Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
18 Νοεμβρίου 2024, 23:53:46

Αποστολέας Θέμα: Πώς στέλνουμε τις συγκεντρωτικές καταστάσεις του ιατρείου μέσω ιντερνέτ;  (Αναγνώστηκε 8712 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

22 Σεπτεμβρίου 2010, 10:52:01
Αναγνώστηκε 8712 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Τις συγκεντρωτικές καταστάσεις τις στέλνουμε ηλεκτρονικά στην εφορία, για  αγορές ή πωλήσεις που το 2009 ήταν αξίας άνω των 300 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Ο λογιστής μου είναι περασμένης ηλικίας και δεν ξέρει από ιντερνέτ. Τις συγκεντρωτικές καταστάσεις του Ιατρείου (που τις στέλνουμε στην εφορία μια φορά τον χρόνο κατά τον Σεπτέμβριο κάθε χρονιάς) της πηγαίνει σε άλλο λογιστή για να τις στείλει αυτός διαδικτυακά. Αυτός ό άλλος λογιστής μας ζητά 60 ευρώ για αυτή την δουλειά (που παίρνει το πολύ 10 λεπτά) οπότε αποφάσισα και εγώ να μάθω να τα στέλνω μόνος μου…

Ρώτησα λοιπόν έναν άλλο, νεότερο, λογιστή που μου είπε τα κάτωθι:

Πάω στο Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δήλωση Κ.Β.Σ. (έτος χρήσης 2007 και μετά)
Εγκατάσταση αυτού του προγράμματος
Και τότε μου βγάζει ένα άσπρο και πράσινο εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή μας που τιτλοφορείται Ε-ΚΒΣ 2008
Ανοίγω το παραπάνω εικονίδιο
Αρχείο
Νέο
Δημιουργία αρχείου: Ναι
Ανοίγει τώρα ένας γκρίζος πίνακας που τα υποχρεωτικά κουτάκια προς συμπλήρωση είναι μόνο αυτά που έχουν αστερίσκο.
Έτος (γράφουμε το προηγούμενο έτος π.χ. τον Σεπτέμβριο του 2010 γράφουμε σαν έτος 2009)
ΔΟΥ (επιλέγουμε μια από τις αυτόματες επιλογές που υπάρχουν  που αντιστοιχεί στην δική μας ΔΟΥ)
Αριθμός Φακέλλου Α.Ε. (δεν είναι απαραίτητο, είναι μόνο για τις Α.Ε.)
Επωνυμία (για τους απλούς ιδιώτες Ιατρούς, γράφουμε το όνομά μας π.χ. ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ).
ΑΦΜ Δηλούντος    είναι υποχρεωτικό και το γράφουμε χωρίς παύλες ή κενά.
Αντικείμενο Εργασιών: Ιατρός
Πόλη: γράφω την πόλη μου
Οδός: γράφω την οδό μου.
Αριθμός:  γράφω τον αριθμό μου
Τ.Κ.:   γράφω τον Τ.Κ.
Τηλ. Δεν είναι απαραίτητο
Φαξ Δεν είναι απαραίτητο
Email
Αριθμός Εγκατάστασης:   Ε   (δηλαδή εδώ πάντα γράφουμε το κεφαλαίο γράμμα Ε )

Είδος κατάστασης
Χρεωστικά τιμολόγια ή Πιστωτικά υπόλοιπα
(εδώ επιλέγω χρεωστικά εφόσον δεν επέστρεψα τίποτε).

Πελάτες
Π.χ. Διεύθυνση Μεταφορών, ΟΑΕΕ, ΤΥΔΚΥ, ΥΠΑΔ.
Αρκεί να γράψω μόνο το όνομα, ΑΦΜ, υπόχρεος (πάντα γράφω 0, δηλαδή το νούμερο 0) τον αριθμό των τιμολογίων  και την καθαρή αξία τους και αυτόματα μου βγάζει το μηχάνημα το άθροισμα.
Επάγγελμα, πόλη, οδός, αριθμός και ΤΚ δεν χρειάζονται να συμπληρωθούν.

Προμηθευτές
π.χ. Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Αρκεί να γράψω μόνο το όνομα, ΑΦΜ, υπόχρεος (πάντα γράφω 0, δηλαδή το νούμερο 0) τον αριθμό των τιμολογίων  και την καθαρή αξία τους και αυτόματα μου βγάζει το μηχάνημα το άθροισμα.
Επάγγελμα, πόλη, οδός, αριθμός και ΤΚ δεν χρειάζονται να συμπληρωθούν.

Αν θέλω τώρα να κάνω μια ταξινόμηση των Πελατών και/ή των προμηθευτώ π.χ. αλφαβητική ταξινόμηση ή κατά ΑΦΜ για να μπορώ να τους βρίσκω εύκολα, αλλά δεν είναι απαραίτητο ειδικά αν δεν είναι πολλοί.

Αποθηκεύω το παραπάνω αρχείο ως εξής:
Αρχείο
Αποθήκευση ως
Γράφω το όνομα του φακέλου στο οποίο θέλω να αποθηκεύσω το αρχείο, π.χ. κάνω ένα φάκελο με το όνομα ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ και εκεί μέσα αποθηκεύεται το αρχείο μου που έχει έτσι και αλλιώς αυτόματα βαφτιστεί με το ΑΦΜ μου.
ΟΚ.

Πως ζιπάρω:
Όπως έχω ανοικτό το πρόγραμμα για το αρχείο μου.
Εργαλεία
Δημιουργία συμπιεσμένου αρχείου (zip)
Επιλέγω το αρχείο μου από το σκληρό
Άνοιγμα (και το σώνω εκεί που είχα σώσει και το αρχικό μας αρχείο)
Και τώρα έχω αποθηκευμένα και το αρχικό και το ζιπαρισμένο αρχείο)
(Σύμφωνα με τον λογιστή που ρώτησα  μάλλον όταν εγκαθιστάς το πρόγραμμα για να κάνεις τις συγκεντρωτικές καταστάσεις στον υπολογιστή σου από το Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος όπως περιέγραψα παραπάνω τότε μάλλον εγκαθίσταται ταυτόχρονα και πρόγραμμα για ζιπάρισμα των αρχείων μου).



Για να στείλω το ζιπαρισμένο αρχείο:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΚΒΣ (το πράσινο εικονίδιο)
Είσοδος
Γράφω τους κωδικούς μου (usernamne και password )
Είσοδος
Υποβολή νέας δήλωσης
Επιλέγω “Πελατών προμηθευτών”.
Browse
Βρίσκω που έχω σώσει το αρχείο μου
Επιλέγω το ζιπαρισμένο αρχείο (έχει στο εικονίδιο του μια εικόνα σαν μέγγενη)
Άνοιγμα
Υποβολή αρχείου.

Για παραλαβή απόδειξης:
Πρώτα - πρώτα είναι καλό να αλλάξω την μορφή του αρχείου μου γιατί αν το αφήσω όπως είναι σε Α4 στην εκτύπωση της απόδειξης θα μου κόψει τις άκρες του κειμένου.
Έτσι πάμε:
File
Page setup
Portret
Επιλέγω Landscape
OK.

Για να εκτυπώσω την απόδειξη ότι έστειλα τις συγκεντρωτικές πάω
File
Print.
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Σεπτεμβρίου 2011, 07:59:51 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

17 Σεπτεμβρίου 2011, 07:54:46
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Έστειλα χθες (με την βοήθεια λογιστή είναι αλήθεια), τις συγκεντρωτικές καταστάσεις του Ιατρείου. Το καινούριο φέτος είναι ότι δεν χρειάζεται να ζιπάρουμε το αρχείο.

Τους ταχυδρομικούς κώδικες των Πελατών και των Προμηθευτών, (αν και δεν είναι απαραίτητο να τους παραθέσουμε) μπορούμε να τους βρούμε από την σελίδα Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

23 Σεπτεμβρίου 2011, 12:48:08
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Ωφελέειν


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Τις συγκεντρωτικές καταστάσεις τις στέλνουμε ηλεκτρονικά στην εφορία, για  αγορές ή πωλήσεις που το 2009 ήταν αξίας άνω των 300 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Ο λογιστής μου είναι περασμένης ηλικίας και δεν ξέρει από ιντερνέτ. Τις συγκεντρωτικές καταστάσεις του Ιατρείου (που τις στέλνουμε στην εφορία μια φορά τον χρόνο κατά τον Σεπτέμβριο κάθε χρονιάς) της πηγαίνει σε άλλο λογιστή για να τις στείλει αυτός διαδικτυακά. Αυτός ό άλλος λογιστής μας ζητά 60 ευρώ για αυτή την δουλειά (που παίρνει το πολύ 10 λεπτά) οπότε αποφάσισα και εγώ να μάθω να τα στέλνω μόνος μου…

Ρώτησα λοιπόν έναν άλλο, νεότερο, λογιστή που μου είπε τα κάτωθι:

Πάω στο Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δήλωση Κ.Β.Σ. (έτος χρήσης 2007 και μετά)
Εγκατάσταση αυτού του προγράμματος
Και τότε μου βγάζει ένα άσπρο και πράσινο εικονίδιο στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή μας που τιτλοφορείται Ε-ΚΒΣ 2008
Ανοίγω το παραπάνω εικονίδιο
Αρχείο
Νέο
Δημιουργία αρχείου: Ναι
Ανοίγει τώρα ένας γκρίζος πίνακας που τα υποχρεωτικά κουτάκια προς συμπλήρωση είναι μόνο αυτά που έχουν αστερίσκο.
Έτος (γράφουμε το προηγούμενο έτος π.χ. τον Σεπτέμβριο του 2010 γράφουμε σαν έτος 2009)
ΔΟΥ (επιλέγουμε μια από τις αυτόματες επιλογές που υπάρχουν  που αντιστοιχεί στην δική μας ΔΟΥ)
Αριθμός Φακέλλου Α.Ε. (δεν είναι απαραίτητο, είναι μόνο για τις Α.Ε.)
Επωνυμία (για τους απλούς ιδιώτες Ιατρούς, γράφουμε το όνομά μας π.χ. ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ).
ΑΦΜ Δηλούντος    είναι υποχρεωτικό και το γράφουμε χωρίς παύλες ή κενά.
Αντικείμενο Εργασιών: Ιατρός
Πόλη: γράφω την πόλη μου
Οδός: γράφω την οδό μου.
Αριθμός:  γράφω τον αριθμό μου
Τ.Κ.:   γράφω τον Τ.Κ.
Τηλ. Δεν είναι απαραίτητο
Φαξ Δεν είναι απαραίτητο
Email
Αριθμός Εγκατάστασης:   Ε   (δηλαδή εδώ πάντα γράφουμε το κεφαλαίο γράμμα Ε )

Είδος κατάστασης
Χρεωστικά τιμολόγια ή Πιστωτικά υπόλοιπα
(εδώ επιλέγω χρεωστικά εφόσον δεν επέστρεψα τίποτε).

Πελάτες
Π.χ. Διεύθυνση Μεταφορών, ΟΑΕΕ, ΤΥΔΚΥ, ΥΠΑΔ.
Αρκεί να γράψω μόνο το όνομα, ΑΦΜ, υπόχρεος (πάντα γράφω 0, δηλαδή το νούμερο 0) τον αριθμό των τιμολογίων  και την καθαρή αξία τους και αυτόματα μου βγάζει το μηχάνημα το άθροισμα.
Επάγγελμα, πόλη, οδός, αριθμός και ΤΚ δεν χρειάζονται να συμπληρωθούν.

Προμηθευτές
π.χ. Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Αρκεί να γράψω μόνο το όνομα, ΑΦΜ, υπόχρεος (πάντα γράφω 0, δηλαδή το νούμερο 0) τον αριθμό των τιμολογίων  και την καθαρή αξία τους και αυτόματα μου βγάζει το μηχάνημα το άθροισμα.
Επάγγελμα, πόλη, οδός, αριθμός και ΤΚ δεν χρειάζονται να συμπληρωθούν.

Αν θέλω τώρα να κάνω μια ταξινόμηση των Πελατών και/ή των προμηθευτώ π.χ. αλφαβητική ταξινόμηση ή κατά ΑΦΜ για να μπορώ να τους βρίσκω εύκολα, αλλά δεν είναι απαραίτητο ειδικά αν δεν είναι πολλοί.

Αποθηκεύω το παραπάνω αρχείο ως εξής:
Αρχείο
Αποθήκευση ως
Γράφω το όνομα του φακέλου στο οποίο θέλω να αποθηκεύσω το αρχείο, π.χ. κάνω ένα φάκελο με το όνομα ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΡΓΥΡΙΟΣ και εκεί μέσα αποθηκεύεται το αρχείο μου που έχει έτσι και αλλιώς αυτόματα βαφτιστεί με το ΑΦΜ μου.
ΟΚ.

Πως ζιπάρω:
Όπως έχω ανοικτό το πρόγραμμα για το αρχείο μου.
Εργαλεία
Δημιουργία συμπιεσμένου αρχείου (zip)
Επιλέγω το αρχείο μου από το σκληρό
Άνοιγμα (και το σώνω εκεί που είχα σώσει και το αρχικό μας αρχείο)
Και τώρα έχω αποθηκευμένα και το αρχικό και το ζιπαρισμένο αρχείο)
(Σύμφωνα με τον λογιστή που ρώτησα  μάλλον όταν εγκαθιστάς το πρόγραμμα για να κάνεις τις συγκεντρωτικές καταστάσεις στον υπολογιστή σου από το Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος όπως περιέγραψα παραπάνω τότε μάλλον εγκαθίσταται ταυτόχρονα και πρόγραμμα για ζιπάρισμα των αρχείων μου).



Για να στείλω το ζιπαρισμένο αρχείο:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΚΒΣ (το πράσινο εικονίδιο)
Είσοδος
Γράφω τους κωδικούς μου (usernamne και password )
Είσοδος
Υποβολή νέας δήλωσης
Επιλέγω “Πελατών προμηθευτών”.
Browse
Βρίσκω που έχω σώσει το αρχείο μου
Επιλέγω το ζιπαρισμένο αρχείο (έχει στο εικονίδιο του μια εικόνα σαν μέγγενη)
Άνοιγμα
Υποβολή αρχείου.

Για παραλαβή απόδειξης:
Πρώτα - πρώτα είναι καλό να αλλάξω την μορφή του αρχείου μου γιατί αν το αφήσω όπως είναι σε Α4 στην εκτύπωση της απόδειξης θα μου κόψει τις άκρες του κειμένου.
Έτσι πάμε:
File
Page setup
Portret
Επιλέγω Landscape
OK.

Για να εκτυπώσω την απόδειξη ότι έστειλα τις συγκεντρωτικές πάω
File
Print.

Καλημέρα..Μιλώντας με τον λογιστή μου μου είπε πως εφόσον δεν έχω στα έξοδα του 2010 τιμολόγια άνω των 300 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και στα έσοδα το ίδιο, δεν είναι υποχρεωτικό να υποβάλλω την συγκεντρωτική κατάσταση (γιατί όπως μου είπε γίνεται μόνο για διασταύρωση των ποσών)..Τα έσοδα από τα ταμεία όμως (ΟΠΑΔ, Διεύθυνση Μεταφορών, ΤΥΔΚΥ) είναι πάνω από 300 ευρώ..Τελικά τα υποβάλλουμε ή όχι κι αν ναι τα περνάμε συγκεντρωτικά δηλ. έτσι:

1.Διευθ.Μεταφορών, ΑΦΜ, 0, συν.τιμολογίων 4 ποσό τάδε
2.ΟΠΑΔ  ΑΦΜ, 0, συν.τιμολογίων 6 ποσό τάδε,
κλπκλπ.

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί δεν είναι καιρός για πρόστιμα..
Ευχαριστώ πολύ..

23 Σεπτεμβρίου 2011, 13:31:00
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Τα έσοδα από τα ταμεία όμως (ΟΠΑΔ, Διεύθυνση Μεταφορών, ΤΥΔΚΥ) είναι πάνω από 300 ευρώ.
Mιλώντας για έσοδα, εννούμε για αυτά που έχουν κοπεί παραστατικά (όχι π.χ. για τις περιπτώσεις που εκκρεμούν δαπάνες προς εκκαθάριση χωρίς έκδοση παραστατικού). Σε αυτές τις περιπτώσεις υποβάλλουμε καταστάσεις κανονικά αν το ποσό ξεπερνά τα 300 ευρώ.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

23 Σεπτεμβρίου 2011, 13:47:30
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Ωφελέειν


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Τα έσοδα από τα ταμεία όμως (ΟΠΑΔ, Διεύθυνση Μεταφορών, ΤΥΔΚΥ) είναι πάνω από 300 ευρώ.
Mιλώντας για έσοδα, εννούμε για αυτά που έχουν κοπεί παραστατικά (όχι π.χ. για τις περιπτώσεις που εκκρεμούν δαπάνες προς εκκαθάριση χωρίς έκδοση παραστατικού). Σε αυτές τις περιπτώσεις υποβάλλουμε καταστάσεις κανονικά αν το ποσό ξεπερνά τα 300 ευρώ.
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση..Σήμερα είναι η τελευταία ημέρα υποβολής για το ΑΦΜ μου και πανικοβλήθηκα ομολογώ..Οπότε αν κατάλαβα καλά για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ έσοδο ανω των 300 ευρω έχω κόψει απόδειξη και έχει γραφεί στο βιβλίο εσόδων-εξόδων (πχ ΟΠΑΔ και Διευθ. Μεταφορών) πρέπει να τα δηλώσω-->ουσιαστικά σε 2 εγγραφές ως εξής:

1.ΟΠΑΔ ΑΦΜ(τάδε) ΥΠΟΧΡΕΟΣ(ΝΑΙ) ΣΥΝΟΛΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ (4) ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ 4 ΑΠΥ
2.ΔΙΕΥΘ.ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΑΦΜ ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΣΥΝΟΛΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ (4) ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΑ (ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ 4 ΑΠΥ

Και επίσης στα πεδία που βρίσκονται πάνω από τις εγγραφές με τίτλο "Αξία λιανικών πωλήσεων:" και "Αξία συναλλαγών για τις οποίες δεν υπάρχει υποχρέωση υποβολής στοιχείων στις αναλυτικές γραμμές :" βάζω 0??

Ζητώ συγγνώμη για τις λεπτομερείς διευκρινίσεις αλλά με τα φορολογικά έχω ένα μόνιμο άγχος και δηλώνω παντελή άγνοια και απέχθεια....

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
1 Απαντήσεις
22738 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 1 Αυγούστου 2011, 14:04:33
από Argirios Argiriou
7 Απαντήσεις
5152 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11 Μαρτίου 2011, 08:12:26
από Δημήτριος
0 Απαντήσεις
2869 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Οκτωβρίου 2012, 22:57:28
από anastasios theodoridis
15 Απαντήσεις
13318 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Ιουλίου 2016, 12:13:56
από Xouzouris
0 Απαντήσεις
2104 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11 Ιουλίου 2016, 07:56:10
από Argirios Argiriou