Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
8 Νοεμβρίου 2024, 10:51:50

Αποστολέας Θέμα: O κινηματογράφος μας  (Αναγνώστηκε 16738 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

11 Νοεμβρίου 2010, 07:41:08
Απάντηση #15
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Σωστά Οδυσσέα. Το διόρθωσα.
« Τελευταία τροποποίηση: 11 Νοεμβρίου 2010, 14:43:17 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

3 Μαρτίου 2011, 00:31:58
Απάντηση #16
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Ο Λόγος του Βασιλιά, ο οποίος θα μπορούσε να είναι ο Λόγος ενός οποιουδήποτε Ασθενή. Ο Λόγος του Ασθενή που γίνεται πάντα καλύτερος όταν στη σχέση μεταξύ Θεραπευτή και Ασθενούς κυριαρχεί η ισότητα, η ειλικρινής εγκαρδιότητα η εχεμύθεια αλλά και τα ξεκάθαρα όρια. Όταν επιπλέον ο Θεραπευτής έχει ουσιαστική γνώση και αυτοπεποίθηση τότε δεν αργεί να έρθει και η πολυπόθητη εμπιστοσύνη.
« Τελευταία τροποποίηση: 3 Μαρτίου 2011, 01:03:29 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

10 Μαρτίου 2011, 17:21:41
Απάντηση #17
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Μια ταινία του Σωτήρη Γκορίτσα βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Γιώργου Δενδρινού, το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ.

Ένας ειδικευόμενος ορθοπεδικός γιατρός ξεκινάει την καριέρα του στο δημόσιο νοσοκομείο του Ε.Σ.Υ. Εκεί ανακαλύπτει πως γιατροί, διοικητικοί υπάλληλοι, νοσηλευτές, αλλά και ασθενείς, είναι όλοι συμμέτοχοι σε μια παράλογη κωμικοτραγική καθημερινότητα. Ανακαλύπτει το πώς ένα δημόσιο σύστημα που φτιάχτηκε για να υπηρετεί τον άνθρωπο έχει εξελιχθεί σε δήμιό του. Γι’ αυτό και επιχειρεί να του αντισταθεί.

Σημείωμα Σκηνοθέτη
"Μετά από τροχαίο μου ατύχημα ευτύχησα να γνωρίσω έναν ορθοπεδικό γιατρό που είχε καταγράψει στο ομώνυμο μυθιστόρημά του τις περιπέτειες που έζησε στο Ε.Σ.Υ. θεραπεύοντας «τα κόκαλα των Ελλήνων τα ιερά». Αναγνώρισα σε αυτές τις ιστορίες πολλές από τις κωμικοτραγικές πλευρές που χαρακτηρίζουν όλη τη νεοελληνική ζωή. Συγχρόνως αναγνώρισα και τις ανεξάντλητες δυνάμεις λίγων ανθρώπων που αντιστέκονται στον παραλογισμό του Ελληνικού δημοσίου και επιμένουν να προσπαθούν να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Πιστεύοντας πως κάθε ενδιαφέρουσα κωμωδία στο βάθος της είναι μια ηθική διαμαρτυρία, προσπάθησα με την ταινία να χαμογελάω και συγχρόνως να διαμαρτύρομαι για ένα σύστημα υγείας που κάποιες φορές αποδεικνύεται πιο άρρωστο από τους αρρώστους που θέλει να θεραπεύσει."

Στις 31/3/2011 στους κινηματογράφους από την SPENTZOS FILM.

    * ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:
          o Σωτήρης Γκορίτσας
    * ΣΕΝΑΡΙΟ:
          o Σωτήρης Γκορίτσας
    * ΠΑΙΖΟΥΝ:
          o Αργύρης Ξάφης,
          o Δημήτρης Ήμελλος,
          o Αννα Κουτσαφτίκη,
          o Στέλιος Μάινας,
          o Μπέσσυ Μάλφα,
          o Γεράσιμος Σκιαδαρέσης,
          o Βαγγέλης Μουρίκης,
          o Μηνάς Χατζησάββας,
          o Συμεωνίδης, Γιώργος,
          o Γιώτα Φέστα,
          o Κώστας Μπερικόπουλος,
          o Δημήτρης Ξανθόπουλος,
          o Παπαδημητρίου Μάκης,
          o Υβόννη Μαλτέζου

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

« Τελευταία τροποποίηση: 10 Μαρτίου 2011, 17:40:08 από anastasios theodoridis »
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

27 Ιουνίου 2012, 17:36:04
Απάντηση #18
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
THE HELP (Οι υπηρέτριες).

Το είδαμε χθες στον θερινό κινηματογράφο της Καβάλας.


Ουσία αλλά και όμορφες εικόνες, σε ένα έργο που θα το χαρακτήριζα έργο εποχής (δεκαετία 60 στις Η.Π.Α.) . Χαλαρές,
στιγμές – στιγμές θα έλεγα νωχελικές, εικόνες
που θυμίζουν ευρωπαϊκό κινηματογράφο αν και είναι αμερικάνικος.  Δράμα και κωμωδία μαζί.

Αξίζει να το δείτε.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος)

Παραθέτω και το trailer αν και νομίζω ότι αδικεί το έργο:


« Τελευταία τροποποίηση: 27 Ιουνίου 2012, 17:46:02 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

17 Οκτωβρίου 2012, 19:36:00
Απάντηση #19
Αποσυνδεδεμένος

medicus


«Αν είχες γυρίσει αυτή την ταινία προτού γυρίσω εγώ τον «Κλέφτη των ποδηλάτων» τότε σήμερα θα ήσουν εσύ ο Ντε Σίκα!».
Βιτόριο Ντε Σίκα (προς τον Γκρεγκ Τάλλας, όταν είδε το 1955 το «Ξυπόλητο Τάγμα» στο Φεστιβάλ του Εδιμβούργου)

Το «Ξυπόλητο Τάγμα» είναι η αληθινή ιστορία 160 παιδιών, που η δράση τους πήρε διαστάσεις μύθου όταν διώχτηκαν από τα ορφανοτροφεία της Θεσσαλονίκης από τους Ναζί κατακτητές στα χρόνια της κατοχής του Bʼ Παγκοσμίου Πολέμου.

Οι Γερμανοί αδειάζουν τα δημόσια κτίρια και τα επιτάσσουν. Ανάμεσα σε αυτά τα κτίρια είναι και αρκετά ορφανοτροφεία. Τα ορφανά πετάγονται στο δρόμο. Μια ομάδα, απ’ αυτά τα ορφανά, για να επιβιώσουν, παίρνουν τη ζωή τους στα χέρια τους. Οργανώνονται σαν μυστικός «στρατός», με ιεραρχία και πειθαρχία. Μόνα τους συγκροτούν ομάδες κρούσης και βοήθειας. Πηγή για την τροφοδοσία τους είναι τα γερμανικά καμιόνια που κουβαλάνε ψωμί και τρόφιμα και οι μαυραγορίτες. Τα κλεμμένα μοιράζονται στα ορφανά, αλλά και σε άλλους κατοίκους της Θεσσαλονίκης που είχαν ανάγκες.

Τα παιδιά του «Ξυπόλυτου Τάγματος» έμειναν στην ιστορία σαν «σαλταδόροι». Ο θρύλος λέει, πως πέρα από την αρωγή που παρείχαν στο κόσμο, κατάφερναν με την εξυπνάδα και το κουράγιο τους να βοηθούν την Αντίσταση, βρίσκοντας τρόπους να φυγαδεύουν στη Μέση Ανατολή Έλληνες, Αμερικάνους και Εγγλέζους αξιωματικούς, με σκοπό να ενωθούν με τους εκεί συμμαχικούς στρατούς.

