ΠΦΥ -Εκπαίδευση > Θέματα Ειδικευομένων
Μία σοβαρή εγασία έχει:ΣΚΟΠΟ,ΥΛΙΚΟ και ΜΕΘΟΔΟ,ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ και ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!
gepra:
Και αν θέλαμε να κάνουμε στ’ αλήθεια εκπαίδευση, γιατί:
1. Ποτέ δεν αξιολογήθηκε κανένα νοσοκομείο /Κ.Υ. / Τμήμα για το αν είναι ικανό να ασκεί?
2. Αρνούμαστε επιτακτικά την συνεχή αξιολόγηση στην πορεία της ειδίκευσης, ώστε να αποχωρούν ή επαναπροσδιορίζουν ενδιαφέροντα οι ειδικευόμενοι στην πορεία και να φτάνουν στο τέλος, αν και εφ’ όσον είναι επαρκείς?
3. Αρνούμαστε την σε κορμούς εκπαίδευση στην Γ.Ι?
4. Αρνούμαστε την δημιουργία ενός ουσιαστικού συστήματος συντονισμού?
5. Αρνούμαστε την επί της κλίνης εξέταση του ειδικευόμενου?
6. Δεν εισάγουμε το θεσμό του παρατηρητή στις εξετάσεις?
7. Δεν εισάγουμε την θεσμοθετημένη δια βίου εκπαίδευση και την αξιολόγηση για όλους και για όλα με προκαθορισμένα κριτήρια?
Και τόσα άλλα που θα οδηγούσαν σε ουσιαστική εκπαίδευση και αντικειμενική αξιολόγηση?
Απλά για να μπορούν άνθρωποι που με τεχνικές συζητήσιμες περνούσαν μαθήματα (έχοντας μεταγραφεί από το εξωτερικό, αφού ήταν πολύ μικροί να εισαχθούν στην Ελλάδα) να γίνονται οι διαχειριστές των πραγμάτων.
Άνθρωποι που απειλώντας και εξαναγκάζοντας ειδικευόμενους να δουλεύουν το υλικό, φτιάχνουν βιογραφικά και δημοσιεύσεις στο εξωτερικό χωρίς ούτε ένα yes γνώσεις ξένης γλώσσας, να μπορούν να αξιολογούν το ποιος θα φέρει την ειδικότητα.
Άνθρωποι που ποτέ δεν θα ενδιαφερθούν για την εκπαίδευση, να μπορούν να έχουν στρατούς προσωπικούς διεκπεραιωτών της λάντζας και των προσωπικών τους επιδιόξεων.
Και τέλος, άνθρωποι που «παλινόστησαν» να μπορούν να βρούν δουλειά, έστω και γιατρού (τι να κάνουμε, δουλειά είναι και αυτή !!!). Ένα ψυχικό ακόμη!!!
Παράθεση από επώνυμη παλιά δημοσίευση ενός συναδέλφου,τον οποίο δεν ξέρω προσωπικά,αλλά από αυτά που γράφει θα τον κατέτασα στούς έχοντες και τους δύο οφθαλμούς.Το ίδιο ισχύει και για εσένα,άσχετα αν με κατατάσσεις στους τυφλούς(έτσι κι αλλιώς δεν έχω πάρει ακόμη ειδικότητα).
Και τώρα συγγνώμη,αλλά έχω διάβασμα.Έχω αρχίσει το Αναπνευστικό και συγκεκριμένα τη Βρογχοκήλη...
Gatekeeper:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
4ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
Αθήνα,Ξενοδοχείο HILTON.
12-15 Απριλίου 2006
ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ
--- Τέλος παράθεσης ---
2006... Χμμμμ
Άραγε gepra εσένα στην Κόρινθο σε έμαθε κανένας να δημοσιεύεις έστω και τέτοιες εργασίες ;
Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚαι αν θέλαμε να κάνουμε στ’ αλήθεια εκπαίδευση, γιατί:
1. Ποτέ δεν αξιολογήθηκε κανένα νοσοκομείο /Κ.Υ. / Τμήμα για το αν είναι ικανό να ασκεί?
2. Αρνούμαστε επιτακτικά την συνεχή αξιολόγηση στην πορεία της ειδίκευσης, ώστε να αποχωρούν ή επαναπροσδιορίζουν ενδιαφέροντα οι ειδικευόμενοι στην πορεία και να φτάνουν στο τέλος, αν και εφ’ όσον είναι επαρκείς?
