Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
22 Δεκεμβρίου 2024, 18:27:57

Αποστολέας Θέμα: The last word on resurrection - The Guardian 2002  (Αναγνώστηκε 19192 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

22 Απριλίου 2009, 17:19:32
Αναγνώστηκε 19192 φορές
Αποσυνδεδεμένος

flone

Ιατροί
"As with Orpheus, Othin and Odysseus, the descent into and return from Hades is detached from immediate connection with agriculture, but it offers a kind of salvation not much different from escape from starvation, for in the theology of St Paul the prize is escape from death.

For Othin and Odysseus, by contrast, the prize was knowledge, while for Orpheus it was love. Knowledge and love are far nobler prizes than mere prolongation of existence, and it is doubtful whether eternal prolongation of existence is anyway desirable as such (especially if it involves endless hymn-singing)."

AC Grayling (professor of philosophy at Birkbeck College, University of London)

Όλο το άρθρο: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 22 Απριλίου 2009, 17:21:42 από flone »

23 Απριλίου 2009, 11:08:28
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

orfeo


Απ' το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο     
 καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς. (Η, 32)
 καὶ ἐγνώρισα αὐτοῖς τὸ ὄνομά σου καὶ γνωρίσω, ἵνα ἡ ἀγάπη ἣν ἠγάπησάς με ἐν αὐτοῖς ᾖ, κἀγὼ ἐν αὐτοῖς. (ΙΖ, 26)
 ἐντολὴν καινὴν δίδωμι ὑμῖν ἵνα ἀγαπᾶτε ἀλλήλους, καθὼς ἠγάπησα ὑμᾶς ἵνα καὶ ὑμεῖς ἀγαπᾶτε ἀλλήλους (ΙΓ 34)
Ταῦτα λελάληκα ὑμῖν ἵνα ἡ χαρὰ ἡ ἐμὴ ἐν ὑμῖν μείνῃ καὶ ἡ χαρὰ ὑμῶν πληρωθῇ.  αὕτη ἐστὶν ἡ ἐντολὴ ἡ ἐμή, ἵνα ἀγαπᾶτε ἀλλήλους καθὼς ἠγάπησα ὑμᾶς. μείζονα ταύτης ἀγάπην οὐδεὶς ἔχει, ἵνα τις τὴν ψυχὴν αὐτοῦ θῇ ὑπὲρ τῶν φίλων αὐτοῦ.
 Ταῦτα ἐντέλλομαι ὑμῖν, ἵνα ἀγαπᾶτε ἀλλήλους. Εἰ ὁ κόσμος ὑμᾶς μισεῖ, γινώσκετε ὅτι ἐμὲ πρῶτον ὑμῶν μεμίσηκεν. εἰ ἐκ τοῦ κόσμου ἦτε, ὁ κόσμος ἂν τὸ ἴδιον ἐφίλει· ὅτι δὲ ἐκ τοῦ κόσμου οὐκ ἐστέ, ἀλλ' ἐγὼ ἐξελεξάμην ὑμᾶς ἐκ τοῦ κόσμου, διὰ τοῦτο μισεῖ ὑμᾶς ὁ κόσμος.(ΙΕ 11-13 και 17-19)
 Εἰρήνην ἀφίημι ὑμῖν, εἰρήνην τὴν ἐμὴν δίδωμι ὑμῖν· οὐ καθὼς ὁ κόσμος δίδωσιν, ἐγὼ δίδωμι ὑμῖν. μὴ ταρασσέσθω ὑμῶν ἡ καρδία μηδὲ δειλιάτω. (ΙΔ 27)
 πνεῦμα ὁ Θεός, καὶ τοὺς προσκυνοῦντας αὐτὸν ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ δεῖ προσκυνεῖν. (Δ 24)
      {Οι ύμνοι δε φαίνεται να είναι υποχρεωτικοί...}
« Τελευταία τροποποίηση: 23 Απριλίου 2009, 11:12:55 από orfeo »

23 Απριλίου 2009, 13:49:45
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

flone

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Απ' το κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο     
 καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς. (Η, 32)
      {Οι ύμνοι δε φαίνεται να είναι υποχρεωτικοί...}

Χριστός Ανέστη, orfeo!
Μακάρι το κήρυγμα της αγάπης να είχε βρει μεγαλύτερη απήχηση στους "πολιτισμένους" απόγονους του Homo sapiens!

Υπάρχει ένα σημείο που νομίζω ότι αξίζει να προσεχθεί: "theology of St Paul"
Από κει και μετά, δεν έχω θεολογικές γνώσεις, αλλά και το πνεύμα του συγγραφέα είναι περισσότερο "φιλοσοφικό", αγγίζοντας και τη συγκριτική θρησκειολογία, στην προσπάθειά του να αναλύσει τη σημειολογία της Ανάστασης περισσότερο σαν διαχρονικό μοτίβο.
Αν το δεις καθαρά θεολογικά, προφανώς είναι "αιρετικό".

23 Απριλίου 2009, 14:20:03
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

orfeo


Aληθώς Ανέστη, flone!
Όντως αξιοπρόσεχτο το "theology of St Paul" γιατί είναι ανιστόρητο, καθώς θεωρεί τον απόστολο Παύλο δημιουργό της χριστιανικής θεολογίας, ενώ από ιστορικής και μόνο άποψης είναι γνωστό ότι ο χριστιανισμός προϋπήρχε του Παύλου. Όσο για το "αιρετικό", δεν ξέρω αν χαρακτηρίζεται αίρεση η απουσία κάποιας πίστης...
Όσο για τον συνονόματο Orpheus πάντα το είχα απορία: γιατί δεν ακολουθούσε κι αυτός τις οδηγίες που του έδωσαν;;;Αφού σου λένε: "ΜΗ γυρίσεις να την δεις πριν βγεις έξω"!!!
« Τελευταία τροποποίηση: 24 Απριλίου 2009, 08:11:42 από orfeo »

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
2741 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22 Σεπτεμβρίου 2012, 20:09:22
από anastasios theodoridis
0 Απαντήσεις
8273 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Μαΐου 2019, 17:40:56
από Argirios Argiriou