Στα τέλη της δεκαετίας του ΄40, βρισκόταν στην Αμερική ο ηθοποιός του Κρατικού Θεάτρου Νίκος Κατσιώτης, ο οποίος συζητώντας με τον Γκρεγκ Τάλλας (Γρηγόρης Θαλασσινός) του διηγήθηκε πως την ημέρα που η Θεσσαλονίκη γιόρταζε την απελευθέρωσή της, τον Νοέμβριο του 1944, στο τέλος της διαδήλωσης ακολουθούσε ένα τσούρμο από κουρελήδες πιτσιρικάδες οι οποίοι κρατούσαν ένα πανό που έγραφε «Ξυπόλητο Τάγμα». Η διήγηση του Νίκου Κατσιώτη, συγκλόνισε τον Τάλλας κι αποφάσισε να κάνει το «Ξυπόλητο Τάγμα» ταινία. Το 1952, ο Γκρεγκ Τάλλας έρχεται στην Ελλάδα και με την περιορισμένη οικονομική υποστήριξη ενός άλλου Ελληνοαμερικανού, ξενοδόχου στο Λος Άντζελες, του Πέτρου Μπουντούρη, άρχισε να γυρίζει την ταινία « Το Ξυπόλητο Τάγμα». Ο Νίκος Κατσιώτης έγραψε το σενάριο, ενώ την μουσική έγραψε ο Μίκης Θεοδωράκης (η πρώτη του για κινηματογραφική ταινία), με εκτέλεση από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών (υπό την διεύθυνση τού ιδίου). Η θαυμάσια φωτογραφία ήταν του Μιχάλη Γαζιάδη.

Ο Γκρεγκ Τάλλας αποθαρρημένος από την υποτυπώδη κινηματογραφία της Ελλάδας της εποχής, σκέφτηκε αρχικά να γυρίσει την ταινία στη Νάπολη, πόλη που θεωρούσε πως είχε μια περίεργη ομοιότητα, το ίδιο άρωμα, με τη Θεσσαλονίκη. Αλλά πάλι κάτι τον έτρωγε.

Κι έτσι ήρθε στην Ελλάδα και γύρισε την ταινία στη Θεσσαλονίκη σε φυσικούς χώρους. Μόνο τη σκηνή της «μαύρης αγοράς» γύρισε για καθαρά πρακτικούς λόγους στην Αθήνα, στην περιοχή των Φυλακών Αβέρωφ, όπου και λειτουργούσε πραγματικά η μαύρη αγορά στα χρόνια της Γερμανικής Κατοχής.

Χρησιμοποίησε μόνο δύο επαγγελματίες ηθοποιούς, τον Νίκο Φέρμα και τη Μαρία Κωστή. Όλοι οι άλλοι που έπαιξαν στην ταινία ήσαν ερασιτέχνες. Τα 63 από τα 66 παιδιά που πήραν μέρος στα γυρίσματα, ο Γκρεγκ Τάλλας τα πήρε από αναμορφωτήρια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Η μηχανή λήψης ήταν του 1924 και χρησιμοποιήθηκαν μόνο 6 προβολείς για τον φωτισμό. Το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα της ταινίας -σε συνδυασμό με τις συνθήκες παραγωγής- ήταν μια μεγάλη έκπληξη στην Αμερική. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι αυτή η ταινία γυρίστηκε με τόσο λίγα τεχνικά μέσα. Για παράδειγμα, ο φωνολήπτης της Κολούμπια ήταν αδύνατο να πιστέψει πως αυτή η ταινία γυρίστηκε βουβή και πως είχαν επιτευχθεί τόσο άψογοι συγχρονισμοί στο ντουμπλάρισμα της ηχητικής μπάντας στην Ελλάδα!

Το αρνητικό της ταινίας είχε χαθεί και χάρη στις προσπάθειες του διευθυντή της Ταινιοθήκης της Ελλάδας, Θόδωρου Αδαμόπουλου που εντόπισε δύο κόπιες προβολής σε καλή κατάσταση, δημιουργήθηκε, μετά από χρονοβόρες και πολυδάπανες διαδικασίες, ένα καινούργιο αρνητικό της ταινίας.

Το «Ξυπόλυτο Τάγμα» ήταν η πρώτη ελληνική ταινία που κατόρθωσε να βραβευτεί σε διεθνές φεστιβάλ. Πήρε το 1955 το πρώτο βραβείο («Χρυσή Δάφνη»), στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Εδιμβούργου.

