Θέματα Εργασίας > Εργασία στον ιδιωτικό τομέα (αυτοαπασχόληση)

Ιδιωτικό ιατρείο σε άλλο νομό

(1/1)

sofis:
Καλησπέρα!Πρώτη φορά γράφω εδώ,είμαι νέα γιατρός και εργάζομαι σε μια ιδιωτική κλινική κάνοντας κάποιες εφημερίες το μήνα στην ειδικότητά μου.Ενδιαφέρομαι να ανοίξω ιδιωτικό ιατρείο σε μια περιοχή εκτός του νομού ,η οποία ανήκει σε  άλλον Ιατρικό Σύλλογο από αυτόν στον οποίο είμαι εγγεγραμμένη.Θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει (να είμαι ταυτόχρονα γραμμένη σε δύο συλλόγους?)ή απαγορεύεται και αν όντως μπορώ να το κάνω,ποιά βήματα θα μπορούσα να ακολουθήσω και με ποιό τρόπο γίνεται(χρειάζεται να πάρω κάποια άδεια από τον ένα από τους δύο συλλόγους?). Ευχαριστώ..
Συγχωρέστε με αν το θέμα έχει ήδη απαντηθεί απλώς δεν το βρήκα κάπου αλλού στο forum.

Argirios Argiriou:
Το ξέρω σίγουρα ότι είναι δυνατόν. Θα είσαι γραμμένη και στους δύο Ιατρικούς Συλλόγους και θα πληρώνεις ετήσια συνδρομή και στο Ιατρικό Σύλλογο του Νομού που εργάζεσαι τώρα αλλά και στον Ιατρικό Σύλλογο του Νομού που σκέφτεσαι να ανοίξεις το Ιατρείο σου. Ενημέρωσε αυτόν τον δεύτερο Ιατρικό Σύλλογο και θα σου δώσουν λεπτομέρειες για το ύψος της ετήσιας συνδρομής (διαφέρει από Νομό σε Νομό) και τι απαιτούν για να σου δώσουν άδεια Ιατρείου.

sofis:
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

GirousisN:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Αν θέλεις διάβασε όλο το thread.

sofis: