Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Αποσπάσματα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο
Θα σωζόταν αν φορούσε ζώνη; Δεν θα μάθουμε ποτέ.
Αρχίατρος:
Πραγματικά απορώ, καταλαβαίνει κανείς τι δυνάμεις ασκούνται κατά την συγκρούση 2 (αντιθέτως κινούμενων) τόννων ; ; ;
Ή ακόμα και κατά την πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο ;
Μου θυμίζει τους δικυκλιστές του καλοκαιριού που για να μην ζεσταίνονται και χαλάσει το ζελεδιασμένο μαλλί δεν φορούν κράνος με αποτέλεσμα οποιαδήποτε πτώση και κτύπημα του κεφαλιού στο τσιμέντο να αποδειχθεί μοιραία για την ζώη τους ή την σωματική τους ακεραιότητα.
Έχω εξετάσει κόσμο που έχει πέσει από δίκυκλα με πλήρη εξοπλισμό και με χαμηλή ταχύτητα και αλώβητοι δεν έχουν βγει, παίζουν από εγκαύματα τριβής μέχρι διαφόρων μορφών μυοσκελετικές κακώσεις.
Φανταστείτε χωρίς κράνος...
Ορθοπαιδικός:
Γιατί αποκαλυπτικό;
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος Newsroom , CNN Greece 24 Νοεμβρίου 2016
Οκτώ μήνες μετά τον ξαφνικό χαμό του Παντελή Παντελίδη ολοκληρώθηκε το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων και μπήκε στη δικογραφία της υπόθεσης.
Στο πόρισμα περιλαμβάνονται αποκαλυπτικά στοιχεία για τα σημαντικά δευτερόλεπτα πριν το μαύρο τζιπ που οδηγούσε ο αγαπημένος τραγουδιστής, προσκρούσει στον τσιμεντένιο τοίχο και πέσει στις προστατευτικές μπάρες στη γέφυρα εξόδου από το πρώην ανατολικό αερολιμένα.
Σύμφωνα με το πόρισμα, το κοντέρ του τζιπ έδειχνε ταχύτητα μεγαλύτερη των 118 χιλιομέτρων την ώρα. Το όχημα έχασε την πορεία του χωρίς να υπάρξει παρεμβολή άλλου οχήματος ενώ επίσης δεν αναφέρονται ίχνη φρεναρίσματος. Ως αιτία του δυστυχήματος παρουσιάζεται ο ανθρώπινος παράγοντας.
«Το τροχαίο οφείλεται σε ανθρώπινο παράγοντα»
«Το τροχαίο δυστύχημα οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα και συγκεκριμένα σε όποιον οδηγούσε το ΙΚΥ- 4245 Ι.Χ αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος. Όποιος οδηγούσε, αφού αρχικά εκινείτο επί της γέφυρας εξόδου του πρώην ανατολικού αερολιμένα Αθηνών προς τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς Αθήνα για κάποιο λόγο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε με τον εμπρόσθιο δεξιό τροχό πάνω στο υπερυψωμένο τσιμεντένιο τοιχίο» αναφέρεται χαρακτηριστικά στο πόρισμα.
«118 χλμ/ώρα η ταχύτητα»
Όσον αφορά στην ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο Παντελής Παντελίδης το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων τονίζει:
«Η ελάχιστη ταχύτητα με την οποία κινούνταν το αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος ήταν 118 χιλιόμετρα την ώρα. Από τον λεπτομερή μακροσκοπικό – οπτικό έλεγχο προκειμένου να εξεταστούν τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και λοιπά συστήματα για να διαπιστωθεί αν αυτά λειτουργούσαν κανονικά πριν το δυστύχημα δεν διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν προβλήματα στα συστήματα του αυτοκινήτου.
Δεν διαπιστώσαμε στοιχεία ούτε υπήρχαν ευρήματα όπως φθορές, ρηγματώσεις, λακούβες ή ανωμαλία επί του οδοστρώματος που να μας οδηγούν στην ακαταλληλότητα ή επικινδυνότητα του οδοστρώματος για την κυκλοφορία των οχημάτων».
«Τα δύο πιθανά αίτια του δυστυχήματος»
Παράλληλα, τα ελαστικά του αυτοκινήτου όπως αναφέρουν οι πραγματογνώμονες στο πόρισμα ήταν σε καλή κατάσταση και δεν φαίνεται να υπήρξε κάποια εμπλοκή στη λειτουργία του αυτοκινήτου. Έτσι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το δυστύχημα οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα:
«Τα πιθανά αίτια που προκάλεσαν την εκτροπή από την κανονική πορεία του οχήματος κατά την άποψη μας ήταν τα ακόλουθα:
1) Κάποιο πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον οδηγό όπως ξαφνικό πρόβλημα υγείας, ζάλη, καρδιακό επεισόδιο, επιληπτικό επεισόδιο, κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ, χρήση απαγορευμένων ουσιών.
2) Κόπωση ή υπνηλία του οδηγού, στιγμιαία απόσπαση προσοχής όπως κινητό τηλέφωνο, τυχόν ακατάλληλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο οδηγός».
Η μόνο αποκάλυψη ήταν ότι δεν "πήγαινε με 90" όπως θυμάμαι είχε ακουστεί...
ΥΓ: οι δημοσιογράφοι δεν "τρώγονται με τίποτα": Ορίστε άλλος ονειρεύεται ανατροπές παραπλανώντας ώστε να τον διαβάσεις:Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση