Φυλακή για διόδια - Συνεχίζουν το ''αντάρτικο'' όσοι δεν πληρώνουνΩς πλημμέλημα θα προσδιορίζεται η μη πληρωμή εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ οι παραβάτες θα αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης μέχρι και τρεις μήνες. Παράλληλα, ως παράβαση του ΚΟΚ, θα καθιερώνεται η μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων. Τα μέλη του κινήματος ''δεν πληρώνω'', όμως, είναι αποφασισμένα να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, καθώς ο αγώνας τους είναι ''δίκαιος'', όπως υποστήριξαν.
Οι αλλαγές στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες προβλέπονται από τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή, από το Υπουργείο Υποδομών.
Οι παραβάτες που θα εντοπίζονται, θα καλούνται να πληρώσουν το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται ήδη κι αν αρνηθούν, θα διώκονται ποινικά για πλημμέλημα, που επισύρει ποινές φυλάκισης μέχρι και τρεις μήνες.
Η ίδια τροπολογία θα καθιερώνει ως παράβαση του ΚΟΚ και την άρνηση πληρωμής διοδίων.Η απάντηση του κινήματος ''Δεν πληρώνω''Από την πλευρά τους, τα μέλη της κίνησης ''Δεν πληρώνω διόδια'', χαρακτήρισαν τη δίωξή τους, ως ''πολιτική και φρονηματική'', κατά τη συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησαν την Τετάρτη (09/02).
Υποστήριξαν ότι ο αγώνας τους είναι δίκαιος και πως δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.
Ειδικότερα, ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για ''κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου'', ενώ έκανε λόγο και για νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιρειών, αφού όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών, δεν υπάρχει αδίκημα.
''Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο'',ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ταυτόχρονα, η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού, Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.
''Εκφράζουμε το δίκαιο και το νόμιμο ενάντια στο άδικο και παράνομο'' τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Παναγής, ο οποίος υποστήριξε ότι η σύμβαση θα έπρεπε να έχει καταγγελθεί ήδη από το ίδιο το Δημόσιο, αφού, όπως είπε, πολλά έργα και μελέτες, ενώ έχουν πληρωθεί, δεν έχουν υλοποιηθεί.
''Το αίτημά μας γεννήθηκε από την ασυδοσία της κυβέρνησης και τον εταιρειών'', ανέφερε με τη σειρά του, ο Σταύρος Κουδούνης, ενώ επεσήμανε ότι ειδικά για τους κατοίκους στις περιοχές της ΒΑ Αττικής, το κόστος των διοδίων θα έπρεπε να είναι γύρω στα 0,45 λεπτά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, σε αντίθεση με τα 2,5 ευρώ που πληρώνουν τώρα.
''Δεν είμαστε τζαμπατζήδες. Τζαμπατζήδες είναι όσοι κρύβονται πίσω από αυτές τις συμβάσεις, πίσω από αυτή τη διαπλοκή που σήμερα πληρώνουμε όλοι''είπε ο Στράτος Λουπάτατζης και υπογράμμισε ότι ''τα μέλη του κινήματος είναι άνθρωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους, ενεργοί πολίτες στον τόπο τους''.
Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα ''Δεν πληρώνω'' για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή
Είσοδος