Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
7 Νοεμβρίου 2024, 23:59:29

Αποστολέας Θέμα: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;  (Αναγνώστηκε 3403 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

16 Ιουλίου 2016, 00:08:54
Αναγνώστηκε 3403 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
.....................

Το τίμημα των 300 εκατομμυρίων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημα και των 45 εκατομμυρίων σήμερα είναι επιτυχία;

..................................

14/07/2016

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

16 Ιουλίου 2016, 02:26:06
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Το ερώτημα είναι κατά πόσο τα 300 μύρια ήταν ποτέ πραγματική προσφορά ή απλά φιλολογία.

16 Ιουλίου 2016, 09:29:18
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

GirousisN


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Το ερώτημα είναι κατά πόσο τα 300 μύρια ήταν ποτέ πραγματική προσφορά ή απλά φιλολογία.

Ακριβώς. Από περσινό άρθρο οι Αυστριακοί δεν ήθελαν να δώσουν δεκάρα τσακιστή και οι Ρώσοι την έκαναν για άλλη μια φορά.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

16 Ιουλίου 2016, 09:58:07
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Παρόλα αυτά ο κ. Σταθάκης έλεγε το 2013 ότι τα 300 εκατ (αν και όποιος τα έδινε) ήταν ξεπούλημα...
« Τελευταία τροποποίηση: 16 Ιουλίου 2016, 10:00:07 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

16 Ιουλίου 2016, 11:21:43
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

GirousisN


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Παρόλα αυτά ο κ. Σταθάκης έλεγε το 2013 ότι τα 300 εκατ (αν και όποιος τα έδινε) ήταν ξεπούλημα...

Αλίμονό μας αν πιστεύουμε ότι ακούμε από τους πολιτικούς μας. Από όποιο τμήμα του πολιτικού φάσματος και αν προέχονται τα φούμαρα πέφτουν βροχή.

Γ.Α.Π (2009) "Λεφτά υπάρχουν." :o
Σαμαράς (2012) "Εγώ τα σκίζω τα μνημόνια." :o
Τσίπρας (2014) "Επαναφορά 13ης σύνταξης και κατώτατου μισθού." :o
Σταθάκης (26.08.2015) "Πολύ σύντομα η άρση των capital controls." :o

Αν ίσχυαν όλα όσα έχουν πει και υποσχεθεί κατά καιρούς, η χώρα δεν θα ήταν ένα βήμα πριν την κατάρρευση, αλλά όντως η Δανία του νότου. (Γ.Α.Π  26.09.2009). ;D

16 Ιουλίου 2016, 11:31:50
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Εγώ θα μιλήσω ως απλός πολίτης, σκεπτόμετος ότι από εκεί που προ δεκαετίας το δρομολόγιο Ξάνθη-Θεσσαλονίκη ήταν 3 ώρες και 15 λεπτά με το intercity έφτασε να είναι 4 ώρες και 40 λεπτά και από εκεί που υπήρχαν ημερησίως 10 δρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη έμειναν δύο. Αυτή την απαξίωση του σιδηροδρόμου, εν μέσω μάλιστα υπερβολικών προγραμμάτων κρατικής ενίσχυσης, που με τη σειρά τους δείχνουν μία αλυσίδα κακώς κειμένων, δεν είμαι διατεθειμένος να συνεχίσω να την πληρώνω. Τι να τον κάνω τον κοινωνικό χαρακτήρα του σιδηροδρόμου όταν δεν υπάρχει σιδηρόδρομος; Η άποψή μου είναι ότι και δωρεάν αν αναλάμβανε κάποιος να κάνει σωστό σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, ο οποίος με λογικές τιμές θα εξυπηρετεί τον κόσμο, θα έπρεπε να έχει την ευκαιρία. Όλα αυτά χωρίς καμία πολιτική χροιά - έτσι κι αλλιώς δεν πιστεύω πλέον τίποτε από κανέναν.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

17 Ιουλίου 2016, 01:04:18
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Τα ελλείματα του ΟΣΕ δεν οφείλονται φυσικά στον... κοινωνικό χαρακτήρα του Σιδηροδρόμου, αλλά σε ένα όργιο κακοδιαχείρησης, ρεμούλας και υπερβολικών προνομίων, εξωφρενικών αμοιβών και αστείων επιδομάτων που είχαν εξασφαλιστεί κατά την περίοδο των παχιών αγελάδων.
Γίνονταν έργα απλά για να εξασφαλιστούν ψηφαλάκια (ανακαίνιση γραμμής Κρυονερίου-Αγρινίου η οποία ποτέ δεν λειτούργησε αλλά φυσικά ευρίσκετο στην εκλογική περιφέρεια του τότε υπουργού, ανακαίνιση γραμμής Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα η οποία αμέσως μετά την ανακαίνιση έκλεισε κτλ), χωρίς ουδεμμία προοπτική, απλά δίνονταν χρήματα γιατί τότε "λεφτά υπήρχαν".
Να μην μιλήσουμε για σήραγγα Καλλιδρόμου που έκανε 15 χρόνια να ολοκληρωθεί, για Ηλεκτράμαξες που αγοράστηκαν σε μη ηλεκτροκινούμενο δίκτυο και άλλα.
Να το πούμε αλλιώς ;
Σιδηρόδρομο στην Ελλάδα ΟΥΔΕΜΜΙΑ κυβέρνηση δεν θέλησε να φτιάξει, όχι μόνο οι δεξιές που κατηγορούνται για σχέσεις με το αυτοκινητιστικό λόμπυ, αλλά ακόμα και αυτές του ΠΑΣΟΚ.

Ό,τι έργο έγινε, έγινε γιατί πίεζε η Ε.Ε, και αυτό φαίνεται χαρακτηριστικά στα παραδείγματα που παρέθεσα παραπάνω.
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν το φυσικό επακόλουθο, νομίζω δεν υπάρχει λόγος να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος μια εταιρία, προνομιακό χώρο δράσης της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, μέσω διορισμών, ρουσφετιών και πάσης μορφής εξαγοράς ψηφαλακίων.
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Ιουλίου 2016, 01:06:13 από kopritis »

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
3 Απαντήσεις
7902 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 1 Μαρτίου 2010, 17:51:17
από Δ. Κουναλάκης
2 Απαντήσεις
3279 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Ιουνίου 2010, 01:07:44
από anasm
2 Απαντήσεις
4034 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 6 Φεβρουαρίου 2013, 07:42:39
από Αδαμάντιος Σκούφαλος
0 Απαντήσεις
7533 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11 Μαρτίου 2013, 11:53:16
από timex
0 Απαντήσεις
11580 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11 Αυγούστου 2016, 11:10:31
από Denominator