Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
22 Δεκεμβρίου 2024, 17:35:00

Αποστολέας Θέμα: Μία σοβαρή εγασία έχει:ΣΚΟΠΟ,ΥΛΙΚΟ και ΜΕΘΟΔΟ,ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ και ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ!  (Αναγνώστηκε 16569 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

20 Μαρτίου 2016, 17:50:39
Αναγνώστηκε 16569 φορές

gepra

Επισκέπτης
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
4ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
Αθήνα,Ξενοδοχείο HILTON.
12-15 Απριλίου 2006
ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ

ΠΓ 69 ΑΝΤΟΧΗ E.COLI ΣΤΗ ΣΙΠΡΟΦΛΟΞΑΣΙΝΗ ΤΗ ΔΙΕΤΙΑ 2003-2005
Ι.Λέντζας,Π.Δασκαλάκης,Μ.Παπαθανασίου,Ε.Λυδάκη,Ν.Αλεξανδρόπουλος,Ε.Κωνσταντίνου,Γ.Μπέλος, Α. Μαριόλης.

Κ.Υ. Βύρωνα
ΓΝΑ Ιπποκράτειο,Βιοχημικό τμήμα

ΣΚΟΠΟΣ:Σκοπός της μελέτης αυτής είναι ο προσδιορισμός της αντοχής των στελεχών E.Coli στη σιπροφλοξασίνη,καθώς και η σύγκρισή της με την αντοχή των στελεχών E.Coli σε άλλους αντιμικροβιακούς παράγοντες.
ΥΛΙΚΟ-ΜΕΘΟΔΟΣ:Υλικό της μελέτης μας αποτέλεσαν 1577 στελέχη E.Coli που απομονώθηκαν κατά τη διετία 2003-2005 από δείγματα ούρων,αίματος και τραυμάτων ασθενών.Η προέλευση των στελεχών E.Coli κατά το κλινικό δείγμα και το φύλο των ασθενών έχει ως ακολούθως:1212 από θετικές καλλιέργειες ούρων(880 γυναίκες και 332 άνδρες),244 από θετικές καλλιέργειες τραυμάτων(127 γυναίκες και 117 άνδρες) και 121 από θετικές καλλιέργειες αίματος(74 γυναίκες και 47 άνδρες).Η ταυτοποίηση και ο έλεγχος της ευαισθησίας των στελεχών έγινε είτε με το breakpoint system:mini API,είτε με το σύστημα VITEK.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:Αντοχή στη Σιπροφλοξασίνη παρουσίασε το 11,5%(152/1577)των στελεχών E.Coli.Αναλυτικότερα η αντοχή των στελεχών E.Coli στις καλλιέργειες ούρων ήταν 12,2%(126/1212),στις καλλιέργειες τραυμάτων 10,8%(27/244) και στις καλλιέργειες αίματος 9,4%(13/121).Η ευαισθησία των ανθεκτικών στη Σιπροφλοξασίνη στελεχών E.Coli στους άλλους αντιμικροβιακούς παράγοντες ήταν:Amoxycillin 15,24%(26/144), Amoxycillin/Clavulanic acid 68,9%(98/144), Piperacillin 50,2%(74/144), Aztreonam 89,2%(128/144), Cefotaxime 88,3%(127/144), Ceftazidime 82%(120/144), Amikacin 95%(137/144), Gentamicin 81,1%(116/144), Netilmicin 80,2%(120/144), Tobramycin 79,9%(116/144), Imipenem 94,4%(136/144) και στο συνδυασμό Trimethoprim-sulfamethoxazole 20%(32/144).
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:Τα στελέχη E.Coli εμφάνισαν υψηλή αντοχή στη Σιπροφλοξασίνη(11,4%)χωρίς μεγάλη διακύμανση ανάλογα με την προέλευση των στελεχών(7,4%-9,4%).Τα ανθεκτικά στη Σιπροφλοξασίνη στελέχη εμφάνισαν χαμηλή ευαισθησία στα αντιμικροβιακά: Amoxycillin,Trimethoprim,Sulfamethoxazole,Piperacillin και υψηλή ευαισθησία στα αντιμικροβιακά:Imipenem,Cefotaxime,Ceftazidime, Aztreonam και στις αμινογλυκοσίδες:Amikacin,Netilmicin,Gentamicin και Tobramycin.

332(σελίδα)

Εσείς τι συμπέρασμα βγάζετε?!?!
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Μαρτίου 2016, 19:29:44 από gepra »

20 Μαρτίου 2016, 19:45:03
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Μια σοβαρή εργασία, δεν στηρίζει την σοβαρότητα της...:
- στην διάρθρωση "σκοπός, μέθοδος, αποτελέσματα, συμπεράσματα"
- στο θέμα που διαπραγματεύεται
- στο ποιοι την αποτελούν και από ποιο κέντρο(α) προέρχεται

Η συγκεκριμένη μελέτη, είναι μια αναδρομική περιγραφική μελέτη που στόχο έχει να μετρήσει τις αντοχές σε επιλεγμένα δείγματα.
Καλή για να έχεις μια εικόνα της περιοχής σου, καλή για εκπαιδευτικούς σκοπούς σε ειδικευόμενους να ξεκινήσουν να κάνουν εργασίες.
Έχει μεθοδολογικά σφάλματα και τεχνικά σφάλματα ακόμη και στην περίληψη. Ούτε βιογραφικό φτιάχνει, ούτε κάτι καινοτόμο παρουσιάζει, ούτε κάποια αξία έχει για σοβαρούς ερευνητές. Δίνει μια πληροφορία, για τις αντοχές σε ένα επιλεγμένο δείγμα που στάλθηκε για καλλιέργεια.
προφανώς μια εργασία για εκπαιδευτικούς σκοπούς μου μοιάζει. Αν κάποιος κριτής, την χρησιμοποιεί ως προσόν στην αξιολόγηση κάποιου, σαφώς και αδίκως κατέχει την θέση του κριτή.
Δεν ξέρω τι άλλο θέλετε να σχολιάσουμε....
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

21 Μαρτίου 2016, 09:50:45
Απάντηση #2

gepra

Επισκέπτης
Δυστυχώς στο Ελλάντα όλα φτιάχνουν βιογραφικό.Από που απομονώθηκαν τα δείγματα?Από το κέντρο υγείας?Από το Ιπποκράτειο θα μπορούσα να το πιστέψω,αλλά από το Βιοχημικό τμήμα?πιο πολύ για Μικροβιολογικό θα ταίριαζε!!!

21 Μαρτίου 2016, 10:05:59
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Μιας κι αναφέρθησαν τα μούφα βιογραφικά κι εργασίες, στην δικιά μου Κλινική οι μισοί έχουν PhD, άλλη βιομηχανία αυτή.
« Τελευταία τροποποίηση: 21 Μαρτίου 2016, 10:18:02 από kopritis »

21 Μαρτίου 2016, 10:13:49
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δυστυχώς στο Ελλάντα όλα φτιάχνουν βιογραφικό.Από που απομονώθηκαν τα δείγματα?Από το κέντρο υγείας?Από το Ιπποκράτειο θα μπορούσα να το πιστέψω,αλλά από το Βιοχημικό τμήμα?πιο πολύ για Μικροβιολογικό θα ταίριαζε!!!

Αυτό το ερώτημα σας σε αυτή την εργασία; Σοβαρολογείτε; Και στο ιδιωτικό μου ιατρείο κάνω μια τέτοια εργασία, αλλά για τέτοιο αριθμό δειγμάτων πρέπει να έχω περισσότερο χρόνο ή με λιγότερα δείγματα.

Μια από τις ΒΑΣΙΚΕΣ υποχρεώσεις ενός ιατρού που εργάζεται σε ένα μέρος, είναι να γνωρίζει τις αντοχές των μικροβίων στην περιοχή του. Αυτό λοιπόν που έκαναν στη συγκεκριμένη εργασία, είναι αυτό που πρέπει να κάνει ΣΥΝΕΧΩΣ κάθε γιατρός που σέβεται τους ασθενείς του, σε κάθε ιατρείο. Αρκεί να καταγράφει τις αντοχές σε κάθε αντιβιόγραμμα που βλέπει.
Το ποιος το κάνει, είναι μεγάλη συζήτηση. Εγώ το κάνω. Απλά δεν είναι εργασία για βιογραφικό, και δεν το κάνω ούτε καν σαν ανακοίνωση σε συνέδριο. Για αυτό και μίλησα για "εργασία για εκπαιδευτικούς λόγους" ώστε να μάθουν πως κάνεις μια εργασία οι ειδικευόμενοι....

Το χάλι που επικρατεί στην ΠΦΥ στην Ελλάδα και η χαμηλή ποιότητα των γιατρών της στηρίζεται και σε αυτό το πρόβλημα. Όλοι έχουν άποψη και κανένας δεδομένα να υποστηρίξει την άποψη του. Στη χώρα των τυφλών, οι μονόφθαλμοι που θα κάνουν μια περιγραφική αναδρομική μελέτη του κόλου για κάτι που θεωρείται αυτονόητο, σαφώς θα το παρουσιάζουν στο βιογραφικό τους. Και φυσικά, εάν οι κριτές είναι εξίσου μονόφθαλμοι, θα το θεωρούν προσόν.... Αυτό γίνεται αγαπητέ συνάδελφοι.....

Αυτοί που δεν μπορούν να καταλάβουν το παραπάνω, απλά ανήκουν στους τυφλούς....μόνο που δεν το ξέρουν ακόμη.
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

21 Μαρτίου 2016, 11:10:54
Απάντηση #5

gepra

Επισκέπτης
Και αν θέλαμε να κάνουμε στ’ αλήθεια εκπαίδευση, γιατί:
1.   Ποτέ δεν αξιολογήθηκε κανένα νοσοκομείο /Κ.Υ. / Τμήμα για το αν είναι ικανό να ασκεί?
2.   Αρνούμαστε επιτακτικά την συνεχή αξιολόγηση στην πορεία της ειδίκευσης, ώστε να αποχωρούν ή επαναπροσδιορίζουν ενδιαφέροντα οι ειδικευόμενοι στην πορεία και να φτάνουν στο τέλος, αν και εφ’ όσον είναι επαρκείς?
3.   Αρνούμαστε την σε κορμούς εκπαίδευση στην Γ.Ι?
4.   Αρνούμαστε την δημιουργία ενός ουσιαστικού συστήματος συντονισμού?
5.   Αρνούμαστε την επί της κλίνης εξέταση του ειδικευόμενου?
6.   Δεν εισάγουμε το θεσμό του παρατηρητή στις εξετάσεις?
7.   Δεν εισάγουμε την θεσμοθετημένη δια βίου εκπαίδευση και την αξιολόγηση για όλους και για όλα με προκαθορισμένα κριτήρια?
Και τόσα άλλα που θα οδηγούσαν σε ουσιαστική εκπαίδευση και αντικειμενική αξιολόγηση?

Απλά για να μπορούν άνθρωποι που με τεχνικές συζητήσιμες περνούσαν μαθήματα (έχοντας μεταγραφεί από το εξωτερικό, αφού ήταν πολύ μικροί να εισαχθούν στην Ελλάδα) να γίνονται οι διαχειριστές των πραγμάτων.
Άνθρωποι που απειλώντας και εξαναγκάζοντας ειδικευόμενους να δουλεύουν το υλικό, φτιάχνουν βιογραφικά και δημοσιεύσεις στο εξωτερικό χωρίς ούτε ένα yes γνώσεις ξένης γλώσσας, να μπορούν να αξιολογούν το ποιος θα φέρει την ειδικότητα.
Άνθρωποι που ποτέ δεν θα ενδιαφερθούν για την εκπαίδευση, να μπορούν να έχουν στρατούς προσωπικούς διεκπεραιωτών της λάντζας και των προσωπικών τους επιδιόξεων.
Και τέλος, άνθρωποι που «παλινόστησαν» να μπορούν να βρούν δουλειά, έστω και γιατρού (τι να κάνουμε, δουλειά είναι και αυτή !!!). Ένα ψυχικό ακόμη!!!
Παράθεση από επώνυμη παλιά δημοσίευση ενός συναδέλφου,τον οποίο δεν ξέρω προσωπικά,αλλά από αυτά που γράφει θα τον κατέτασα στούς έχοντες και τους δύο οφθαλμούς.Το ίδιο ισχύει και για εσένα,άσχετα αν με κατατάσσεις στους τυφλούς(έτσι κι αλλιώς δεν έχω πάρει ακόμη ειδικότητα).
Και τώρα συγγνώμη,αλλά έχω διάβασμα.Έχω αρχίσει το Αναπνευστικό και συγκεκριμένα τη Βρογχοκήλη...

21 Μαρτίου 2016, 11:24:08
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
4ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ
Αθήνα,Ξενοδοχείο HILTON.
12-15 Απριλίου 2006
ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ


2006... Χμμμμ
Άραγε gepra εσένα στην Κόρινθο σε έμαθε κανένας να δημοσιεύεις έστω και τέτοιες εργασίες ;
“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

21 Μαρτίου 2016, 14:46:03
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Και αν θέλαμε να κάνουμε στ’ αλήθεια εκπαίδευση, γιατί:
1.   Ποτέ δεν αξιολογήθηκε κανένα νοσοκομείο /Κ.Υ. / Τμήμα για το αν είναι ικανό να ασκεί?
2.   Αρνούμαστε επιτακτικά την συνεχή αξιολόγηση στην πορεία της ειδίκευσης, ώστε να αποχωρούν ή επαναπροσδιορίζουν ενδιαφέροντα οι ειδικευόμενοι στην πορεία και να φτάνουν στο τέλος, αν και εφ’ όσον είναι επαρκείς?
3.   Αρνούμαστε την σε κορμούς εκπαίδευση στην Γ.Ι?
4.   Αρνούμαστε την δημιουργία ενός ουσιαστικού συστήματος συντονισμού?
5.   Αρνούμαστε την επί της κλίνης εξέταση του ειδικευόμενου?
6.   Δεν εισάγουμε το θεσμό του παρατηρητή στις εξετάσεις?
7.   Δεν εισάγουμε την θεσμοθετημένη δια βίου εκπαίδευση και την αξιολόγηση για όλους και για όλα με προκαθορισμένα κριτήρια?
Και τόσα άλλα που θα οδηγούσαν σε ουσιαστική εκπαίδευση και αντικειμενική αξιολόγηση?

Απλά για να μπορούν άνθρωποι που με τεχνικές συζητήσιμες περνούσαν μαθήματα (έχοντας μεταγραφεί από το εξωτερικό, αφού ήταν πολύ μικροί να εισαχθούν στην Ελλάδα) να γίνονται οι διαχειριστές των πραγμάτων.
Άνθρωποι που απειλώντας και εξαναγκάζοντας ειδικευόμενους να δουλεύουν το υλικό, φτιάχνουν βιογραφικά και δημοσιεύσεις στο εξωτερικό χωρίς ούτε ένα yes γνώσεις ξένης γλώσσας, να μπορούν να αξιολογούν το ποιος θα φέρει την ειδικότητα.
Άνθρωποι που ποτέ δεν θα ενδιαφερθούν για την εκπαίδευση, να μπορούν να έχουν στρατούς προσωπικούς διεκπεραιωτών της λάντζας και των προσωπικών τους επιδιόξεων.
Και τέλος, άνθρωποι που «παλινόστησαν» να μπορούν να βρούν δουλειά, έστω και γιατρού (τι να κάνουμε, δουλειά είναι και αυτή !!!). Ένα ψυχικό ακόμη!!!
Παράθεση από επώνυμη παλιά δημοσίευση ενός συναδέλφου,τον οποίο δεν ξέρω προσωπικά,αλλά από αυτά που γράφει θα τον κατέτασα στούς έχοντες και τους δύο οφθαλμούς.Το ίδιο ισχύει και για εσένα,άσχετα αν με κατατάσσεις στους τυφλούς(έτσι κι αλλιώς δεν έχω πάρει ακόμη ειδικότητα).
Και τώρα συγγνώμη,αλλά έχω διάβασμα.Έχω αρχίσει το Αναπνευστικό και συγκεκριμένα τη Βρογχοκήλη...
Το συγκεκριμένο κείμενο είχε γραφτεί από τον έτερο συνιδρυτή του forum Δημήτρη Μιχάλη Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος.
Δεν βλέπω όμως πουθενά την σχέση με την συγκεκριμένη μελέτη. Αν δω κάτι, είναι θετικό ότι στο ΚΥ Βύρωνα κάποιοι ειδικευόμενοι κάθισαν και έκαναν μια εργασία για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Το εάν ο κ. Μαργιόλης είναι εξεταστής στην ειδικότητα, ούτε αυτό μου λέει κάτι. Νομίμως είναι,  και με τις ευλογίες μιας επιστημονικής εταιρίας που έχει καταστρέψει την γενική ιατρική στην Ελλάδα. Εκλεγμένος επίσης πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Γενικής Ιατρικής. Που είναι το πρόβλημα σας; Με το βιογραφικό εκλέγεσαι πρόεδρος ή με τις ψήφους των γενικών ιατρών;
Αδυνατώ να καταλάβω την συλλογιστική σας.

Και η άποψη μου για τις εξετάσεις ειδικότητας είναι ίδια διαχρονικά μέχρι σήμερα από πριν πάρω ειδικότητα. Τα Multiple choice του βρετανικού κολλεγίου των γενικών ιατρών για γραπτές εξετάσεις, όποιος τις περνάει, μετά δίνει προφορικά με συμμετοχή 40% στην τελική βαθμολογία. Τα συγκεκριμένα multiple choice είναι δημοσιοποιημένα και πολλά. Αν τα ξέρεις, δύσκολα θα κοπείς στα προφορικά. Και κάτι ακόμη: Επανάληψη των εξετάσεων ειδικότητας κάθε 5 χρόνια. Την αξιολόγηση των κέντρων εκπαίδευσης, την κάνει κάποιος εύκολα όταν ενδιαφέρεται να ειδικευτεί, ακόμη κι αν δεν γίνεται θεσμικά.

Τέλος, επειδή έχω βαρεθεί την "βρογχοκήλη", η ονομασία προέρχεται από την κήλη του βρόγχου, όπου στα αρχαία ελληνικά βρόγχος ήταν ο λαιμός και κατ επέκταση η τραχεία στον πρώτο διχασμό της. Ήταν ακριβώς το αγαπημένο σημείο που κάρφωναν το σπαθί. Βρογχοκήλη κλινικά δεν βλέπουμε πλέον. Έχω να δω από ειδικευόμενος μια φορά. και νομίζω ότι πολλοί δεν την ξέρουν πια.... Είναι στην επισυναπτόμενη φωτογραφία.
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

21 Μαρτίου 2016, 15:38:07
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Αυτή η "επανάληψη των εξετάσεων ειδικότητας" ή "recertification exams" που δίνουν ΟΛΟΙ οι Αμερικανοί γιατροί, αν εφαρμόζονταν στην Ελλάδα θα έκλαιγαν μανούλες, κι όχι μόνο Γενικών Ιατρών, αλλά κι αρκετών νοσοκομειακών.

Αν πραγματικά θέλουν να αναβαθμιστεί το επίπεδο, ο σωστός δρόμος δεν είναι οι εξετάσεις για την Ειδικότητα, αλλά εξετάσεις για την Άδεια Άσκησης Επαγγέλματος για όλους (απόφοιτους ελληνικών Ιατρικών όπως κι Αλλοδαπής) + Εξετάσεις Επαναπιστοποίησης (μου φαίνεται οι Αμερικανοί τις δίνουν στην 10ετία, δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει για όλες τις Ειδικότητες).

Έτσι βάζεις φραγμό σε κάποιους απίθανους τύπους ("παλλινοστούντες") που δεν μιλάνε καλά Ελληνικά κι παίρνουν εσχάτως κάτι αγροτικά επί θητεία σε διάφορα νησιά, αλλά άντε βρες άλλον που θα δώσει εξετάσεις πολλαπλής επιλογής κι θα πάει να δουλέψει για 800-900€.
Το ζητούμενο όμως ποιό είναι ;
Να έχεις ιατρούς-συνταγογράφους ή ιατρούς που θα έχουν αυξημένες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν επιτυχώς ένα επείγον περιστατικό ;

Απ' την άλλη, να δω κάτι 60άρηδες ΕΣΥτες να ανοίγουν βιβλίο μετά από 10ετίες, και δεν θέλω τπτ άλλο.  :)

« Τελευταία τροποποίηση: 21 Μαρτίου 2016, 15:42:52 από kopritis »

22 Μαρτίου 2016, 09:46:12
Απάντηση #9

gepra

Επισκέπτης
Με τις ψήφους των Γενικών Ιατρών εκλέγεσαι,αυτών που έχουν τον τίτλο της ειδικότητας.Όσο για την εργασία....νά'ταν μόνο αυτή.Τέλος πάντων κοιτάξτε υπάρχουν άνθρωποι,σε μεγάλο ποσοστό σε σχέση με την άλλη επιτροπή αλλά και σε σχέση με άλλες ειδικότητες,οι οποίοι έχουν πάθει ζημιά έχοντας κοπεί 3 φορές και πρέπει να κάνουν το εξάμηνο και μετά ποιός ξέρει και οι οποίοι τό'χουν ψάξει.Εγώ θα μπορούσα νά'χω δώσει από την προπροηγούμενη φορά αλλά περιμένω γιατί ακούγεται ότι θα αλλάξει η επιτροπή.Ο εξεταστής,ο συγκεκριμένος,πρέπει να κερδίζει τον σεβασμό του εξεταζόμενου και όχι να κοιτάει τις απαντήσεις για να αποφανθεί αν είναι σωστή η απάντηση που έλαβε από τον εξεταζόμενο.Ξαναδιαβάστε το κείμενο του Μιχάλη,μιλάει,μεταξύ άλλων,για ανθρώπους που μεταφράζουν βιβλία που κάνουν εργασίες στα αγγλικά κλπ και δεν ξέρουν καμία ξένη γλώσσα.

22 Μαρτίου 2016, 09:53:20
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Με τις ψήφους των Γενικών Ιατρών εκλέγεσαι,αυτών που έχουν τον τίτλο της ειδικότητας.Όσο για την εργασία....νά'ταν μόνο αυτή.Τέλος πάντων κοιτάξτε υπάρχουν άνθρωποι,σε μεγάλο ποσοστό σε σχέση με την άλλη επιτροπή αλλά και σε σχέση με άλλες ειδικότητες,οι οποίοι έχουν πάθει ζημιά έχοντας κοπεί 3 φορές και πρέπει να κάνουν το εξάμηνο και μετά ποιός ξέρει και οι οποίοι τό'χουν ψάξει.Εγώ θα μπορούσα νά'χω δώσει από την προπροηγούμενη φορά αλλά περιμένω γιατί ακούγεται ότι θα αλλάξει η επιτροπή.Ο εξεταστής,ο συγκεκριμένος,πρέπει να κερδίζει τον σεβασμό του εξεταζόμενου και όχι να κοιτάει τις απαντήσεις για να αποφανθεί αν είναι σωστή η απάντηση που έλαβε από τον εξεταζόμενο.Ξαναδιαβάστε το κείμενο του Μιχάλη,μιλάει,μεταξύ άλλων,για ανθρώπους που μεταφράζουν βιβλία που κάνουν εργασίες στα αγγλικά κλπ και δεν ξέρουν καμία ξένη γλώσσα.
Το χάσαμε.......
ΟΧΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ. Το κριτήριο για τον εξεταστή, δεν είναι εάν κόβει 3 φορές κάποιον. Αυτό ΔΕΝ είναι το πρόβλημα για τη γενική ιατρική.
Το πρόβλημα είναι εάν η εξέταση είναι απρόσωπη και επαναλήψιμη και μη διαβλητή. Αυτό να το συζητήσουμε. 
Η λήψη της ειδικότητας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Χωνέψτε το πια. Βαρέθηκα.
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

22 Μαρτίου 2016, 11:59:25
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δλδ ο σκοπός αυτού του νήματος ήταν η έκφραση υποννοούμενων για έναν εκ των συντακτών της επειδή κόβει (δικαίως προφανώς) κόσμο στις εξετάσεις της Ειδικότητας ;
Και γιατί έπαθαν ζημιά οι υποψήφιοι επειδή κόπηκαν 3 φορές κι δεν θα πάθει ο ασθενής που τελειώνει η άλλη Ειδικότητα κι δεν μπορεί να διαβάσει στο ΗΚΓ ένα STEMI ;
Τον κοσμάκη στην επαρχία που θα πέσει στα χέρια της  πρέπει να σκεφτεί, κι όχι αν αυτή θα αναγκαστεί να ξανακάνει το 6μηνο γιατί "έχει παιδιά" κτλ.

Είναι θλιβερή αυτή η νοοτροπία που επενδύεται μάλιστα με μανδύνα "εκπαίδευσης".
« Τελευταία τροποποίηση: 22 Μαρτίου 2016, 12:07:40 από kopritis »

22 Μαρτίου 2016, 12:07:30
Απάντηση #12

gepra

Επισκέπτης
Αν βαρέθηκες δεν απαντάς.Και αν απαντάς,απαντάς σε όλα,αν θέλεις.Ο κόσμος τό'χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι σε πολλά και για πολλούς αλλά ιδίως για έναν.Ά ξεχναγα για το αν είναι διαβλητές,σε κάποια εξεταστική μπήκε ΚΑΠΟΙΟΣ με κάποιον άλλον(άσχετοι με την επιτροπή)πήγαν πάνω από κάποιους εξεταζόμενους ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ και συνομίλησαν.ένα απ'τα πολλά.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητάς να ξέρει πιο πολλά ο εξεταστής από εσένα.

22 Μαρτίου 2016, 12:24:12
Απάντηση #13

gepra

Επισκέπτης
Μπράβο συνάδελφε,έχεις δίκιο για το ηκγ.Στις εξετάσεις δείχνουν και καρδιογραφήματα.Του το δείχνει λοιπόν,τον ρωτάει τι βλέπει,απαντάει ο άλλος.Και αντί να του πει αν είναι σωστό ή λάθος,τον ρωτάει τι νούμερο έχει επάνω το ηκγ .Μετά κάτι ανοίγει κοιτάει και αποφαίνεται.

22 Μαρτίου 2016, 16:03:24
Απάντηση #14
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μπράβο συνάδελφε,έχεις δίκιο για το ηκγ.Στις εξετάσεις δείχνουν και καρδιογραφήματα.Του το δείχνει λοιπόν,τον ρωτάει τι βλέπει,απαντάει ο άλλος.Και αντί να του πει αν είναι σωστό ή λάθος,τον ρωτάει τι νούμερο έχει επάνω το ηκγ .Μετά κάτι ανοίγει κοιτάει και αποφαίνεται.

Συνεπώς, από όλα τα παραπάνω το πρόβλημα σας, είναι ένας συγκεκριμένος επώνυμος εξεταστής.
Όλη η συζήτηση δεν έχει κανένα σκοπό από το να βγάλετε την χολή σας.
Λυπάμαι οι κανόνες του φορουμ, ορίζουν ότι μόνο επώνυμα μπορείς να σχολιάσεις επώνυμο πρόσωπο.
Το παρόν κλειδώνεται και έχετε και 1 μήνα να το κατανοήσετε.
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
3 Απαντήσεις
4098 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Οκτωβρίου 2009, 17:08:26
από Raptor
3 Απαντήσεις
4276 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Ιουλίου 2011, 08:25:17
από aegeanman
0 Απαντήσεις
3929 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22 Οκτωβρίου 2015, 00:26:55
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
15643 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Απριλίου 2017, 00:57:56
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
3794 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Οκτωβρίου 2019, 08:15:59
από Argirios Argiriou