Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Αποσπάσματα από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο
Θα σωζόταν αν φορούσε ζώνη; Δεν θα μάθουμε ποτέ.
Αρχίατρος:
Διαβάστε την Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος ενός ειδικότερου ημών.
Ισχυρίζεται ότι δεν υπήρχε περίπτωση να πήγαινε το αμάξι με 150kmph, ενώ υπενθυμίζει ότι τα επιβατικά ΙΧ δεν διαθέτουν datalogger (το αντίστοιχο "μαύρο" κουτί που έχουν τα αεροσκάφη).
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Αυτές τις συνεχείς Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος, και σε άλλα δυστυχήματα, ότι δεν υπάρχουν σημάδια φρεναρίσματος στην άσφαλτο όταν τα αμάξια είναι εφοδιασμένα με ABS δεν τις καταλαβαίνω, χωρίς να είμαι ειδικός!
"Όπως είχε μεταδώσει η HuffPost Greece, οι πραγματογνώμονες της Τροχαίας εξετάζουν το ενδεχόμενο να υπήρξε βλάβη στα φρένα ή να κόλλησε το γκάζι του τζιπ μάρκας Mercedes στο οποίο επέβαινε.
Και αυτό διότι στο οδόστρωμα δεν βρέθηκαν ίχνη φρεναρίσματος γεγονός που εγείρει ερωτήματα."
Αρχίατρος:
Το ότι ένα αμάξι έχει ABS δεν σημαίνει ότι αν τσαρουχώσεις το φρένο δεν θα αφήσει καθόλου ίχνη απ' τα ελαστικά το αμάξι, απλά αποτρέπει το ολοκληρωτικό μπλοκάρισμα των ελαστικών κι το σύρσιμο στον δρόμο.
Απ΄την άλλη, απ' ότι είδα την συγκεκριμένη στροφή κι την ποιότητα του οδοστρώματος στο σημείο, προφανώς θέλει να την πάρεις με λιγότερα χλμ απ' όσα μπήκε.
Θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας τα δεδομένα, ένα τέτοιο αμάξι με 500+ άλογα με 2η έχει πιάσει τα 100 (χωρίς υπερβολή), η ταχύτητα δεν φαίνεται, είναι SUVοειδές 2 τόννων όχημα, κι δίνει στον οδηγό την ψευδαίσθηση του άτρωτου.
Δείτε στο παρακάτω βίδεο πόσο εύκολα φεύγει μια BMW Μ4 των 400+ αλόγων που θεωρητικά (κι πρακτικά) έχει κι καλύτερα κρατήματα:
Δεν γνωρίζω αν είχε τα ηλεκτρονικά off ο τύπος στο βίντεο, όμως καλό είναι να ξέρουμε πόσο εύκολα μπορούν να ξεφύγουν τα πράγματα απ' τον έλεγχο σε αμάξια με τέτοια -θηριώδη- ιπποδύναμη.
Κι υπόψιν ότι μιλάμε για πισωκίνητο που ξέρεις κι τι να κάνεις, η ML του ατυχήματος ήταν τετρακούνα, αν σου φύγει, αδύνατο να την μαζέψεις.
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Δεν το ήξερα αυτό, ότι θα αφήσει ίχνη φρεναρίσματος το ABS σε κάθε περίπτωση.
Επομένως αν δεν υπάρχουν ίχνη σημαίνει ότι δεν πατήθηκε καθόλου το φρένο (να μην έπιασαν τα φρένα ή να κόλλησε το γκάζι τα θεωρώ απίθανα)
Ο οδηγός της BMW στο βίντεο είδε μια ελεύθερη θέση πάρκινγκ στο αντίθετο ρεύμα κι έκοψε δρόμο να την προλάβει, μην τον κράζετε!
Αρχίατρος:
Σύμφωνα με την βιβιογραφία κι την αρθρογραφία για το θέμα, το ABS θα αφήσει ΚΑΠΟΙΑ ίχνη, φυσικά δεν αποτελεί ασφαλές κριτήριο αυτό σε ένα δικαστήριο:
--- Παράθεση ---Σήμερα όμως υπάρχει ένας ακόμα σοβαρός λόγος για τον οποίο η επίκληση της ύπαρξης ή μη ιχνών φρεναρίσματος στα δικαστήρια πρέπει να γίνεται με πολλή προσοχή. Γιατί υπάρχουν πλέον όλο και περισσότερα αυτοκίνητα που διαθέτουν ειδικά ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία εμποδίζουν το μπλοκάρισμα των τροχών (ABS) όσο δυνατά κι αν πατήσει ο οδηγός το πεντάλ των φρένων κι επομένως δεν αφήνουν το παραμικρό ίχνος φρεναρίσματος πάνω στην άσφαλτο. Tα συστήματα αυτά επιβαρύνουν αρκετά την τιμή των αυτοκινήτων αλλά δίνουν τη δυνατότητα για πολύ πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα, κάτι που δυστυχώς φαίνεται να αγνοούν μερικοί τροχονόμοι και ακόμα περισσότεροι δικαστές. Είναι όμως εντελώς παράλογο να τιμωρείται κάποιος από το δικαστήριο επειδή πλήρωσε παραπάνω χρήματα για να φρενάρει το αυτοκίνητό του καλύτερα και να είναι περισσότερο ασφαλές γι' αυτόν και για τους γύρω του!
--- Τέλος παράθεσης ---
πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Το παραπάνω άρθρο του Καββαθά είναι παλιό, τα περισσότερα άρθρα που βρήκα στο Διαδίκτυο αναφέρουν ότι το ABS, ναι, θα αφήσει ΚΑΠΟΙΑ ίχνη σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού.
Μήπως όμως δεν μιλάμε ακριβώς για το φρενάρισμα αλλά για την περίπτωση που έφυγε το αμάξι στην στροφή οπότε λογικό να αφήσουν κάποια ίχνη τα λάστιχα ;
Πάντως ο τύπος που έβαλα παραπάνω γράφει ότι κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση