Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων => Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Raptor στις 16 Οκτωβρίου 2009, 11:24:08
-
http://www.capital.gr/tax/Article.aspx?id=833675
http://www.euro2day.gr/article/81407/ArticleDetails.aspx#
-
.
-
Μήπως πρόκειται για κλειστό επάγγελμα;
Μήπως δεν προσφέρεται από ελεύθερες υπηρεσίες ιδιωτικού τομέα;
-
.
-
Όταν έκανα Ορθοπεδική ως ειδ/νος, ήμουν σε μια χάι κλινική που αν και δημόσια, λειτουργούσε (περίπου) ως ιδιωτική με τους γιατρούς της να φέρνουν εκεί τους "εκλεκτούς" πελάτες τους. Εκτελώντας το ρόλο του παρατρεχάμενου (διεκπεραίωση εισαγωγών, αποστολή και συλλογή εργαστηριακών κ.α.), είχα την τύχη να γνωρίσω αρκετούς ιδιαίτερα εύπορους πολίτες που είχαν παρατήσει το σχολείο στη β' δημοτικού: Τον βασιλιά των τζαμιών της Β. Ελλάδας που εισάγει τόνους γυαλιού και τους κόβει σε τζάμια, έναν ιδιοκτήτη μεταφορικής εταιρίας (επίσης κλειστό επάγγελμα) με 8 ανατρεπόμενα στην κατοχή του, έναν μεγαλοεργολάβο κηδειών (φτου κακά) από την Καλαμαριά, έναν ασφαλισμένο του ΟΓΑ από τη Χαλκιδική με 4 ελαιοτριβεία και 4 φορτηγά ψυγεία τροφοδοσίας κρεάτων σε σουπερ-μάρκετ που δεν ήξερε να βάζει την υπογραφή του, κ.α.
Δηλαδή, θέλω να πω, ότι δεν πρέπει να στεκόμαστε σε στερεότυπα τύπου "γιατρός=κύρος=μόρφωση+οικονομική επιφάνεια" γιατί έχουν προ πολλού ξεπεραστεί.
Αλλά μήπως δεν είναι και πιο εύκολο να γίνεις γιατρός (ειδικά στην ΕΛ) παρά να μπεις στο κλειστό κλαμπ των λιμενεργατών με τις αστρονομικές αμοιβές; Τέσπα, το θέμα είναι μεγάλο, έχει πολλές όψεις και δεν εξαντλείται εύκολα.
-
Βρε ούστ από εδώ, προβοκάτορες της πλουτοκρατίας που λέτε τέτοια λόγια για τον λιμενεργάτη που παλεύει για την φαμίλια του...
Που ξεπουλάτε την κρατική περιουσία στους Κινέζους. Δύο πλατφόρμες σήμερα, άλλες τόσες αύριο που θα δουλέψουν το νυχτοκάματο οι άνθρωποι;
Εάν συνεχίσετε θα σας στείλουν το κ. Τσίπα και την κ. Παπαντάμα να σας κάνουν ένα γρήγορο μάθημα.....
-
.
-
άρα μελέτησες από 6 μέχρι 36 ετών περίπου
Πλέον, ασχολούμαι περισσότερο με αυτό που βλέπετε αριστερά στο avatar μου, το οποίο λέω σιγά-σιγά να το παίρνω και μαζί μου στις συνταγογραφικές εξορμήσεις μου. :D :D
-
.
-
Η Ραμόνα του Κ. Χατζή είναι συνάδελφε; Ευχαριστώ πολύ!
Στό ίδιο κλίμα σύμπνοιας, να ανταποδώσω με αυτό:
Σχετικό με τη συζήτησή μας είναι και αυτό:
-
.
-
Τωρα τι σχέση έχει εργάτης που υποδύεται ο Παπαμιχαήλ με τους λιμεν"εργάτες" των 10000 ευρώ μηνιαίως εγώ δεν έχω καταλάβει....
Και ναι, μάλλον είναι λειτουργικός αναλφαβητισμός......
Που είναι ο Μακρέας να κάνουμε παρέα;
-
.
-
Το ποιον δεν ξέρω....
Προσωπικά, επειδή δεν ανήκω ούτε στους λιμεν"εργάτες", ούτε σε αυτούς που έγιναν γιατροί για να το εξαργυρώσουν, θα σας αφιερώσω την ακόλουθη διαφήμιση, και σας ενημερώνω ότι το conflict of interest, είναι ότι ναι, πίνω φραπέ....
-
Πολύ πείνα έχει πέσει, ένθεν και ένθεν ;) ;D
http://www.youtube.com/watch?v=E5TNFcZSTP8 (http://www.youtube.com/watch?v=E5TNFcZSTP8)
-
.
-
Μια προσέγγιση που χαλάει λίγο το κλίμα.http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=7114818# (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=7114818#)
Ένα απόσπασμα:
Το 2005 το ΥΕΝ είχε δημοσιεύσει λίστα αμοιβών λιμενεργατών με μισθούς έως 10.527 ευρώ. Τιτλοφορούσε δε την ανακοίνωσή του: "Οι αριστοκράτες λιμενεργάτες των ρετιρέ που αμείβονται με 150.000 ευρώ ετησίως διαμαρτύρονται". Πόσοι αμείβονται σήμερα με εκείνα τα προκλητικά ποσά και τι δουλειά κάνουν; Ποιος είναι κατά προσέγγιση ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών;
Σήμερα, κανείς δεν αμείβεται με τέτοια ποσά. Εκείνο το διάστημα υπήρχαν ορισμένοι, ελάχιστοι λιμενεργάτες, με την ειδικότητα του "εναερίτη", που έκαναν μια εξαιρετικά δύσκολη και επικίνδυνη εργασία "κλειδώματος" και "ξεκλειδώματος" τεράστιων... βουνών κοντέϊνερ, αναγκαζόμενοι λόγω έλλειψης προσωπικού να εργάζονται διπλοβάρδια μέσα στην ημέρα, αργίες και σαββατοκύριακα, με αποτέλεσμα οι αποδοχές τους λόγω των υπερωριών να αυξάνονται. Ακολούθως, έγιναν προσλήψεις και σήμερα, ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών των εργαζόμενων στο λιμάνι με υπερωρίες είναι περίπου 2000- 2100 ευρώ.
Ωστόσο, την τελευταία διετία λόγω της αποχής από τις υπερωρίες, που έκαναν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους ο μέσος μηνιαίος μισθός διαμορφώνεται περίπου στα 1.700 ευρώ.
Από τους ισολογισμούς του ΟΛΠ προκύπτει πάντως ότι το ετήσιο εργοδοτικό κόστος ανά εργαζόμενο είναι της τάξης των 50.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μηνιαίες απολαβές (14 μισθοί) περίπου 3.600 ευρώ (μικτά) .
-
Επί του θέματος....στο 3'33''.
feature=player_embedded
-
Ωστόσο, την τελευταία διετία λόγω της αποχής από τις υπερωρίες, που έκαναν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους ο μέσος μηνιαίος μισθός διαμορφώνεται περίπου στα 1.700 ευρώ.
Από τους ισολογισμούς του ΟΛΠ προκύπτει πάντως ότι το ετήσιο εργοδοτικό κόστος ανά εργαζόμενο είναι της τάξης των 50.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μηνιαίες απολαβές (14 μισθοί) περίπου 3.600 ευρώ (μικτά) .
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πλην της εξίσου απούσας παρατήρησης ότι ο οποιοσδήποτε άλλος χειριστής γερανού δεν ξεπερνάει τα 1000 ευρώ το μήνα, δεν έχει διευκολύνσεις και γενικότερα δεν έχει κανένα Τσίπα ή Παπαντάμα να τον υποστηρίξει.....
Κοινώς: following the money...
-
Ωστόσο, την τελευταία διετία λόγω της αποχής από τις υπερωρίες, που έκαναν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους ο μέσος μηνιαίος μισθός διαμορφώνεται περίπου στα 1.700 ευρώ.
Από τους ισολογισμούς του ΟΛΠ προκύπτει πάντως ότι το ετήσιο εργοδοτικό κόστος ανά εργαζόμενο είναι της τάξης των 50.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μηνιαίες απολαβές (14 μισθοί) περίπου 3.600 ευρώ (μικτά) .
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πλην της εξίσου απούσας παρατήρησης ότι ο οποιοσδήποτε άλλος χειριστής γερανού δεν ξεπερνάει τα 1000 ευρώ το μήνα, δεν έχει διευκολύνσεις και γενικότερα δεν έχει κανένα Τσίπα ή Παπαντάμα να τον υποστηρίξει.....
Κοινώς: following the money...
Δεν ξέρω πως στοιχειοθετείται το "δεν ξεπερνάει τα 1000 ευρώ το μήνα" , αλλά η πραγματικότητα τουλάχιστον αυτή που καταγράφεται με τις συλλογικές συμβάσεις δεν είναι ακριβώς έτσι.
Στο επισυναπτόμενο excell έχω ένα πίνακα αποδοχών χειριστών μηχανημάτων σε μεταλλεία και λιγνιτωρυχεία.
Οι βασικοί μισθοί αρχίζουν από 976 περίπου ευρώ για τον πρωτοδιόριστο χωρίς τα πάσης φύσης επιδόματα, τα οποία είναι αρκετά .Με αποτέλεσμα ακόμα και αυτός που αρχίζει για πρώτη φορά την εργασία να ξεκινά με συνολικό μισθό αρκετά πάνω από τα 1000 ευρώ αφού ενσωματώνονται στο μισθό του και τα επιδόματα..Πολύ περισσότερο γι αυτούς που έχουν κάποια χρόνια στην υπηρεσία.
Στους εργάτες του ΟΛΠ και ειδικά στους εναερίτες καταβάλλονται πρόσθετα επιδόματα επικίνδυνης εργασίας κλπ.
Είναι λογικό λοιπόν να φτάνουν στους μισθούς που έχουν φθάσει.
Στο link που παραθέτω υπάρχει η ισχύουσα συλλογική σύμβαση εργασίας χειριστών μηχανημάτων τεχνικών έργων http://www.taxheaven.gr/sse/article.php?id=388 (http://www.taxheaven.gr/sse/article.php?id=388)
Αν στους βασικούς μισθούς που και στους χειριστές αυτούς εκκινούν από τα ίδια επίπεδα ,δηλαδή από τα 976 ευρώ, προσθέσεις τα διάφορα επιδόματα που προβλέπονται στη σύμβαση θα δεις ότι διαμορφώνεται ένας συνολικός μισθός ακόμη και για τον αρχάριο αρκετά πάνω και από τα 1300 ευρώ.
Βλέπουμε λοιπόν ότι οι μισθοί που προβλέπονται από τις συλλογικές συμβάσεις και αρκετά πάνω από 1000 ευρώ ξεκινούν και με τις συλλογικές συμβάσεις προβλέπονται και άλλες διευκολύνσεις όπως αυτές καταγράφονται σε αυτές.
Εν τέλει επίσης πιστεύω ότι αν ένας κλάδος εργαζομένων και μάλιστα σε βαριές και επικίνδυνες εργασίες καταφέρει με τους συλλογικούς αγώνες του και μέσω των συλλογικών του οργάνων να κατακτήσει κάποια πράγματα , αυτό δεν πρέπει να αποτελεί αντικείμενο φθόνου και χλευασμού αλλά να είναι κίνητρο και για άλλους κλάδους να πετύχουν αντίστοιχες νίκες.
-
Επειδή το link που παρέθεσα προηγουμένως αφορά την ΣΣΕ του 2006 , παραθέτω τη ΣΣΕ του 2008-2009: http://www.union.gr/content/view/28/50/lang,el/theid=674 (http://www.union.gr/content/view/28/50/lang,el/theid=674)
-
Το λιμάνι δεν είναι, ούτε στοά, ούτε μεταλλείο, ούτε φορτηγό με γερανό.
Επειδή πρόσφατα έχτισα και τα έχω πρόχειρα και μάλιστα πριν την "κρίση" σου λέω ότι η συγκεκριμένη σύμβαση είναι χαράς ευαγγέλιο αν έχεις κάθε μέρα δουλειά. Ή αλλιώς νιώθεις πλούσιος και πίνεις και το Nescafe σου.... Για να μην νομίζεις ότι ο τίτλος είναι υπερβολή.
Ζήλια δεν υπάρχει από μένα σε κανένα επίπεδο. Απεργία-πρόκληση για την κοινωνία είναι όταν ένα μικρό υποσύνολο μιας εργατικής ομάδας εκβιάζει όχι για να πετύχει κάτι η συνολική ομάδα αλλά το υποσύνολο. Και δυστυχώς, αυτό κάνουν οι λιμενεργάτες.
-
Το λιμάνι δεν είναι, ούτε στοά, ούτε μεταλλείο, ούτε φορτηγό με γερανό.
Επειδή πρόσφατα έχτισα και τα έχω πρόχειρα και μάλιστα πριν την "κρίση" σου λέω ότι η συγκεκριμένη σύμβαση είναι χαράς ευαγγέλιο αν έχεις κάθε μέρα δουλειά. Ή αλλιώς νιώθεις πλούσιος και πίνεις και το Nescafe σου.... Για να μην νομίζεις ότι ο τίτλος είναι υπερβολή.
Ζήλια δεν υπάρχει από μένα σε κανένα επίπεδο. Απεργία-πρόκληση για την κοινωνία είναι όταν ένα μικρό υποσύνολο μιας εργατικής ομάδας εκβιάζει όχι για να πετύχει κάτι η συνολική ομάδα αλλά το υποσύνολο. Και δυστυχώς, αυτό κάνουν οι λιμενεργάτες.
A! Εδώ διαφωνούμε.
1.Και το λιμάνι έχει δουλειές πολύ βαριές και επικίνδυνες.
2.Και δίκιο είχαν κατά την άποψή μου οι λιμενεργάτες.Γιατί εναντιώνονταν στην πώληση και παραχώρηση από το Ελληνικό Δημόσιο του πιο κερδοφόρου τμήματος του λιμανιού, γιατί αγωνίζονταν για να εξασφαλίσουν τη θέση τους και τις εργασιακές τους σχέσεις, γιατί αγωνίζονταν να μην "Κινεζοποιηθούν" και αυτές.
Ας μην ξεχνάμε ότι ακόμη και το σημερινό κυβερνών κόμμα χαρακτήριζε προεκλογικά την σύμβαση Ελληνικού Δημοσίου -Cosco αποικιοκρατική.
Τώρα όντως σε μια κινητοποίηση υπάρχουν... "παράπλευρες απώλειες".Δεν υπάρχει κινητοποίηση που να μην έχει τέτοιες, εκτός ίσως από τις πορείες των συνταξιούχων, αλλά και εκεί δημιουργείται κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Ανάλογα με τη θέση που έχει ο κλάδος στη παραγωγή ή στη παροχή υπηρεσιών υπάρχουν βεβαίως διαβαθμίσεις στις "παράπλευρες απώλειες".
Αλλά μήπως και στις δικές μας περσινές κινητοποιήσεις με τις επισχέσεις , απεργίες και στάσεις εργασίας δεν υπήρχαν τέτοιες;
Εξαρτάται λοιπόν και από την γωνία από την οποία βλέπει κάποιος το θέμα.
-
α) Τα μισά επιδόματα που αναφέρεις αφορούν στοές, μεταλλεία και οδηγούς+χειριστές γερανών σε φορτηγά.
β) Δεν μιλάμε για πώληση, μιλάμε για ενοικίαση για 35 έτη σε μια από τις δύο πλατφόρμες και την κατασκευή μιας τρίτης με έξοδα της COSCO που θα περιέλθει στο ελληνικό δημόσιο. Ναι, καλώς ορίστηκε αποικιοκρατική γιατί τα χρήματα που θα εισπράττει το ελληνικό δημόσιο είναι λιγοστά σε σχέση με τα αναμενόμενα καθαρά κέρδη της COSCO και δεν υπάρχει συσχέτιση στην σύμβαση, χώρια τις φοροαπαλλαγές.
γ) Οι υπάρχοντες λιμενεργάτες δεν έχουν καμιά σχέση με την COSCO, ούτε επηρεάζονται πουθενά τα εργασιακά τους δικαιώματα και περιορίζονται στην μια πλατφόρμα που συνεχίζει να ελέγχει το ελληνικό δημόσιο άρα σταματάει η καταστρατήγηση του 48ώρο και για αυτούς. ΑΛΛΑ, αυτό σημαίνει τέλος στις υπερωρίες και τέλος στα "τυχερά" καθώς υπάρχει πλέον ανταγωνισμός. Οι εργαζόμενοι της COSCO εκ της σύμβασης πρέπει να είναι έλληνες εργάτες και να τηρούνται οι ελληνικοί και ευρωπαϊκοί νόμοι σε κάθε επίπεδο για την εργασία και όχι οι κινέζικοι.
Από αυτά που έχω διαβάσει σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο βγάζω τα παραπάνω συμπεράσματα. Άρα ποιος ο ρόλος των λιμενεργατών;
Ζητούν να μην αναλάβει ιδιωτική εταιρία την μια πλατφόρμα; Αυτό είναι πολιτική απόφαση και αποφασίζεται έμμεσα με την ψήφο του ελληνικού λαού. Διαφωνείς σαν άτομο ή σαν ομάδα μπορείς να το εκφράσεις με χίλιους άλλους τρόπους αλλά ΟΧΙ με αυτή την απεργία.
Γιατί η απεργία κάποιων έχει καταντήσει αηδία.
-
α) Τα μισά επιδόματα που αναφέρεις αφορούν στοές, μεταλλεία και οδηγούς+χειριστές γερανών σε φορτηγά.
β) Δεν μιλάμε για πώληση, μιλάμε για ενοικίαση για 35 έτη σε μια από τις δύο πλατφόρμες και την κατασκευή μιας τρίτης με έξοδα της COSCO που θα περιέλθει στο ελληνικό δημόσιο. Ναι, καλώς ορίστηκε αποικιοκρατική γιατί τα χρήματα που θα εισπράττει το ελληνικό δημόσιο είναι λιγοστά σε σχέση με τα αναμενόμενα καθαρά κέρδη της COSCO και δεν υπάρχει συσχέτιση στην σύμβαση, χώρια τις φοροαπαλλαγές.
γ) Οι υπάρχοντες λιμενεργάτες δεν έχουν καμιά σχέση με την COSCO, ούτε επηρεάζονται πουθενά τα εργασιακά τους δικαιώματα και περιορίζονται στην μια πλατφόρμα που συνεχίζει να ελέγχει το ελληνικό δημόσιο άρα σταματάει η καταστρατήγηση του 48ώρο και για αυτούς. ΑΛΛΑ, αυτό σημαίνει τέλος στις υπερωρίες και τέλος στα "τυχερά" καθώς υπάρχει πλέον ανταγωνισμός. Οι εργαζόμενοι της COSCO εκ της σύμβασης πρέπει να είναι έλληνες εργάτες και να τηρούνται οι ελληνικοί και ευρωπαϊκοί νόμοι σε κάθε επίπεδο για την εργασία και όχι οι κινέζικοι.
Από αυτά που έχω διαβάσει σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο βγάζω τα παραπάνω συμπεράσματα. Άρα ποιος ο ρόλος των λιμενεργατών;
Ζητούν να μην αναλάβει ιδιωτική εταιρία την μια πλατφόρμα; Αυτό είναι πολιτική απόφαση και αποφασίζεται έμμεσα με την ψήφο του ελληνικού λαού. Διαφωνείς σαν άτομο ή σαν ομάδα μπορείς να το εκφράσεις με χίλιους άλλους τρόπους αλλά ΟΧΙ με αυτή την απεργία.
Γιατί η απεργία κάποιων έχει καταντήσει αηδία.
α.Τα επιδόματα τα ανέφερα για τους χειριστες γερανών
β.Για την ακρίβεια είναι σύμβαση παραχώρησης για 30 έτη , αν φτιάξει την προβλήτα ΙΙΙ παρατείνεται στα 35 και κάτω από ορισμένους όρους μπορεί να πάει και 42 έτη.
Δεν είναι μόνο οι φορολογικές ελαφρύνσεις που την κάνουν αποικιοκρατική τη σύμβαση αλλά και το γεγονός ότι δίνεται στην Cosco η δυνατότητα συμψηφισμού επ΄άπειρoν των τυχόν συσσωρευμένων ζημιών. Για τον ΟΛΠ και τις υπόλοιπες ιδιωτικές επιχειρήσεις αυτό το δικαίωμα σταματά στην 5ετία
.Προβλέπεται απαλλαγή από τέλη χαρτοσήμου για συμβάσεις δανείων. Κατά κανόνα οι απλοί εργαζόμενοι πληρώνουν τέλη χαρτοσήμου ακόμη και για χαμηλόποσα δάνεια που παίρνουν από την εταιρεία όπου εργάζονται .
Η Cosco έχει δικαίωμα να κρατά λογιστικά βιβλία και να καταρτίζει ισολογισμούς στο νόμισμα της χώρας από την οποία έχουν εισαχθεί κεφάλαια, δηλαδή Κίνα, οπότε οι όποιοι ορκωτοί λογιστές θα περάσουν εξαιρετικά κάθε φορά που θα θέλουν να ελέγξουν οτιδήποτε.
Τα περιουσιακά στοιχεία της Cosco εξαιρούνται από οποιαδήποτε διαδικασία αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Που σημαίνει ότι όσα και να χρωστάει δεν μπορεί ο ΟΛΠ και το Ελληνικό Δημόσιο κατ'επέκταση να χρησιμοποιήσουν αυτό το μέτρο ή την απειλή του για να την πείσουν να συμμορφωθεί.
Δεν επιτρέπεται επίταξη περιουσιακών στοιχείων παρά μόνο για τις ανάγκες των Ενόπλων Δυνάμεων και εφόσον είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση και αυτή διαρκεί. Και τότε πάλι την αποζημιώνουμε.
Γιατί να μην αντιδράσουν οι εργαζόμενοι λοιπόν σε μια τέτοια αποικιοκρατική σύμβαση;
γ.Οι υπάρχοντες λιμενεργάτες και βεβαίως έχουν σχέση με τη Cosco διότι αυτή την στιγμή η προβλήτα ΙΙ είναι η μοναδική εν λειτουργεία προβλήτα του Σ.ΕΜΠΟ, αφού η προβλήτα Ι είναι κλειστή λόγω έργων επέκτασης και αναβάθμισης του εξοπλισμού της Στις δύο προβλήτες του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά απασχολούνται σήμερα περίπου 600 εργαζόμενοι. Με την παραχώρηση της μιας προβλήτας το αντικείμενο του ΟΛΠ ΑΕ θα μειωθεί τουλάχιστον κατά 50%, οπότε θα "περισσέψουν" τουλάχιστον 300 θέσεις εργασίας και σαφώς θα τεθεί θέμα απασχόλησης .Δηλαδή θα απολυθούν.Η σύμβαση δεν δεσμεύει την Cosco να προσλάβει εργαζόμενους του ΟΛΠ παρά μόνο ένα ποσοστό 10% από τους συνολικούς εργαζόμενους που θα προσλάβει μπορούν να είναι παιδιά των νυν εργαζομένων(εφ όσον θέλουν) Όσους εργαζόμενους προσλάβει, προβλέπεται περίπου 600, θα τους προσλάβει με όρους εργασίας που ναι μεν θα εδράζονται στην ελληνική νομοθεσία αλλά διαφορετικούς από τους ισχύοντες τώρα δηλαδή αυτούς που έχει καταφέρει το σωματείο τους, μέσω των διαδοχικών συλλογικών συμβάσεων. Ακόμη και οποιοσδήποτε από τους υπάρχοντες εργαζομένους αν ζητήσει να απασχοληθεί στη δική της(της Cosco) προβλήτα, θα αναγκαστεί να υπογράψει συμβόλαιο με τους όρους εργασίας που θα θέσει η Cosco και φυσικά θα είναι πολύ χειρότεροι από τους ισχύοντες τώρα.Αφού ούτε καν σωματείο ή ομοσπονδία θα υπάρχει για να διαπραγματευτεί μαζί της από ισχυρότερη θέση από ότι ο μεμονωμένος εργαζόμενος.
Τέλος για να λυθούν οι τυχόν απορίες,αμφιβολίες και διαμάχες για τους μισθούς τους, στο επισυναπτόμενο παραθέτω τη ΣΣΕ που υπέγραψε η ομοσπονδία τους για το 2008-2009 με την Διοίκηση του ΟΛΠ. Σε αυτή περιλαμβάνονται και και οι λιμενεργάτες οι οποίοι είναι εργαζόμενοι με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.
-
Έχει ενδιαφέρον επίσης το παρακάτω δημοσίευμα που προέρχεται από ιστολογιο που διατηρούν . http://dockworkers.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html (http://dockworkers.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html)
-
Έχει ενδιαφέρον επίσης το παρακάτω δημοσίευμα που προέρχεται από ιστολογιο που διατηρούν . http://dockworkers.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html (http://dockworkers.blogspot.com/2009/10/blog-post_17.html)
To οποίο δεν σημαίνει τίποτα απολύτως καθώς μπορεί να είναι και της γυναίκας μου.
α) -> Βγήκες και μίλησες για κάποια επιδόματα στην σύμβαση που παρέθεσες αρχικά. Για τους λιμενεργάτες υπάρχει μόνο ένα επίδομα καθώς τα υπόλοιπα είναι για μεταλλεία, κλπ
β) -> Δεν βλέπω που διαφωνούμε. Η συγκεκριμένη σύμβαση είναι προκλητική και θα μπορούσε να θεωρηθεί και σκάνδαλο. Αλλά δεν είναι η απεργία μέσο για αυτό, θα βγει παράνομη.
γ) -> Μα δεν κάνουν υπερωρίες πλέον; Γιατί στην τηλεόραση λέγαν ότι δουλεύουν εξαντλητικά ωράρια.... Επίσης, δεν ξέρω εάν μόνο η μια προβλήτα είναι ανοικτή (όλο και κάτι μαθαίνω τελικά) αλλά ότι εργασίες να γίνονται κάποια στιγμή τελειώνουν. Και οι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε κρατική επιχείρηση απολύονται, έχεις κανένα παράδειγμα που να έγινε; Κάτσε όμως, τα παιδιά τους τι δουλειά έχουν; Λες να δικαιούται πρόσληψη το κάθε παιδί μου στο ΕΣΥ επειδή είμαι και εγώ; Και εφόσον θα συνεχίσει να λειτουργεί η μια προβλήτα του ΟΛΠ γιατί θα πάει να δουλέψει κάποιος στην Cosco; Και έχουν πανελλήνια συλλογική σύμβαση για όλη την Ελλάδα για τους λιμενεργάτες (λιμάνι δεν είναι μόνο ο ΟΛΠ) ή φτιαχναν μόνο τη φωλίτσα τους; Γιατί εάν υπάρχει πανελλήνια τότε πως θα την προσπεράσει η Cosco;
Το επισυναπτόμενο δεν έχω το χρόνο να το διαβάσω έτσι ώστε να μπορέσω να το καταλάβω, δηλαδή να ψάξω όλη τη νομοθεσία που περιγράφει για ορίσει τα ποσά, αλλά μήπως είναι λιγότερα τα ποσά από τα προηγούμενα που έβαλες για τους χειριστές γερανών;
-
Άρα κλείνουμε το ζήτημα για το χαρακτήρα της σύμβασης γιατί εκεί συμφωνούμε.
Για να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.Όταν μια Ομοσπονδία υπογράφει μια σύμβαση εργασίας αυτό αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία οι επιμέρους ενώσεις(συνήθως ομοιοεπαγγελματικές) ή σωματεία μπορούν να "χτίσουν" τις δικές τους επί μέρους κλαδικές συμβάσεις. όπως συμβαίνει με τη ΓΣΕΕ που υπογράφει Τη ΓΣΣΕ και μετά οι επί μέρους Ομοσπονδίες υπογράφουν κλαδικές συμβάσεις . Αυτό συμβαίνει ας πούμε με τους χειριστές των γερανών στο λιμάνι.Υπάγονται στην ομοσπονδία, αλλά έχουν δική τους Ένωση, την Ένωση Τεχνικών- Χειριστών στον ΟΛΠ.Οι επιμέρους συλλογικές συμβάσεις που υπογράφουν οι Ενώσεις και τα σωματεία σαφώς και βελτιώνουν την οικονομική κατάσταση, γιατί υπάρχουν διάφορα επιδόματα.(Επίδομα ας πούμε ύψους για τους χειριστές των γερανών στο Πειραιά,διάφορα επιδόματα τεχνικής φύσης πχ ηλεκτροσυγκολλητές κλπ κλπ). Αυτά είναι που ανεβάζουν κάπως το μισθό.
Για τις υπερωρίες.Χρόνια τώρα οι λιμενεργάτες ζητούσαν να γίνουν προσλήψεις στον ΟΛΠ.Η διοίκηση του ΟΛΠ αρνείτο (εδώ και 10 χρόνια δεν έχει κάνει σημαντικές προσλήψεις σε αυτό το χώρο), με αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος των λιμενεργατών να έχει πολλά χρόνια υπηρεσίας και να φαίνεται ότι παίρνει "μεγάλους" μισθούς και το πιο σημαντικό: λόγω των ελλείψεων αναγκάζονταν να κάνουν πολλές υπερωρίες (αναφέρεται ότι πραγματοποιούσαν περίπου 500 οκτάωρα το χρόνο με πολλές αργίες μέσα σε αυτά), που όπως καταλαβαίνεις αυτό σήμαινε πολλές υπερωρίες με προσαύξηση 50% του ωρομισθίου . Αν βάλεις και το γεγονός ότι ορισμένοι από αυτούς έπαιρναν και άλλα επιδόματα λόγω της επικίνδυνης εργασίας που έκαναν γίνεται αντιληπτό γιατί προέκυψε η συζήτηση για τους υπερβολικούς μισθούς που είδαν το φως της δημοσιότητας.Το τελευταίο χρόνο όταν εντατικοποιήθηκαν οι διαβουλεύσεις και ψηφίστηκε στη Βουλή η σύμβαση με την Cosco έκαναν αποχή από τις υπερωρίες.
Η σύμβαση που υπογράφει η Ομοσπονδία τους είναι ανάμεσά στους εργαζόμενους και στη Διοίκηση των λιμένων , στην προκειμένη περίπτωση υπέγραψε σύμβαση με την Διοίκηση του ΟΛΠ.
Η Διοίκηση του ΟΛΠ όμως δεν θα έχει πλέον καμιά αρμοδιότητα με την Cosco.Και ναι μεν η συγκεκριμένη εταιρεία είναι αναγκασμένη τυπικά να κινηθεί μέσα στα πλαίσα της Ελληνικής νομοθεσίας, αλλά όπως ξέρεις η Ελληνική νομοθεσία έχει και εργαζόμενους με προγράμματα stage (400-500 ευρώ), προγράμματα ανέργων στον ΟΑΕΔ, εργαζόμενους με μπλοκάκι, εργαζόμενους με τετράωρο κλπ κλπ.Αυτά βεβαίως τα είχαν "ξεπεράσει" οι εργαζόμενοι με τις συμβασεις τους.
Τώρα για άλλες παθογένειες που υπάρχουν στην Ελληνική κοινωνία όπως κλειστά επαγγέλματα,συντεχνίες, προτιμήσεις για τα παιδιά εργαζομένων σε ένα χώρο, θα με βρεις απόλυτα σύμφωνο με τις θέσεις σου. (μη ξεχνάς όμως ότι γίνεται και σε αλλους χώρους πχ Σώματα Ασφαλείας,Πυροσβεστικό Σώμα κλπ).
-
(http://farm4.static.flickr.com/3500/4041083260_af45403c43_o.jpg)
-
για να μας προβληματίσει η "αποκάλυψη" του "Βήματος",
σας παραθέτω τα όσα αποκαλύπτει ο "ιός" της "Ελευθεροτυπίας",
για τη διαπλοκή στα γρανάζια της δημοκρατίας μας.
Η αντιγραφή είναι από το ygeianet
24/10/2009
ΙΟΣ- Τα ΜΜΕ του ελληνικού στόλου(ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)
Από την εποχή που όλες σχεδόν οι εφημερίδες αναδείκνυαν τις αρνητικές πλευρές της ελληνοκινεζικής συμφωνίας, οι Ελληνες εφοπλιστές -πρωτεργάτες της συμφωνίας- εμβόλισαν στην κυριολεξία και τα ελληνικά ΜΜΕ.
Αυτό ίσως εξηγεί την τωρινή προκλητική ομοφωνία στο «ζήτημα τιμής» για τη σύμβαση με την Cosco.
Η αλγεινή εντύπωση που προκαλεί ο Μπερλουσκόνι με τα ιδιόκτητα media δεν απέχει και τόσο από την ελληνική πραγματικότητα. Ποτέ άλλοτε, τόσο πολλοί αναλυτές και τηλεπαρουσιαστές δεν ομοφώνησαν μπροστά στην «απειλή των λιμενεργατών».
Μια γρήγορη ματιά στα ιδιοκτησιακά ζητήματα των εφημερίδων και των καναλιών ίσως αρκεί για να ερμηνεύσει αυτή την ομοφωνία. «Εισβολή εφοπλιστών στα ΜΜΕ, οι "κουρσάροι" των Media», εντόπιζε εφημερίδα εδώ και δυο χρόνια και δεν είχε άδικο (Το Αρθρο, 22.4.07).
- Από την «Καθημερινή» της Βλάχου έχουμε τώρα την «Καθημερινή» και τον Σκάι του εφοπλιστή Αλαφούζου αλλά και του εφοπλιστή Μαρινάκη.
- «Ο Βαγγέλης Μαρινάκης εισήλθε στον ΣΚΑΪ και τώρα βρίσκεται σε συζητήσεις με τον "Αδέσμευτο" του Δημήτρη Ρίζου, απέκτησε μικρό ποσοστό στις Εκδόσεις Λυμπέρη, εκεί όπου ο Νίκος Πατέρας ασκεί ασφυκτικό έλεγχο στον Αντώνη Λυμπέρη. Σε ό,τι αφορά τον Βαγγέλη Μαρινάκη, να σημειώσουμε ότι επενδύει σε πολιτικά ΜΜΕ, άρα ο ρόλος του μπορεί να είναι καθοριστικός τα επόμενα χρόνια σε μια προοπτική αλλαγής της ηγεσίας της Ν.Δ., εξαιτίας και της κουμπαριάς με την Ντόρα Μπακογιάννη» (Μακεδονία, 4.11.07).
- Ο «Ελεύθερος Τύπος» ανήκε μέχρι πρότινος στον εφοπλιστή Θ. Αγγελόπουλο. Το ίδιο και ο City FM, ο οποίος αγοράστηκε από τον εφοπλιστή Ρέστη, που στο μεταξύ έχει μπει και στην εκδοτική εταιρεία του Πέτρου Κωστόπουλου.
- Από τα «Νέα» και το «Βήμα» του Λαμπράκη περάσαμε πλέον τον όμιλο ΔΟΛ - Ρέστη, ο οποίος κατέχει και μεγάλο μέρος του Mega μαζί με τον όμιλο Μπόμπολα.
- Ο ΑΝΤ1 ανήκει φυσικά στον εφοπλιστή Κυριακού.
- Το STAR ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια Βαρδινογιάννη.
- Μέρος του καναλιού ALTER κατέχει και η Marfin του (και) εφοπλιστή Βγενόπουλου. Ούτως ή άλλως, πάντως, το δίδυμο Κουρής - Γιαννίκος ανασαίνει κοντά στο εφοπλιστικό κεφάλαιο εδώ και πολύ καιρό.
- Το «Πρώτο Θέμα», που φλερτάριζε συστηματικά με τον εφοπλιστή Λασκαρίδη, τελικά «αρκέστηκε» -παίζοντας με όλους- στα διθυραμβικά τρισέλιδα των «αυτοδημιούργητων» καπεταναίων, μέχρι που κατέληξε στα στιβαρά κατασκευαστικά χέρια.
Ολα σχεδόν τα ΜΜΕ έχουν περάσει σε 4-5 επιχειρηματικούς και εφοπλιστικούς ομίλους, που είναι και ανά δύο ή ανά τρεις συνεταίροι. Μεγάλα δημοσιογραφικά και πολιτικά ονόματα σχετίζονται άμεσα (με γάμους) και έμμεσα (με κουμπαριές) με εφοπλιστές. Από το «βασικό μέτοχο» περάσαμε στο ...βασικό εφοπλιστή. Παρά τις σχέσεις, αυτές όχι και τόσο εμφανείς στα μάτια και στα αυτιά των πολιτών, εξακολουθούν να αυτοπροβάλλονται σαν αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης. Ποιος όμως μπορεί να πιστέψει την αμερόληπτη στάση ενός αναλυτή με κουμπάρο εφοπλιστή ή με εργοδότη που μεσολάβησε στην υπογραφή της συμφωνίας ΟΛΠ-Cosco;
Πριν από λίγες μέρες, άρθρο σε μικρή εφημερίδα (του δεξιού χώρου) έφτανε στο συμπέρασμα ότι θα εκλεγεί η Ντόρα Μπακογιάννη στην ηγεσία της Ν.Δ. επειδή έχει εξασφαλίσει την εύνοια των εφοπλιστών, δηλαδή των μεγάλων καναλιών! Θυμίζουμε ότι η κ. Μπακογιάννη μίλησε πολύ αυστηρά για τους λιμενεργάτες που «διασύρουν τις συμφωνίες της χώρας». Και βέβαια, πρώτος πρώτος ο Καρατζαφέρης φρόντισε να τα γυρίσει για την αποικιοκρατική σύμβαση, εξασφαλίζοντας τη θέση του στα «εφοπλιστικών συμφερόντων» παράθυρα.
http://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=12004
-
...επομένως, η μόνη τίμια και ανιδιοτελής φωνή που έχει απομείνει στα ΜΜΕ, είναι αυτή του συγκροτήματος Τεγόπουλου (όπου άλλωστε και εργαζόμαστε, καμιά φορά αντιγράφοντας και ξένα εθνικιστικά-ρατσιστικά μπλογκ αλλά χωρίς να αποκαλύπτουμε την πηγή μας, βεβαίως-βεβαίως).
-
.
-
Διαφαίνεται λοιπόν ότι ο τύπος επηρέασε σημαντικά την κάμψη της απεργίας των λιμενεργατών.
Αλήθεια τι χρώμα θα βάζαμε στους τιτλους των εφημερίδων θα είχε αξία να προσπαθούσαμε, ώστε να διαβάζουμε με κάποια περισσότερη επιφύλαξη τις ειδήσεις τους;
Μάλλον Μέγκα Νεα Βήμα, Ελευθεροτυπία πράσινο αν δεν κάνω λάθος
ΣΤαρ Αδέσμευτο τύπο Αντένα Ελεύθερο τύπο Σκάι μπλέ, σωστά;
Αγαπητέ Άκη, τα χρώματα που αναφέρεις αποτελούν την εξωτερική επίστρωση, τη λάκα, το "glossy finish", το camouflage. Πρόκειται για τη στρώση που ξεβάφει, αλλάζει σα τον χαμαιλέοντα. Υπάρχει όμως και η εσωτερική στρώση, η βάση, η οποία παραμένει σταθερή για όλες τις περιπτώσεις, διαχρονικά.Αυτή έχει το "χρώμα του χρήματος" ;) .Τώρα, μπορδοροδοκόκκινο θα το πεις, ερυθροϊώδες θα το πεις, μωβ-φούξια θα το πεις.Άσε, καλύτερα να το επισυνάψω και πες το όπως θες . ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
.
-
(http://farm4.static.flickr.com/3500/4041083260_af45403c43_o.jpg)
Μισθοί έως και 140.000 ευρώ!
Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009
Ετήσιους μεικτούς μισθούς οι οποίοι ξεπερνούν τις 140.000 ευρώ αλλά και λιμενεργάτες για τους οποίους ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς έχει καταβάλει εργοδοτικές εισφορές χωρίς να έχουν εργαστεί ούτε μία ώρα εντοπίζει ο πραγματογνώμονας σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη διάρκεια του 2008 ύστερα από παραγγελία του εισαγγελέως Πρωτοδικών Πειραιώς.
Η έρευνα του πραγματογνώμονα η οποία απευθύνεται προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιώς, την οποία διαθέτει «Το Βήμα» και την οποία δεν δημοσιεύει σε ό,τι αφορά τα ονόματα των εργαζομένων και τους ακριβείς μισθούς που έλαβαν στο πλαίσιο του νόμου περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, αφορά τους μισθούς του 2004.
Η έρευνα αυτή προκλήθηκε με απόφαση του εισαγγελέα Πρωτοδικών ύστερα από τις καταγγελίες που έγιναν κατά τη διάρκεια του 2005 από τον τότε υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Εμμ. Κεφαλογιάννη . Το γεγονός ότι η έρευνα αποφασίστηκε το περασμένο έτος 2008 καταδεικνύει ότι για την Εισαγγελία Πειραιώς το θέμα δεν θεωρείται λήξαν. Αντίθετα, συνεχίζεται η δικαστική έρευνα προκειμένου να διαπιστωθούν οι πραγματικές συνθήκες κάτω από τις οποίες δόθηκαν οι μισθοί αυτοί.
Για τον λόγο αυτόν ο εισαγγελέας Πρωτοδικών έχει ήδη καλέσει σε απολογία τους δύο διευθύνοντες συμβούλους της περιόδου εκείνης και συγκεκριμένα τους κκ. Σ. Θεοφάνη και Ν. Γιαννή, από τους οποίους και ζήτησε να ενημερωθεί για το καθεστώς υπό το οποίο δόθηκαν οι εν λόγω μισθοί. Ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Πειραιώς διατυπώνει επτά συνολικά ερωτήματα στα οποία και καλείται να απαντήσει η εν λόγω πραγματογνωμοσύνη. Συγκεκριμένα ζητεί να μάθει:
* Ποιες κατηγορίες εργαζομένων απασχολούνταν στον ΟΛΠ ΑΕ κατά το 2004 (μόνιμοι λιμενεργάτες, αρχιεργάτες, επόπτες, φορτοεκφορτωτές κ.ά.).
* Με ποιον τρόπο και βάσει ποιων διατάξεων, αποφάσεων και συλλογικών συμβάσεων καθοριζόταν το ύψος των αποδοχών των εν λόγω κατηγοριών εργαζομένων κατά το έτος 2004.
* Τι άλλο λαμβανόταν υπόψη για τον καθορισμό των ανωτάτων μισθών.
* Αν μπορεί να καθοριστεί και με ποιον τρόπο ανά κατηγορία εργαζομένων το ανώτατο δυνατό ύψος των συνολικών αποδοχών τους κατά το 2004, λαμβανομένης υπόψη της μέγιστης δυνατής και νόμιμης υπερωριακής απασχόλησης ανά μήνα.
* Στην περίπτωση που μπορεί να απαντηθεί το παραπάνω ερώτημα, να αναφερθούν τα ονόματα των εργαζομένων ανά κατηγορία των οποίων οι αποδοχές ξεπερνούν το ανώτατο ύψος αποδοχών κατά το 2004.
* Να αναφερθούν οι εργαζόμενοι οι οποίοι εμφανίζεται ότι εργάστηκαν υπερωριακά κατά το έτος 2004 περισσότερες από 20 ημέρες ανά μήνα και περισσότερες από 80 ώρες ανά μήνα.
* Να αναφερθεί και ο συγκεκριμένος αριθμός των ανωτέρω ημε ρών και ωρών ανά εργαζόμενο από τους παραπάνω, όπως επίσης το αν υπάρχουν παράνομες παραβάσεις.
Από την έρευνα του πραγματογνώμονα προκύπτει ότι κατά τη διάρκεια του 2004 εργάστηκαν 418 εργάτες σε διάφορες ειδικότητες στο κοντέινερ τέρμιναλ, ενώ ο Οργανισμός κατέβαλε εργοδοτικές εισφορές για 444 εργάτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται στην πραγματογνωμοσύνη, υπάρχουν 26 εργάτες για τους οποίους κατεβλήθησαν εργοδοτικές εισφορές χωρίς να έχουν εργαστεί. Εξάλλου, με βάση την ίδια έρευνα, κατά τη διάρκεια του 2004 εντοπίστηκαν και 33 εργάτες που έλαβαν άδεια μεγαλύτερη των 44 ημερών.
Αναλυτικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται στην εν λόγω πραγματογνωμοσύνη, κατά το έτος 2004 καταγράφονται:
* Είκοσι τρεις (23) εργαζόμενοι οι οποίοι έλαβαν μεικτές ετήσιες αποδοχές ύψους από 141.145,34 ευρώ ως και 120.634,59 ευρώ. Αντίστοιχα οι καθαρές ετήσιες αποδοχές τους, πλην των εργοδοτικών εισφορών, ήταν από 122.022,73 ευρώ ως και 103.269,51 ευρώ.
* Είκοσι πέντε (25) εργαζόμενοι οι οποίοι έλαβαν μεικτές ετήσιες αποδοχές ύψους από 119.686,14 ευρώ ως και 116.379,57 ευρώ. Αντίστοιχα, οι καθαρές αποδοχές τους, πλην των εργοδοτικών εισφορών, ήταν από 102.393,39 ευρώ ως και 99.401,59 ευρώ.
* Είκοσι έξι (26) εργαζόμενοι οι οποίοι έλαβαν μεικτές ετήσιες αποδοχές από 115.998,55 ευρώ ως και 112.149,40 ευρώ. Αντίστοιχα, οι καθαρές αποδοχές τους, πλην των εργοδοτικών εισφορών, ήταν από 99.147,77 ευρώ ως και 95.576,01 ευρώ. Οπως αναφέρει στα συμπεράσματά του ο πραγματογνώμονας, από τα στοιχεία που του παραδόθηκαν από το 7ο Προανακριτικό Τμήμα του Πταισματοδικείου Πειραιώς προκύπτει ότι:
* Οι περισσότεροι από τους εργαζομένους έχουν εργαστεί από 325 ως και 335 ημέρες τον χρόνο και έχουν λάβει άδεια από 21 ως και 54 ημέρες. Συγκεκριμένα εντοπίζονται 33 λιμενεργάτες να έχουν λάβει άδεια μεγαλύτερη των 44 ημερών.
* Οι καταβληθείσες καθαρές βασικές αποδοχές για 139 λιμενεργάτες αρχίζουν από 84.716 ευρώ και φτάνουν ως και 122.022,73 ευρώ ετησίως. Αντίστοιχα, οι μεικτές ετήσιες αποδοχές αυτών των 139 κινούνται από 100.266,11 ευρώ και φτάνουν ως 144.145,34 ευρώ. Επίσης εντοπίζονται λιμενεργάτες, επτά τον αριθμό, οι οποίοι άλλους ετήσιους μισθούς εμφανίζεται ότι λαμβάνουν στις 13 Μαρτίου 2008 και άλλους στις 4 Απριλίου 2008, ενώ η έρευνα εντόπισε και 26 εργαζομένους για τους οποίους κατεβλήθησαν εργοδοτικές εισφορές από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς χωρίς να έχουν προσφέρει έστω και μία ώρα εργασίας. Εξάλλου από την έρευνα του πραγματογνώμονα προκύπτει ότι όσα είναι τα πραγματοποιηθέντα από τους λιμενεργάτες ημερομίσθια από την 1η Ιανουαρίου 2004 ως και τις 31 Δεκεμβρίου του ιδίου έτους μηνιαίως είναι και οι ώρες της υπερωριακής απασχόλησής τους, αν και ο εισαγγελέας Πρωτοδικών δηλώνει στα ερωτήματα που θέτει προς εξέταση ότι θα πρέπει να απασχολούνται 20 ημέρες μηνιαίως και να εργάζονται υπερωριακά 80 ώρες τον μήνα.
Με βάση τους παραπάνω όρους που έχει θέσει ο εισαγγελέας οι μισθοί των εργαζομένων στο κοντέινερ τέρμιναλ του ΟΛΠ θα έπρεπε να διαμορφώνονται στην ανώτερη κλίμακά τους ως εξής:
* Επόπτες: 240 ημέρες εργασίας, 66% τριετίες, 10% οικογενειακή κατάσταση, 80 υπερωρίες, 30 ημέρες άδεια, 45 δώρα, αμοιβή με βάση τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας: 69.409,52 ευρώ.
* Αρχιεργάτες: 240 ημέρες εργασίας, 66% τριετίες, 10% οικογενειακή κατάσταση, 80 υπερωρίες, 30 ημέρες άδεια, 45 δώρα, αμοιβή με βάση τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας: 61.818,08 ευρώ.
* Ειδικοί λιμενεργάτες: 240 ημέρες εργασίας, 66% τριετίες, 10% οικογενειακή κατάσταση, 80 υπερωρίες, 30 ημέρες άδεια, 45 δώρα, αμοιβή με βάση τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας: 27.042,50 ευρώ.
* Φύλακες φορτηγίδων: 240 ημέρες εργασίας, 66% τριετίες, 10% οικογενειακή κατάσταση, 80 υπερωρίες, 30 ημέρες άδεια, 45 δώρα, αμοιβή με βάση τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας: 27.042,50
ευρώ.
* Εργάτες φορτηγίδων: 240 ημέρες εργασίας, 66% τριετίες, 10% οικογενειακή κατάσταση, 80 υπερωρίες, 30 ημέρες άδεια, 45 δώρα, αμοιβή με βάση τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας: 27.042,50
ευρώ.
Αντί των παραπάνω ποσών η έρευνα εντοπίζει μισθούς από 32.061,52 ευρώ ως και 141.145,34 ευρώ.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=16&artId=295879&dt=25/10/2009