Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
27 Δεκεμβρίου 2024, 07:05:47

Αποστολέας Θέμα: Dealing With A Dead Car Battery.  (Αναγνώστηκε 19474 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

27 Νοεμβρίου 2016, 00:16:49
Αναγνώστηκε 19474 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

27 Νοεμβρίου 2016, 09:43:54
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Λέει να γειώσεις το αρνητικό καλώδιο στο αμάξι με την άδεια μπαταρία, συνδέοντάς το στο σασί!
Υφίσταται τέτοια γείωση;

27 Νοεμβρίου 2016, 18:23:16
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος


Λέει να γειώσεις το αρνητικό καλώδιο στο αμάξι με την άδεια μπαταρία, συνδέοντάς το στο σασί!
Υφίσταται τέτοια γείωση;

Και εγώ την ίδια απορία έχω.

Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

27 Νοεμβρίου 2016, 23:42:13
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

theodos


Ναι, αναφέρεται και στο manual του αυτοκινήτου
Θεοδοσίου Θεοδόσιος
Γενικός Ιατρός

28 Νοεμβρίου 2016, 00:10:31
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Πώς γίνεται γείωση; Το λάστιχα πάνω στα οποία πατά το αυτοκίνητο δεν είναι κακοί αγωγοί του ηλεκτρισμού;
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

28 Νοεμβρίου 2016, 01:28:41
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

theodos


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θεοδοσίου Θεοδόσιος
Γενικός Ιατρός

28 Νοεμβρίου 2016, 12:51:23
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


   Σε όλα τα αυτοκίνητα μόνο ο θετικός πόλος της μπαταρίας φεύγει με καλώδιο, ο αρνητικός πάντα συνδέεται ('γειώνεται') στο σασί. Έτσι κάνει μεγάλη οικονομία χώρου και καλωδίων. Απώλεια δεν υπάρχει ακόμα και ακουμπάει το σασί στο έδαφος αφού το ρεύμα είναι συνεχές και πρέπει να κλείνει το κύκλωμα για να "ξοδευτεί" η μπαταρία.
   Πάντως και εγώ όταν το είχα παρατηρήσει στο πρώτο μου αυτοκίνητο μου έκανε εντύπωση...

28 Νοεμβρίου 2016, 13:43:48
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
   Σε όλα τα αυτοκίνητα μόνο ο θετικός πόλος της μπαταρίας φεύγει με καλώδιο, ο αρνητικός πάντα συνδέεται ('γειώνεται') στο σασί. Έτσι κάνει μεγάλη οικονομία χώρου και καλωδίων. ....................................
Τι εννοείς οικονομία χώρου και καλωδίων; Αφού δείχνει το μαύρο καλώδιο να φεύγει από την "καλή" μπαταρία και να πηγαίνει στο σασί του "άδειου" αυτοκινήτου.

8 Μαΐου 2017, 19:50:15
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Σήμερα προσπάθησα να φορτίσω εντελώς νεκρή μπαταρία αυτοκινήτου με την περιγραφόμενη μέθοδο (σύνδεση αρνητικού πόλου στο σασί του αμαξιού με την νεκρή μπαταρία)
Περίμενα 5 λεπτά με το "καλό" αμάξι σε λειτουργία, χωρίς κανένα σημάδι ζωής.
Μόλις σύνδεσα αρνητικό πόλο με αρνητικό πόλο, μετά από 1 λεπτό πήρε μπροστά.
Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.

9 Μαΐου 2017, 18:51:42
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Τι εννοείς οικονομία χώρου και καλωδίων; ....
   Για την οικονομία καλωδίων αναφέρομαι στο ίδιο το αυτοκίνητο και στο σχεδιασμό του. Αν φεύγαν 2 καλώδια από την μπαταρία θα έπρεπε παντού να πήγαιναν 2 καλώδια (θετικό-αρνητικό). Τώρα με τη γείωση πχ στα πίσω λαμπάκια, πάει ένα καλώδιο και κάνεις μια μικρή ένωση εκεί με το σασί.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σήμερα προσπάθησα να φορτίσω εντελώς νεκρή μπαταρία αυτοκινήτου με την περιγραφόμενη μέθοδο (σύνδεση αρνητικού πόλου στο σασί του αμαξιού με την νεκρή μπαταρία)
Περίμενα 5 λεπτά με το "καλό" αμάξι σε λειτουργία, χωρίς κανένα σημάδι ζωής.
Μόλις σύνδεσα αρνητικό πόλο με αρνητικό πόλο, μετά από 1 λεπτό πήρε μπροστά.
Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.
   2 πιθανές απαντήσεις: (βέβαια αφού "πήρε μπρος", όλα καλά)
 α) το μέρος στο σασί ήταν λερωμένο ή βαμμένο και δεν ήταν καλός αγωγός ρεύματος.
 β) Τα πέντε λεπτά στο σασί "ζάλισαν"   :laugh: την μπαταρία οπότε το ένα λεπτό στον αρνητικό πόλο ήταν αρκετό....
   Πάντως, πέρα απο την πλάκα, όσες φορές έμεινα απο μπαταρία, συνέδεσα πόλο με πόλο (και όχι σασί).

9 Μαΐου 2017, 23:11:52
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
2 πιθανές απαντήσεις: (βέβαια αφού "πήρε μπρος", όλα καλά)
 α) το μέρος στο σασί ήταν λερωμένο ή βαμμένο και δεν ήταν καλός αγωγός ρεύματος.

Ο "μάστορης" που πήγα σήμερα μου είπε ότι το σημείο δεν ήταν καλό, γιατί ήταν βαμμένο. Όμως και στο βίντεο σε βαμμένο σημείο του σασί δείχνει να το συνδέει.

Αυτό με την οικονομία καλωδίων τώρα το κατάλαβα. Ευχαριστώ.

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
4 Απαντήσεις
12899 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10 Σεπτεμβρίου 2016, 08:00:51
από GirousisN
1 Απαντήσεις
20657 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28 Φεβρουαρίου 2022, 00:34:52
από Argirios Argiriou