Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
ΠΦΥ -Εκπαίδευση => Αποσπάσματα από τον έντυπο & ηλεκτρονικό τύπο => Μήνυμα ξεκίνησε από: Gatekeeper στις 3 Μαΐου 2011, 20:06:50
-
ΘΕΜΑ: Τροποποίηση της με αριθμ. πρωτ.: ΔΥ1δ/Γ.Π/οικ.30799/17-3-
2011 απόφασης με περιεχόμενο τη Συγκρότηση της Επιτροπής Εκπαίδευσης-
Μετεκπαίδευσης.
12.Πρόδρομο-Μερκούρη Μποδοσάκη, Διευθυντή Γενικής Ιατρικής στο
Κέντρο Υγείας Μαδύτου Θεσσαλονίκης, Προέδρο της Ελληνικής Εταιρείας
Γενικής Ιατρικής με αναπληρωτή του τον Αντώνιο Μπατίκα, Διευθυντή
Γενικής Ιατρικής στο Κέντρο Υγείας Περάματος Ρεθύμνου Κρήτης, Γενικό
Γραμματέα της ίδιας Εταιρίας.
http://www.ygeianet.gr/box/cal/22552.pdf
-
http://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=22556
-
http://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=22556
Κύριε Γενικέ Γραμματέα,
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι διευρύνατε, με απόφαση σας (ΔΥ1δ/Γ.Π/οικ.30799/17-3-2011) κατά ένα μέλος την επιτροπή Εκπαίδευσης – Μετεκπαίδευσης και συγκεκριμένα με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Εταιρείας Γενικής Ιατρικής και αναπληρωτή του τον Γενικό Γραμματέα της ίδιας Εταιρείας.
Ουδέποτε, κύριε Γενικέ, στην ιστορία του Ε.Σ.Υ έχει υπάρξει τέτοια σκανδαλώδης προτίμηση σε Επιστημονική Εταιρεία, άραγε γιατί δεν συμπεριλάβατε, με αυτό το σκεπτικό, τους Προέδρους επιστημονικών εταιρειών άλλων ειδικοτήτων;
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι όλα τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής συμμετέχουν με την ιδιότητα τους ως γιατροί του ΕΣΥ ή/και των θέσεων τους στα Πανεπιστήμια της Χώρας. Δεν γνωρίζαμε, μέχρι σήμερα κ. Γενικέ, ότι η ΕΛΕΓΕΙΑ, αποτελεί θεσμικό όργανο του ΕΣΥ.
Λυπούμαστε που είμαστε αναγκασμένοι να καταγγείλουμε αυτή την ευνοιοκρατική συμπεριφορά η οποία λίγο απέχει από τον νεποτισμό και η οποία δεν συνάδει με τον πνεύμα διαύγειας και αξιοκρατίας που διακηρύσσει αυτή η Κυβέρνηση.
Σας έχουμε ήδη δηλώσει ότι επιθυμούμε να είμαστε αρωγοί στην αναβάθμιση της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και αυτή η συμπεριφορά δεν συμβάλλει καθόλου προς αυτή την κατεύθυνση.
-
Κοινοποίση στην ΕΛΕΓΕΙΑ δεν υπάρχει.
-
Είναι λίγο άσχετο με το θέμα...αλλά εκλογές στην ελεγεία γίνονται ποτέ;
-
Είναι λίγο άσχετο με το θέμα...αλλά εκλογές στην ελεγεία γίνονται ποτέ;
Omerta
-
Τι θα πει omerta ;
-
Ο όρος ομερτά (ιταλικά Omertà) είναι άγνωστης προελεύσεως. Απαντάται στις περιοχές Σικελία, Καλαβρία και Απουλία, όπου υπάρχει ισχυρή παρουσία παρανόμων οργανώσεων (Μαφία). Ο όρος αποδίδεται με την έννοια της μη συνεργασίας με τις αρχές. Στην πραγματικότητα είναι ο Νόμος της σιωπής, που η παραβίασή του πρέπει να τιμωρηθεί με θάνατο. Σε συνάρτηση με το νόμο της σιωπής είναι και η σικελική παροιμία «όποιος δεν ακούει, δε βλέπει και δε μιλάει, ζει εκατό χρόνια».
wikipedia
-
Ο όρος ομερτά
Ίσως το ελληνικό ανάλογο θα μπορούσε να αποδοθεί με τον ιδιωματισμό "τάφος", με την έννοια ότι κάποιος δεν μαρτυρά ένα μυστικό και το παίρνει στον τάφο του.
Τάφος επίσης λέγεται και μια μεγάλη λακούβα από αυτές που συναντούμε στους επαρχιακούς ελληνικούς δρόμους και που είναι αδύνατο να τις διακρίνουμε τη νύχτα λόγω του ελλιπούς φωτισμού.
Κατά το γλωσσάρι των ιδιωματισμών της ελληνικής του Πέτρου Πικρού, τάφος στα ρεμπέτικα τραγούδια είναι το χρηματοκιβώτιο. Δεν είναι σίγουρο αν ο σημερινός υπόκοσμος χρησιμοποιεί τον όρο - πάντως, για όσους κάνουν μεγάλες καταθέσεις λέγεται κατά κόρον το «τα θάβουν» [συνώνυμο: τα κάνουν μασούρια]. Επίσης, το χρήμα σε μορφή τραπεζικής κατάθεσης θεωρείται «νεκρό χρήμα», σε αντίθεση με το «ζωντανό», το ρευστό, αυτό που «γυρίζει» / «κυκλοφορεί».
Άλλα γκρεκοανατολίτικα συνώνυμα της "ομερτά" είναι το τουμπεκί (+ ψιλοκομμένο), μούγκα στη στρούγγα, τουμπεκί στο μαντρί, (κατάπιε το επάρατο) μόκοτο, σους δε μπε κ.α.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σχετικά με την ομερτά.
Εκείνο που είχα και έσω απορία είναι για ποιο λόγο υπάρχει ομερτά;
Σχετικά με τι;
-
Σχετικά με την ισόβια προεδρεία του Μποδοσάκη για την οποία κανένας δεν διαμαρτύρεται επισήμως τουλάχιστον.
-
Σχετικά με την ισόβια προεδρεία του Μποδοσάκη για την οποία κανένας δεν διαμαρτύρεται επισήμως τουλάχιστον.
Καταλαβα.
Πόσα χρόνια είναι πρόεδρος;
Εκλογές δε γίνονται ποτέ;
-
Το καταστατικό της ένωσης είναι ένα άλλο αίνιγμα. Απαντήσεις στα ερωτήματά σου, δίνονται από παθολόγο και όχι από γενικό γιατρό. Κάταλαβαίνεις τώρα γιατί γίνεται λόγος περί ομερτά.
-
Και οι παθολόγοι έχουν το μαγαζάκι τους την Εταιρεια Παθολογίας Β.Ελλάδός στην Βόρεια Ελλάδα που τα πάει καλά ;D ;D :Dμε το μεγάλο μαγαζί εδώ στην Αθήνα.
Βλέπεις όμως timex οι ΓΙ είναι περισσότερο δημοκράτες από τους παθολόγους.
Εχουν ΜΙΑ εξεταστική επιτροπή για την ειδικότητα πανελλαδικά.
Οι παθολόγοι όμως έχουν σε κάθε μαγαζί και τον σερβιτόρο του.
Αχ και να κατέβαιναν οι Βορειο Ελλαδίτες παθολόγοι στην Αθήνα να δώσουν εξετάσεις.....
Διοτι όπως μαθαίνω το μεγάλο μαγαζί τρέφει @#$%%@@ αισθηματα για το παραμάγαζο της Β.Ελλάδος.
-
Το καταστατικό της ένωσης είναι ένα άλλο αίνιγμα. Απαντήσεις στα ερωτήματά σου, δίνονται από παθολόγο και όχι από γενικό γιατρό. Κάταλαβαίνεις τώρα γιατί γίνεται λόγος περί ομερτά.
Αληθεια Αρη,αφορμης δοθεισης απο την τελευταια απαντηση σου εχω την απορια για τον τιτλο που κοτσαρεις επιτηδευμενα στην ιδιοτητα σου,εννοω το ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ.Εχει καποια βαση η αποτελει ποιητικη αδεια?Νομιζω περιμενες την ερωτηση οποτε THE STAGE IS YOURS!
-
κ. Νικολόπουλε, καμιά νύξη επί του θέματος δεν κάνετε. Ούτε που σχολιάσατε το φαινόμενο Μποδοσάκη. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και το γυρνάτε στην εταιρεία παθολογίας Β. Ελλάδας. Ομερτά λοιπόν κ. Νικολόπουλε.
-
Εκλογές στην Ελεγεία γίνονται σε τακτά διαστήματα όπως ορίζει το καταστατικό της. Οι υποψήφιοι από τα μέλη πρέπει να δηλώσουν την υποψηφιότητα τους ένα μεγάλο χρονικό διάστημα πριν (νομίζω 1-2 μήνες). Για να γίνεις μέλος πρέπει να σε προτείνουν άλλα ήδη υπάρχοντα μέλη. Κάνει ένα πανελλήνιο συνέδριο, έχει 2-3 επιτροπές που ασχολούνται με κάποια θέματα, κάνει και μερικά συμπόσια-συναντήσεις τοπικού χαρακτήρα. Δεν έχει επίσημες τοποθετήσεις με θέσεις πάνω σε θέματα που αφορούν επιστημονικά θέματα όσον αφορά την γενική ιατρική, ούτε κατευθυντήριες οδηγίες όσον την διαχείριση νοσημάτων στην γενική ιατρική. Ίσως το πιο επιστημονικό της κομμάτι είναι ένα επιστημονικό περιοδικό που εκδίδει.
Τίποτα το διαφορετικό από τη συντριπτική πλειοψηφία των επιστημονικών εταιρειών που υπάρχουν από 2-3 τουλάχιστον σε κάθε ειδικότητα. Νομίζει κι αυτή όπως και κάποιες άλλες ότι εκφράζει το σύνολο των γιατρών της ειδικότητας που ορίζεται στο καταστατικό της αν και ο αριθμός των μελών που εκλέγουν το ΔΣ είναι συντριπτική μειοψηφία μπρος στο σύνολο των ειδικευμένων γενικών ιατρών και παρόλο που απαιτεί την "μασονική" πρόταση από τρία υπάρχοντα μέλη της για να εγγραφείς.
Αρχίζει να είναι διαφορετική η Ελεγεία στο ότι ο πρόεδρος της και κάποιοι άλλοι στο ΔΣ είναι από σύστασης της μέχρι σήμερα και μιλάμε για κάτι δεκαετίες. Ίσως και το γεγονός ότι αν και υπάρχουν Πανεπιστημιακοί είτε με ειδικότητα γενικής ιατρικής είτε με αντικείμενο την γενική ιατρική, διορισμένοι και υπό διορισμό, κανένας τους δεν μετέχει σε κάποιο όργανο της όπως συνήθως συμβαίνει σε άλλες επιστημονικές εταιρίες της Ελλάδας και του εξωτερικού, πλην ίσως του Χρήστου Λιονή. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να θεωρηθεί υποχρεωτικά κάτι το αρνητικό.
Το "φαινόμενο Μποδοσάκη" όπως εμπειρικά (και ίσως κάνω λάθος) το έχω ακούσει από πολλούς (και μην ξεχνάτε ότι το Μποδοσάκης είναι όνομα, όπως λέμε Γιάννης, Γιώργος, Άννα, κλπ) φαίνεται να περιγράφει κάποιον έξυπνο κατά τα άλλα άνθρωπο που με την εντυπωσιακή χρήση του λόγου όπου τον παίρνει να φιλοσοφίζει, με τον τσαμπουκά όπου μπορεί να απειλήσει, με τις υπόγειες διαδρομές και διευθετήσεις-συμφωνίες όπου ο ευγενής συναγωνισμός δεν του επιτρέπει, και όπου τα προηγούμενα δεν αποδίδουν υπάρχει η τρομοκρατία στα λόγια και στις πράξεις, κατορθώνει να πετυχαίνει τους στόχους του. Λέγεται μάλιστα ότι αυτό το φαινόμενο προέρχεται από τα βάθη της Καππαδοκίας ή γενικότερα της Ασίας.
Τώρα η ατυχής σύμπτωση του ονόματος του συγκεκριμένου φαινομένου με το μικρό όνομα κάποιου γνωστού και εξέχοντος προσώπου στο χώρο της γενικής ιατρικής είναι κάτι που δημιουργεί συχνά προβλήματα σε όσους δεν ξέρουν τα πράγματα εκ των έσω και φυσικά σε όσους συναντούν και το γνωστό ίδρυμα με το ίδιο όνομα.
-
Στις επόμενες Σικελικές εκλογές ψηφίστε Toto Cuddaro!
-Συγγνώμη γιατί;
-Γιατί έτσι αποφάσισα...
-
Ο έχων δύο μυίγας, μεταδότω τη μία τω μη έχοντι.
Επί της παρούσης συζήτησης, έχω κανά δυο (μπορεί και τρεις) παρατηρήσεις και οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις του χώρου μας, είναι pas a volonte.
α) Ο Τσακ Νόρρις δεν ρωτά ποτέ την ημερομηνία και την ώρα - αποφασίζει ο ίδιος τί μέρα και ώρα είναι.
β) Η θεωρία της εξέλιξης είναι μύθος: Απλά, ο Τσακ Νόρρις επέτρεψε σε μερικά όντα να επιζήσουν.
γ) Ο Τσακ Νόρρις δεν κάνει ποτέ αίτηση στο open.gov. Το open.gov τον ρωτά πώς μπορεί να του φανεί χρήσιμο.
δ) Οι ΗΠΑ δεν είναι Δημοκρατία - είναι Tσακτατορία.
Ο Τσακ Νόρρις τα κάνει όλα αυτά (και αναρίθμητα άλλα Chuck Norris facts) επειδή πολύ απλά μπορεί. Τί σημαίνει όμως "μπορεί";
Πρόκειται για καραναρκισσιστικά μονοπωλιακή πρακτική, που αποδίδει ταυτολογικά (δηλ. λογικώς εσφαλμένα) παντοδυναμία, χωρίς οποιαδήποτε παροχή εξηγήσεων ούτε ως προς την προέλευση της αυθεντίας, ούτε ως προς την αιτιώδη διαδρομή μεταξύ γνώσης-βούλησης-δυνατότητας και αποτελέσματος, ώστε να δύναται να ελεγχθεί η πληρότητα και εν τέλει η ορθότητα, του αποτελέσματος. Γιατί όμως μπορεί μόνον αυτός και όχι (και) οι άλλοι, ειδικά υπό το πρίσμα του συμψηφισμού της έννοιας της βούλησης με την δυνατότητα (δύναμη) - «Δεν υπάρχει δεν μπορώ-υπάρχει δεν θέλω» (where there’s a will-there’s a way), που λέγανε κι οι πατεράδες μας...; Η απάντηση είναι δύσκολο να δοθεί. Πάντως, η Τουρκία θα φτιάξει πυρηνικό σταθμό στο Ακούγιου γιατί μπορεί, οι τεκτονικές πλάκες θα κάνουν σεισμό 9 Ρίχτερ και στο καπάκι τσουνάμι όπως στην Φουκουσίμα γιατί μπορούν, η Μεσόγειος θα γίνει ραδιενεργή και μη βιώσιμη, γιατί μπορεί.
Εν Αλβιόνι, αυθαίρετα λογικά κατασκευάσματα του είδους "γιατί μπορώ", κρίνονται κατεδαφιστέα με την υπέροχα απλή απάντηση: You can try…
Από την άλλη πλευρά, στον αντίποδα του αποστασιοποιημένου (στα όρια της αφέλειας) Popey που σφυρίζει αμέριμνα "I 'm Popey the sailor man...", ο Ρενέ Γκοσινύ επινόησε την εμβληματική φιγούρα του μοχθηρού και καιροσκόπου Ιζνογκούντ, του φιλόδοξου παρατρεχάμενου βεζίρη που επιδιώκει να εκθρονίσει τον ευεργέτη του, να γίνει χαλίφης [Αραβικά: ρήμα «khalafah» = διαδέχομαι < «khalifah» = διάδοχος / τοποτηρητής / εκπρόσωπος του Μωάμεθ] στη θέση του χαλίφη, και να βάλει τα οπίσθιά του να καθήσουν εκεί που δεν τους ανήκει.
Eίναι ένα έργο που έχει παιχτεί αμέτρητες φορές - διαλέγετε ρόλο και παίρνετε... προσωπικά προτιμώ να μη δω καν την παράσταση.
-
Η απάντηση του Γ.Γ. κ. Ν. Πολύζου
-
Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε. Όσο για την συμμετοχή την οποία «ουδέποτε» αρνήθηκε το υπουργείο και η «μη ευνοιοκρατική» συμπεριφορά έναντι της ΕΛΕΓΕΙΑ τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους και είναι γνωστά στους παροικούντες.
Απομένει να μάθουμε και τους λόγους αυτής της διακριτικής μεταχείρισης αν και όλοι τους υποψιαζόμαστε.