Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή
ΕίσοδοςΧωρίς καμμία διάθεση δαιμονοποίησης των τραπεζών κι χωρίς να τους ρίχνω εξ΄ολοκλήρου την ευθύνη (η ΚΥΡΙΑ ευθύνη ανήκει στον δανειολήπτη) για το πάρτυ της περασμένης δεκαετίας, αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να ισχύουν 2 μέτρα κι 2 σταθμά, κι ενώ στην υπόλοιπη οικονομία όταν ένα μαγαζί πέφτει έξω να κλείνει ή να περιορίζει το προσωπικό του με ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ, εδώ, με χρήματα μάλιστα των φορολογουμένων, να έχουμε να κάνουμε με εθελουσίες.
Την προηγούμενη δεκαετία είχε δημιουργηθεί μια απίστευτη φούσκα, σε κάθε τετράγωνο έβλεπες υποκαταστήματα κι 4-5 τραπεζών, να μοιράζουν αβέρτα δανεικό χρήμα (καταναλωτικά δάνεια κι πιστωτικές κάρτες), οπότε αυτό που θα συμβεί είναι λογική συνέπεια.
Δεν γνωρίζω αν έχετε συνειδητοποιήσει την ψηφιακή επανάσταση που έρχεται κι συντελείται ήδη στο εξωτερικό.
Υπάλληλος της Deutsche Bank μου εξομολογούνταν την αγωνία της ότι οι περισσότερες εργασίες θα πραγματοποιούνται πλέον ψηφιακά, κι χωρίς την ανάγκη να πας στο υποκατάστημα της Τραπεζας να μαζέψεις 10 υπογραφές όπως συμβαίνει τώρα στην Ελλάδα.
Αυτό ΗΔΗ συμβαίνει στο εξωτερικό για τους όσους παρακολουθούν τις εξελίξεις, κι δεν είναι μόνο η Number26 που έχω αναφέρει αλλού που το προσφέρει.
Π.χ αν θέλεις να κάνεις αίτηση για πιστωτική κάρτα στην Γερμανία (προφανώς κι σε άλλες χώρες), αντί του να πας στο κατάστημα,
μπορείς να ζήτησεις να ταυτοποιηθεί η ταυτότητά σου μέσω βιντεοκλήσης, όπου θα σε φωτογραφίσουν κι θα τους επιδείξεις το έγγραφο που θα σου ζητήσουν.
Μπορεί ο Έλληνας, ως γνήσια τεχνοφοβικός τύπος να τα φοβάται ακόμα όλα αυτά, αλλά ήδη ισχύουν στο εξωτερικό, κι όσο οι νεότερες γενιές θα έρχονται στα πράγματα (παραγωγική διαδικασία) είναι σαφώς το μέλλον.
Ετσι λοιπόν το παραδοσιακό γκισέ με το βιβλιάριο κι το νούμερο προτεραιότητας θα αποτελέσουν παρελθόν ή θα αφορούν π.χ συγκεκριμένες Τράπεζες που μαζεύουν ηλικιωμένους και ψηφιακά αναλφάβητους.