3. Αρνούμαστε την σε κορμούς εκπαίδευση στην Γ.Ι?
4. Αρνούμαστε την δημιουργία ενός ουσιαστικού συστήματος συντονισμού?
5. Αρνούμαστε την επί της κλίνης εξέταση του ειδικευόμενου?
6. Δεν εισάγουμε το θεσμό του παρατηρητή στις εξετάσεις?
7. Δεν εισάγουμε την θεσμοθετημένη δια βίου εκπαίδευση και την αξιολόγηση για όλους και για όλα με προκαθορισμένα κριτήρια?
Και τόσα άλλα που θα οδηγούσαν σε ουσιαστική εκπαίδευση και αντικειμενική αξιολόγηση?
Απλά για να μπορούν άνθρωποι που με τεχνικές συζητήσιμες περνούσαν μαθήματα (έχοντας μεταγραφεί από το εξωτερικό, αφού ήταν πολύ μικροί να εισαχθούν στην Ελλάδα) να γίνονται οι διαχειριστές των πραγμάτων.
Άνθρωποι που απειλώντας και εξαναγκάζοντας ειδικευόμενους να δουλεύουν το υλικό, φτιάχνουν βιογραφικά και δημοσιεύσεις στο εξωτερικό χωρίς ούτε ένα yes γνώσεις ξένης γλώσσας, να μπορούν να αξιολογούν το ποιος θα φέρει την ειδικότητα.
Άνθρωποι που ποτέ δεν θα ενδιαφερθούν για την εκπαίδευση, να μπορούν να έχουν στρατούς προσωπικούς διεκπεραιωτών της λάντζας και των προσωπικών τους επιδιόξεων.
Και τέλος, άνθρωποι που «παλινόστησαν» να μπορούν να βρούν δουλειά, έστω και γιατρού (τι να κάνουμε, δουλειά είναι και αυτή !!!). Ένα ψυχικό ακόμη!!!
Παράθεση από επώνυμη παλιά δημοσίευση ενός συναδέλφου,τον οποίο δεν ξέρω προσωπικά,αλλά από αυτά που γράφει θα τον κατέτασα στούς έχοντες και τους δύο οφθαλμούς.Το ίδιο ισχύει και για εσένα,άσχετα αν με κατατάσσεις στους τυφλούς(έτσι κι αλλιώς δεν έχω πάρει ακόμη ειδικότητα).
Και τώρα συγγνώμη,αλλά έχω διάβασμα.Έχω αρχίσει το Αναπνευστικό και συγκεκριμένα τη Βρογχοκήλη...
--- Τέλος παράθεσης ---
Το συγκεκριμένο κείμενο είχε γραφτεί από τον έτερο συνιδρυτή του forum Δημήτρη Μιχάλη Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος.
Δεν βλέπω όμως πουθενά την σχέση με την συγκεκριμένη μελέτη. Αν δω κάτι, είναι θετικό ότι στο ΚΥ Βύρωνα κάποιοι ειδικευόμενοι κάθισαν και έκαναν μια εργασία για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Το εάν ο κ. Μαργιόλης είναι εξεταστής στην ειδικότητα, ούτε αυτό μου λέει κάτι. Νομίμως είναι, και με τις ευλογίες μιας επιστημονικής εταιρίας που έχει καταστρέψει την γενική ιατρική στην Ελλάδα. Εκλεγμένος επίσης πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Γενικής Ιατρικής. Που είναι το πρόβλημα σας; Με το βιογραφικό εκλέγεσαι πρόεδρος ή με τις ψήφους των γενικών ιατρών;
Αδυνατώ να καταλάβω την συλλογιστική σας.
Και η άποψη μου για τις εξετάσεις ειδικότητας είναι ίδια διαχρονικά μέχρι σήμερα από πριν πάρω ειδικότητα. Τα Multiple choice του βρετανικού κολλεγίου των γενικών ιατρών για γραπτές εξετάσεις, όποιος τις περνάει, μετά δίνει προφορικά με συμμετοχή 40% στην τελική βαθμολογία. Τα συγκεκριμένα multiple choice είναι δημοσιοποιημένα και πολλά. Αν τα ξέρεις, δύσκολα θα κοπείς στα προφορικά. Και κάτι ακόμη: Επανάληψη των εξετάσεων ειδικότητας κάθε 5 χρόνια. Την αξιολόγηση των κέντρων εκπαίδευσης, την κάνει κάποιος εύκολα όταν ενδιαφέρεται να ειδικευτεί, ακόμη κι αν δεν γίνεται θεσμικά.
Τέλος, επειδή έχω βαρεθεί την "βρογχοκήλη", η ονομασία προέρχεται από την κήλη του βρόγχου, όπου στα αρχαία ελληνικά βρόγχος ήταν ο λαιμός και κατ επέκταση η τραχεία στον πρώτο διχασμό της. Ήταν ακριβώς το αγαπημένο σημείο που κάρφωναν το σπαθί. Βρογχοκήλη κλινικά δεν βλέπουμε πλέον. Έχω να δω από ειδικευόμενος μια φορά. και νομίζω ότι πολλοί δεν την ξέρουν πια.... Είναι στην επισυναπτόμενη φωτογραφία.
Αρχίατρος:
Αυτή η "επανάληψη των εξετάσεων ειδικότητας" ή "recertification exams" που δίνουν ΟΛΟΙ οι Αμερικανοί γιατροί, αν εφαρμόζονταν στην Ελλάδα θα έκλαιγαν μανούλες, κι όχι μόνο Γενικών Ιατρών, αλλά κι αρκετών νοσοκομειακών.
Αν πραγματικά θέλουν να αναβαθμιστεί το επίπεδο, ο σωστός δρόμος δεν είναι οι εξετάσεις για την Ειδικότητα, αλλά εξετάσεις για την Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος για όλους (απόφοιτους ελληνικών Ιατρικών όπως κι Αλλοδαπής) + Εξετάσεις Επαναπιστοποίησης (μου φαίνεται οι Αμερικανοί τις δίνουν στην 10ετία, δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει για όλες τις Ειδικότητες).
Έτσι βάζεις φραγμό σε κάποιους απίθανους τύπους ("παλλινοστούντες") που δεν μιλάνε καλά Ελληνικά κι παίρνουν εσχάτως κάτι αγροτικά επί θητεία σε διάφορα νησιά, αλλά άντε βρες άλλον που θα δώσει εξετάσεις πολλαπλής επιλογής κι θα πάει να δουλέψει για 800-900€.
Το ζητούμενο όμως ποιό είναι ;
Να έχεις ιατρούς-συνταγογράφους ή ιατρούς που θα έχουν αυξημένες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν επιτυχώς ένα επείγον περιστατικό ;
Απ' την άλλη, να δω κάτι 60άρηδες ΕΣΥτες να ανοίγουν βιβλίο μετά από 10ετίες, και δεν θέλω τπτ άλλο. :)
gepra:
Με τις ψήφους των Γενικών Ιατρών εκλέγεσαι,αυτών που έχουν τον τίτλο της ειδικότητας.Όσο για την εργασία....νά'ταν μόνο αυτή.Τέλος πάντων κοιτάξτε υπάρχουν άνθρωποι,σε μεγάλο ποσοστό σε σχέση με την άλλη επιτροπή αλλά και σε σχέση με άλλες ειδικότητες,οι οποίοι έχουν πάθει ζημιά έχοντας κοπεί 3 φορές και πρέπει να κάνουν το εξάμηνο και μετά ποιός ξέρει και οι οποίοι τό'χουν ψάξει.Εγώ θα μπορούσα νά'χω δώσει από την προπροηγούμενη φορά αλλά περιμένω γιατί ακούγεται ότι θα αλλάξει η επιτροπή.Ο εξεταστής,ο συγκεκριμένος,πρέπει να κερδίζει τον σεβασμό του εξεταζόμενου και όχι να κοιτάει τις απαντήσεις για να αποφανθεί αν είναι σωστή η απάντηση που έλαβε από τον εξεταζόμενο.Ξαναδιαβάστε το κείμενο του Μιχάλη,μιλάει,μεταξύ άλλων,για ανθρώπους που μεταφράζουν βιβλία που κάνουν εργασίες στα αγγλικά κλπ και δεν ξέρουν καμία ξένη γλώσσα.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση