Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
8 Νοεμβρίου 2024, 03:42:44

Αποστολέας Θέμα: Υποχρεωτική η "εξυπηρέτηση" στο ΠΕΔΥ/ΚΥ ακόμη κ χωρίς ραντεβού!  (Αναγνώστηκε 2620 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

16 Δεκεμβρίου 2016, 18:33:01
Αναγνώστηκε 2620 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Εγκύκλιος για την υποχρεωτική παροχή υπηρεσιών υγείας στους πολίτες, με ή χωρίς ραντεβού, σε ΠΕΔΥ και Κέντρα Υγείας.

16/12/2016

Γραφείο Αναπληρωτή

Γενικού Γραμματέα

 

Δελτίο Τύπου

Αθήνα, 16 Δεκεμβρίου 2016

 

Με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη, ο Αν. Γενικός Γραμματέας  για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας (ΠΦΥ), Σταμάτης Βαρδαρός απέστειλε εγκύκλιο με την οποία ορίζεται ως υποχρεωτική η παροχή υπηρεσιών υγείας προς όλους τους πολίτες που προσέρχονται στις Μονάδες Υγείας του ΠΕΔΥ και στα Κέντρα Υγείας, ανεξάρτητα αν η προσέλευση πραγματοποιείται μετά από προγραμματισμένο ραντεβού ή εκτάκτως.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 93672), οι γιατροί όλων των μονάδων της χώρας οφείλουν να εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα και κατά τη διάρκεια του 7ώρου εργασίας τους τα προγραμματισμένα ραντεβού. Σε περίπτωση που γιατρός οποιασδήποτε ειδικότητας δεν εξυπηρετεί κάποιο ραντεβού, θα δέχεται κανονικά τους πολίτες που προσέρχονται στη Μονάδα Υγείας χωρίς να έχουν προγραμματίσει εκ των προτέρων επίσκεψη, ανεξάρτητα από την ύπαρξη γιατρού υποδοχής στη Μονάδα.

Υπεύθυνος για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του συνόλου των ληπτών υπηρεσιών υγείας, είτε με ραντεβού είτε χωρίς, είναι ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας.

Σε περίπτωση που διαπιστώνεται αδικαιολόγητη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν εγγράφως τυχόν παράπονα ή/και καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση της γραμματείας του Αν. Γενικού Γραμματέα του Υπ. Υγείας (depsecgen@moh.gov.gr). Για τις περιπτώσεις των πολιτών με περιορισμένη εξοικείωση με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διεκπεραίωση της καταγγελίας γίνεται με τη συνδρομή του Διευθυντή της οικείας Μονάδας Υγείας.

Διευκρινίζεται πως ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας Υγείας υποχρεούται να ενημερώσει το ιατρικό και λοιπό προσωπικό της Μονάδας για το περιεχόμενο της σχετικής εγκυκλίου και να την αναρτήσει σε εμφανές σημείο στην είσοδο ή στον χώρο αναμονής της Μονάδας. Σημειώνεται ότι για την παρακολούθηση εφαρμογής της εγκυκλίου κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας ΠΦΥ, αλλά και των κατά τόπους ΥΠΕ θα πραγματοποιήσουν σειρά επισκέψεων σε ΜΥ και ΚΥ της χώρας.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

16 Δεκεμβρίου 2016, 23:08:54
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Παράθεση
Σύμφωνα με την εγκύκλιο (Α.Π. 93672), οι γιατροί όλων των μονάδων της χώρας οφείλουν να εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα και κατά τη διάρκεια του 7ώρου εργασίας τους τα προγραμματισμένα ραντεβού. Σε περίπτωση που γιατρός οποιασδήποτε ειδικότητας δεν εξυπηρετεί κάποιο ραντεβού, θα δέχεται κανονικά τους πολίτες που προσέρχονται στη Μονάδα Υγείας χωρίς να έχουν προγραμματίσει εκ των προτέρων επίσκεψη, ανεξάρτητα από την ύπαρξη γιατρού υποδοχής στη Μονάδα.

Επισυνάπτω εικόνα από την αναζήτηση ραντεβού στη μονάδα υγείας του ΠΕΔΥ στη Χίο (δε γράφω ειδικότητα)
Το μοτίβο υπάρχει κάθε μέρα.
1ο ραντεβού 7:20, μετά κάθε 10 λεπτά ώσπου φτάνουμε στο χ:50 οπότε το επόμενο ραντεβού πάει (χ+1):20 (μεσοδιάστημα μισής ώρας.)
Μετά τις 09:50 το επόμενο ραντεβού πάει 12:20 (μεσοδιάστημα 2 1/2 ωρών)
Τελευταίο ραντεβού 13:30
Συνολικά ραντεβού 18.

Επομένως, σύμφωνα με την παραπάνω εγκύκλιο, όποιος πάει χωρίς ραντεβού στα "κενά" διαστήματα θα πρέπει να εξυπηρετείται.
Εκτός αν το 09:50 - 12:20 και το 13:30 - 15:00 θεωρούνται ραντεβού "μεγάλης διάρκειας"  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: 16 Δεκεμβρίου 2016, 23:13:59 από Αδαμάντιος Σκούφαλος »

17 Δεκεμβρίου 2016, 02:55:45
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δεν καταλαβάινω την τύφλα μου απ΄αυτά που γράφει ο ποιητής !
Απ΄την μία θέλουν να προωθήσουν το σύστημα των ραντεβού, και απ΄την άλλη όποιος βλέπει φως και μπαίνει και θα εξυπηρετείται διαφορετικά αναφορά ;
Στέκουν με τα καλά τους ; Αποκρύβεται το γεγονός ότι έτσι όπως είναι τώρα οργανωμένο το σύστημα, δεν καλύπτονται όλοι οι ασφαλισμένοι, αλλά τι τερτίπια είναι αυτά ;

Φυσικά δεν πρεπει να ξεχνούμε ότι με τα ραντεβού, κάποιος μπορεί να τελειώνει στις 11 και μετα Αλέκος, αλλά αν τώρα αφήσεις τον άλλον να περιμένει για ώρες (στην Σουηδία με πράσινη κάρτα ακόμα και ώρες!) λόγω των τακτικών ραντεβού μπορεί να σε τραβολογαει με αναφορές ;
Καλά κρασιά.

18 Δεκεμβρίου 2016, 16:07:31
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

pzogr

Επώνυμοι
Η πραγματικότητα είναι ότι εκτός παθολόγων, πολλές ειδικότητες έχουν κενά διαστήματα. Στα διαστήματα αυτά οι γιατροί δεν κάνουν κάτι. Νομίζω όμως (γιατί το είχα δει να γίνεται λίγο παλιότερα) ότι μπορούσε κάποιος να "κλείσει" ένα ραντεβού επί τόπου για την ίδια στιγμή.

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
16 Απαντήσεις
18934 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25 Δεκεμβρίου 2013, 09:59:45
από rigormortis
4 Απαντήσεις
15548 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Φεβρουαρίου 2014, 00:03:55
από Δ. Κουναλάκης
3 Απαντήσεις
14948 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30 Ιουλίου 2014, 07:34:57
από GirousisN
1 Απαντήσεις
33575 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Μαΐου 2019, 08:07:37
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
44743 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25 Οκτωβρίου 2020, 20:32:09
από Argirios Argiriou