Medicus curat,
Deus sanat

28 Φεβρουαρίου 2013, 01:57:46
Απάντηση #20
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Φεβρουαρίου 2013, 02:15:25 από Gatekeeper »
“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

29 Απριλίου 2013, 11:32:44
Απάντηση #21
Αποσυνδεδεμένος

medicus


Ben Hur(Μ. Παρασκευή 03.05.2013, Star 15:30)

Μία ανεπανάληπτη υπερπαραγωγή του 1959. Πέρα από τα κινηματογραφικά εφέ, αυτό που αξίζει είναι το περιεχόμενο.

Όλη η ταινία είναι ένα "ποίημα" και μια σύνοψη της χριστιανικής πίστης και του καθημερινού αγώνα του ανθρώπου για την βελτίωσή του και την τελική του θέωση. Κάθε σκηνή-"στίχος", που αποδίδεται με άψογο τρόπο τόσο σκηνοθετικά όσο και υποκριτικά, κρύβει βαθύτερα θρησκευτικά, προσωπικά και κοινωνικά νοήματα.

Μία τεράστια ποικιλία χαρακτήρων παρελαύνει και αποδίδει με πολύ έντεχνο τρόπο την κοινωνία των ανθρώπων, τότε και τώρα(γιατί τελικά τίποτα "βαθύ" δεν έχει αλλάξει). Αισθήματα, πάθη, αδυναμίες, ψυχολογικές και ψυχικές μεταλλάξεις μας θυμίζουν πόσο μικροί και ευάλωτοι είμαστε μπροστά στο μεγαλείο της Αγάπης. Την Αγάπη που ο Θεός μας έδωσε ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ όπλο επιβίωσης και τελικής επικράτησης.

Σε κάθε ξέχωρο χαρακτήρα του έργου, επίσης, υπάρχει ένα κομμάτι του εαυτού μας. Γιατί κανένας μας δεν μπορεί να ταυτιστεί με τον ένα ή τον άλλον χαρακτήρα της ταινίας. Όλοι μας έχουμε υπάρξει ή θα υπάρξουμε, έστω και για λίγο, σε όλους τους.

Η ευχή είναι να καταλήξουμε, το ταξίδι της ζωής μας, με όσο περισσότερα θετικά χαρακτηριστικά του κάθε ένα χαρακτήρα της ταινίας.

Καλή θέαση............


Medicus curat,
Deus sanat

3 Οκτωβρίου 2013, 10:42:48
Απάντηση #22
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

27 Νοεμβρίου 2013, 18:35:38
Απάντηση #23
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι
Η Φίνος Φιλμ αποσύρει όλες τις ταινίες της «χρυσής» εποχής του ελληνικού κινηματογράφου από το YouTube , μετά τον «πόλεμο» που δέχθηκε για τα πνευματικά δικαιώματα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι βάζει τέλος στη διαδικτυακή της παρουσία αλλά και στην «άτοπη, άσκοπη και χρονοβόρα κόντρα» με τους Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης Συγγενικών και Πνευματικών Δικαιωμάτων που προβάλλουν «εντελώς δυσανάλογες και υπέρογκες διεκδικήσεις».


Συγκεκριμένα, η Finos Film σε ανακοίνωσή της στις 25 Νοεμβρίου 2013 αναφέρει τα εξής:

Η Finos Film, στο πλαίσιο της ψηφιακής της στρατηγικής, αποφάσισε πριν τρεις μήνες σε συνεργασία με τις Αττικές Εκδόσεις και τη Google να ανεβάσει στο YouTube ολόκληρες τις ταινίες της.  Με αυτήν την κίνηση, αφενός μεν η εταιρία ήθελε να προστατεύσει τα περιουσιακά της στοιχεία από την πειρατεία (δεδομένου ότι σχεδόν το σύνολο των ταινιών είχε ανέβει παράνομα στο YouTube), αφετέρου δε να δώσει τη δυνατότητα στο ελληνικό κοινό κυρίως της νέας γενιάς, καθώς και της ομογένειας, να γνωρίσει τον καλό παλιό Ελληνικό Κινηματογράφο, έχοντας πρόσβαση στις διαχρονικά αγαπημένες του ταινίες, οι οποίες αποτελούν ανεκτίμητης αξίας πολιτιστική κληρονομιά του τόπου. Αξίζει να τονιστεί ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν αποσκοπούσε σε κάποιο οικονομικό όφελος, αφού αυτό ήταν γνωστό εκ των προτέρων σε εμάς ότι τα προσδοκώμενα έσοδα ήταν άνευ ουσιαστικού αντικειμένου.
Στην πορεία, προέκυψαν παράλογες διεκδικήσεις πνευματικών δικαιωμάτων από τους Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης Συγγενικών και Πνευματικών Δικαιωμάτων (ηθοποιοί, σκηνοθέτες και σεναριογράφοι), τα οποία ήταν εντελώς δυσανάλογα και υπέρογκα με τα προσδοκώμενα και δημιουργηθέντα έσοδα. Σε ένδειξη καλής θελήσεως η εταιρία αποφάσισε, στις αρχές Οκτωβρίου, να αντικαταστήσει τις ταινίες με αποσπάσματα και να τροφοδοτεί το κανάλι με αφιερώματα, τα οποία θα ψυχαγωγούσαν το κοινό, το οποίο από την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας του καναλιού αγκάλιασε με θέρμη αυτήν την προσπάθεια.

Σήμερα, η Finos Film αντιμετωπίζει εκ νέου παράλογες και υπέρογκες οικονομικές απαιτήσεις από τους Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης Συγγενικών και Πνευματικών Δικαιωμάτων ακόμα και για την προβολή ολιγόλεπτων αποσπασμάτων στο YouTube, με αποτέλεσμα να αναγκάζουν την εταιρεία να διακόψει κάθε προβολή τους. Δυστυχώς όταν λείπουν οι στοιχειώδεις απαραίτητες γνώσεις που αφορούν τη νέα εποχή της ψηφιακής πραγματικότητας και των κανόνων που τη διέπουν, αλλά αντιθέτως κυριαρχεί η νοοτροπία της στείρας εισπρακτικής λογικής σε σχέση με την πραγματική οικονομία, τότε δύο επιλογές υπάρχουν.
Είτε να συμετέχουμε σε μία άτοπη, άσκοπη και χρονοβόρα «κόντρα» με αυτούς τους φορείς, είτε να μην αφήσουμε κανέναν να παίζει με την υπόσταση της εταιρίας. Επιλέγουμε το δεύτερο, έστω κι αν στερούμε στο κοινό τη δυνατότητα της ψυχαγωγίας μέσα από τα αποσπάσματα των ταινιών της.

Σε κάθε περίπτωση η Finos Film σέβεται απεριόριστα όλες τις ειδικότητες των συντελεστών που συνέδραμαν στην εργώδη προσπάθεια του αείμνηστου Φιλοπόιμενα Φίνου με αποτέλεσμα οι ταινίες της εταιρίας να αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι του εθνικού πολιτιστικού κεφαλαίου που βαφτίστηκε από το ίδιο το ελληνικό κοινό «Χρυσή εποχή του Ελληνικού Κινηματογράφου».

Η εταιρεία δήλωσε σχετικά: «Βρισκόμαστε σε πολύ δυσάρεστη θέση που αναγκαζόμαστε να στερήσουμε ένα μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς από το κοινό. Είναι πραγματικά κρίμα που οι Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης Συγγενικών και Πνευματικών Δικαιωμάτων δεν είναι σε θέση να δουν την ευκαιρία που παρουσιάζεται για να αγαπήσουν και οι νεότερες γενιές αυτές τις ταινίες, μέσα από την πλατφόρμα του YouTube και να καταπολεμηθεί η πειρατεία.
Η Φίνος Φιλμ θα είναι πάντα ευγνώμων στο κοινό που τόσο ζεστά αγκάλιασε αυτή την προσπάθεια και λυπούμαστε ειλικρινά που φτάνουμε στο σημείο να του στερήσουμε την πιο αγνή και αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού κινηματογράφου».

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

20 Φεβρουαρίου 2014, 18:54:58
Απάντηση #24
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
16-02-2014
Καθημερινή.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

28 Φεβρουαρίου 2014, 23:44:26
Απάντηση #25
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Καθημερινή, 27/2/2014.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

Λέξεις κλειδιά: