Θέματα Εργασίας > Εμπειρίες κατά την εργασία στην ΠΦΥ
Όλα αυτά τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε...
(1/1)
Argirios Argiriou:
Το πόσο ασήμαντα είναι όλα αυτά τα τηλεφωνήματα που μας κάνουν οι ασθενείς μας στο κινητό το καταλαβαίνεις αν τύχει να ξεχάσεις κάπου το κινητό σου για καμιά ώρα.
Τους παίρνεις μετά τηλέφωνο και δεν το σηκώνει κανένας τους.
Denominator:
Πάντως στη φάση που βρισκόμαστε, η τηλεφωνική επικοινωνία με τους ασθενείς μας και η νηφάλια και τεκμηριωμένη ενημέρωσή τους συμβάλλει σημαντικότατα στην αντιμετώπιση της έκτακτης ανάγκης που προέκυψε από τη διάδοση του SARS-CoV-2.
Ως ιδιώτης πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να βοηθήσουμε και τις δευτεροβάθμιες και τριτοβάθμιες δομές υγείας να υποδέχονται τα περιστατικά που πραγματικά τις έχουν ανάγκη.
Argirios Argiriou:
Γράφει εύστοχα συνάδελφος σε Ιατρική ομάδα του facebook στο αρχικό σχόλιο αυτού του post:
Τα πιο πολλά τηλεφωνήματα γίνονται για ψυχολογική υποστήριξη και από τη μεγάλη αγωνία, μήπως ο πονόλαιμός τους, το 37, 3, η βουλωμένη μύτη τους οφείλεται σε κορονοϊό. Αν δεν απάντησες άμεσα, θα αναζητήσουν αλλού απαντήσεις στα αγωνιώδη ερωτήματά τους. Μετά από μία ώρα η κρίση πανικού έχει περάσει.
pzogr:
Άκουσα ότι μεγάλη κλινική στην Αθήνα ετοιμάζεται να πληρώσει γιατρούς για να απαντούν σε τηλεφωνήματα και υποψιάζομαι ότι αφού θα πληρώσει, μάλλον θα θέλει και να εισπράττει παράλληλα...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση