Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
Γενικά => Νομικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argirios Argiriou στις 15 Μαρτίου 2025, 11:39:37
-
Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 7686/2025 ΦΕΚ 1083/Β/10-3-2025
Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διαδικασίας διαχείρισης Εφαρμογής Τηλεϊατρικής κατ' εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (ν. 3418/2005, Α'287).
https://www.e-nomothesia.gr/kat-ygeia/ya-7686-2025.html (https://www.e-nomothesia.gr/kat-ygeia/ya-7686-2025.html)
-
Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 7686/2025 ΦΕΚ 1083/Β/10-3-2025
Καθορισμός όρων, προϋποθέσεων και διαδικασίας διαχείρισης Εφαρμογής Τηλεϊατρικής κατ' εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 5 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (ν. 3418/2005, Α'287).
https://www.e-nomothesia.gr/kat-ygeia/ya-7686-2025.html (https://www.e-nomothesia.gr/kat-ygeia/ya-7686-2025.html)
Αναρωτιέμαι γιατί 'πρέπει' να υπάρχει ένας 'δικαιούχος' τηλεϊατρικής για να λειτουργήσει το σύστημα. Γιατί όχι πχ με απ'ευθείας επικοινωνία ιατρού-ασθενή με όποιο μέσο είναι ευκολότερο και για τους 2;
-
Αν είναι να νομοθετηθεί μία μορφή τηλεϊατρικής θα πρέπει να ληφθούν υπόψη διεθνώς εγκατεστημένα στάνταρ ποιότητας/παραμέτρων/επιλογών επικοινωνίας, εύκολη πρόσβαση και για τους δύο, δυνατότητα καταγραφής, προστασία προσωπικών δεδομένων.
Δύσκολο να γίνει με επικοινωνία μεταξύ εκάστοτε ιατρού και εκάστοτε ασθενούς. Ενα standardization θα πρέπει να υπάρχει
-
Καλησπέρα,
ξέρουμε αν αυτό θεσπίστηκε για την πιστοποίηση των διαφόρων πλατφορμων που κυκλοφορούν?
Ή σημαίνει οτι αν ένας ασθενής που θέλει να συμβουλευτεί το γιατρό του εξ΄αποστάσεως και κοπεί κανονικότατα παραστατικό γι αυτή τη παροχή δεν μπορεί πχ να τον καλέσει μέσω viber,skype zoom...και πρέπει οπωσδήποτε να συνδεθεί μέσω πλατφόρμας?
Εχω απευθύνει το ιδιο ερώτημα στον ΙΣ και απάντησαν οτι δεν πρόλαβαν να διαβάσουν την απόφαση..