Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων => Χαλαρή κουβέντα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argirios Argiriou στις 27 Νοεμβρίου 2016, 00:16:49
-
http://www.askmen.com/cars/car_tips_100/105_car_tip.html (http://www.askmen.com/cars/car_tips_100/105_car_tip.html)
-
http://www.askmen.com/cars/car_tips_100/105_car_tip.html (http://www.askmen.com/cars/car_tips_100/105_car_tip.html)
Λέει να γειώσεις το αρνητικό καλώδιο στο αμάξι με την άδεια μπαταρία, συνδέοντάς το στο σασί!
Υφίσταται τέτοια γείωση;
-
Λέει να γειώσεις το αρνητικό καλώδιο στο αμάξι με την άδεια μπαταρία, συνδέοντάς το στο σασί!
Υφίσταται τέτοια γείωση;
Και εγώ την ίδια απορία έχω.
-
Ναι, αναφέρεται και στο manual του αυτοκινήτου
-
Πώς γίνεται γείωση; Το λάστιχα πάνω στα οποία πατά το αυτοκίνητο δεν είναι κακοί αγωγοί του ηλεκτρισμού;
-
https://forums.anandtech.com/threads/how-is-a-car-grounded-if-the-only-thing-touching-the-ground-are-4-rubber-tires.155569/
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα μόνο ο θετικός πόλος της μπαταρίας φεύγει με καλώδιο, ο αρνητικός πάντα συνδέεται ('γειώνεται') στο σασί. Έτσι κάνει μεγάλη οικονομία χώρου και καλωδίων. Απώλεια δεν υπάρχει ακόμα και ακουμπάει το σασί στο έδαφος αφού το ρεύμα είναι συνεχές και πρέπει να κλείνει το κύκλωμα για να "ξοδευτεί" η μπαταρία.
Πάντως και εγώ όταν το είχα παρατηρήσει στο πρώτο μου αυτοκίνητο μου έκανε εντύπωση...
-
Σε όλα τα αυτοκίνητα μόνο ο θετικός πόλος της μπαταρίας φεύγει με καλώδιο, ο αρνητικός πάντα συνδέεται ('γειώνεται') στο σασί. Έτσι κάνει μεγάλη οικονομία χώρου και καλωδίων. ....................................
Τι εννοείς οικονομία χώρου και καλωδίων; Αφού δείχνει το μαύρο καλώδιο να φεύγει από την "καλή" μπαταρία και να πηγαίνει στο σασί του "άδειου" αυτοκινήτου.
-
Σήμερα προσπάθησα να φορτίσω εντελώς νεκρή μπαταρία αυτοκινήτου με την περιγραφόμενη μέθοδο (σύνδεση αρνητικού πόλου στο σασί του αμαξιού με την νεκρή μπαταρία)
Περίμενα 5 λεπτά με το "καλό" αμάξι σε λειτουργία, χωρίς κανένα σημάδι ζωής.
Μόλις σύνδεσα αρνητικό πόλο με αρνητικό πόλο, μετά από 1 λεπτό πήρε μπροστά.
Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.
-
Τι εννοείς οικονομία χώρου και καλωδίων; ....
Για την οικονομία καλωδίων αναφέρομαι στο ίδιο το αυτοκίνητο και στο σχεδιασμό του. Αν φεύγαν 2 καλώδια από την μπαταρία θα έπρεπε παντού να πήγαιναν 2 καλώδια (θετικό-αρνητικό). Τώρα με τη γείωση πχ στα πίσω λαμπάκια, πάει ένα καλώδιο και κάνεις μια μικρή ένωση εκεί με το σασί.
Σήμερα προσπάθησα να φορτίσω εντελώς νεκρή μπαταρία αυτοκινήτου με την περιγραφόμενη μέθοδο (σύνδεση αρνητικού πόλου στο σασί του αμαξιού με την νεκρή μπαταρία)
Περίμενα 5 λεπτά με το "καλό" αμάξι σε λειτουργία, χωρίς κανένα σημάδι ζωής.
Μόλις σύνδεσα αρνητικό πόλο με αρνητικό πόλο, μετά από 1 λεπτό πήρε μπροστά.
Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.
2 πιθανές απαντήσεις: (βέβαια αφού "πήρε μπρος", όλα καλά)
α) το μέρος στο σασί ήταν λερωμένο ή βαμμένο και δεν ήταν καλός αγωγός ρεύματος.
β) Τα πέντε λεπτά στο σασί "ζάλισαν" :laugh: την μπαταρία οπότε το ένα λεπτό στον αρνητικό πόλο ήταν αρκετό....
Πάντως, πέρα απο την πλάκα, όσες φορές έμεινα απο μπαταρία, συνέδεσα πόλο με πόλο (και όχι σασί).
-
2 πιθανές απαντήσεις: (βέβαια αφού "πήρε μπρος", όλα καλά)
α) το μέρος στο σασί ήταν λερωμένο ή βαμμένο και δεν ήταν καλός αγωγός ρεύματος.
Ο "μάστορης" που πήγα σήμερα μου είπε ότι το σημείο δεν ήταν καλό, γιατί ήταν βαμμένο. Όμως και στο βίντεο σε βαμμένο σημείο του σασί δείχνει να το συνδέει.
Αυτό με την οικονομία καλωδίων τώρα το κατάλαβα. Ευχαριστώ.