ΠΦΥ -Εκπαίδευση > Αποσπάσματα από τον έντυπο & ηλεκτρονικό τύπο

Η Υγεία σε Παγκόσμιο επίπεδο.

<< < (28/43) > >>

Αρχίατρος:
Όσον αφορά την Ιαπωνία υπάρχει μια ιδιαίτερη εργασιακή ηθική που διαφέρει απ ΄την μέση δυτική και όπως είναι αναμενόμενο ξενίζει.
Οι Ιάπωνες συνήθως εργάζονται όλο τον εργασιακό τους βίο στην ίδια εταιρία, μπορεί να μένουν ακόμα και σπίτια της εταιρίας, να πηγαίνουν σε διακοπές σε θέρετρα της εταιρίας κτλ.

Υπάρχει ένας ιδιόμορφος "εταιρικός πατριωτισμός", θεωρούν την εταιρία που εργάζονται "σπίτι τους", πράγμα που εξηγεί τα εξαντλητικά ωράρια και τις συνεπακόλουθες συνέπειες αυτών.

Argirios Argiriou:
29/09/2016

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:
27/04/2015

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

και ένα σχετικό άρθρο στα Σουηδικά (μπορεί κανείς να το μεταφράσει στα Αγγλικά μέσω translate.google αλλά και μόνο οι φωτογραφίες έχουν ενδιαφέρον), από χθες ( 16/10/2016 ) στην μεγαλύτερη Σουηδική εφημερίδα την Dagens Nyheter.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:
Αντιγράφω από συνάδελφο στην σελίδα "Υγεία και πολιτική της υγείας" στο  facebook:

Αρχίζει σήμερα το διεθνούς κύρους ιατρικό περιοδικό μια σειρά άρθρων που εξετάζουν τα γεωγραφικά και κοινωνιολογικά δεδομένα των συγχρόνων παραγκουπόλεων και τα εξ αυτών προβλήματα υγείας των κατοίκων τους. Το πρώτο άρθρο που παραθέτω εδώ είναι κατά την γνώμη εξαιρετικά ενδιαφέρον!! Εξ ίσου ενδιαφέρον είναι η ελεύθερη πρόσβαση στο άρθρο, αρκεί να έχεις κάνει εγγραφή στο περιοδικό(register).

The history, geography, and sociology of slums and the health problems of people who live in slums.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:
18/10/2016

Μερικές εβδομάδες μετά την αποκάλυψη ότι η βιομηχανία της ζάχαρης έλεγε ψέματα σχετικά με τη μη σύνδεση των καρδιαγγειακών κινδύνων και την κατανάλωση ζάχαρης, είναι η σειρά των αμερικανικών κολοσσών ανθρακούχων ποτών να έρθουν στο προσκήνιο, όπως δημοσιεύει το Courrier International.
 
Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στις 10 Οκτωβρίου στο επιστημονικό περιοδικό υγείας, American Journal of Preventive Medecine, οι εταιρίες Coca-Cola και PepsiCo χρηματοδότησαν, από το 2011 μέχρι το 2015, 96 αμερικανικούς οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της υγείας στις ΗΠΑ. Από αυτούς, το 86,5% έλαβε χρήματα από την Coca-Cola, το 12,5% και από τις δύο εταιρίες και ένας οργανισμός δέχτηκε χρήματα μόνο από την PepsiCo.

Οι ερευνητές, Daniel Aaron και Michael Siegel του Boston University School of Medicine, «εξεπλάγησαν όταν ανακάλυψαν ότι η Αμερικανική Οργάνωση για το Διαβήτη και η Ένωση για την Έρευνα του Νεανικού Διαβήτη ήταν δύο από τους οργανισμούς που δέχτηκαν χρηματοδότηση από τις δύο εταιρίες, δεδομένης της αναγνωρισμένης επιστημονικά σύνδεσης μεταξύ της κατανάλωσης ζαχαρούχων ποτών και του διαβήτη», όπως υπογραμμίζει το Medical News Today (MNT).

Η δημόσια υγεία φιμώνεται

Η εν λόγω έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι, κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, οι δύο εταιρίες έκαναν lobbying εναντίον 29 νομοσχεδίων, τα οποία αποσκοπούσαν είτε στη μείωση της κατανάλωσης ανθρακούχων ποτών είτε στο να προωθήσουν τη βελτίωση της διατροφής στις ΗΠΑ.

Το MNT τονίζει ότι τα αποτελέσματα των ερευνητών δείχνουν ότι η βιομηχανία των ανθρακούχων ποτών χρησιμοποιεί τη «φιλανθρωπία των μεγάλων εταιριών» ως ένα εργαλείο μάρκετινγκ προκειμένου να φιμώσει τους οργανισμούς που ασχολούνται με ζητήματα υγείας και οι οποίοι διαφορετικά θα υποστήριζαν τα μέτρα για τη δημόσια υγεία που πλήττουν τη βιομηχανία των ανθρακούχων ποτών.

Μέσα από τη δημοσίευση της έρευνας, οι συγκεκριμένοι οργανισμοί καλούνται να αποκηρύξουν την οικονομική υποστήριξη από τη βιομηχανία των ανθρακούχων ποτών και να αναζητήσουν εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης «ώστε να μην υποκύπτουν στη στρατηγική μάρκετινγκ των εταιριών», τονίζει το MNT.

Ο οργανισμός American Heart Association, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα σε αυτούς που δέχτηκαν χρήματα από τους κολοσσούς ζαχαρούχων ποτών, ανακοίνωσε ότι η δράση του δεν επηρεάζεται από τη συγκεκριμένη χρηματοδότηση και ότι εξακολουθεί να εργάζεται προς την κατεύθυνση της μείωσης της κατανάλωσης ζαχαρούχων ποτών.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

και

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση