Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
14 Νοεμβρίου 2024, 17:47:51

Αποστολέας Θέμα: Ευαισθητοποιημένος καταναλωτής  (Αναγνώστηκε 399764 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

28 Μαρτίου 2017, 21:52:21
Απάντηση #240
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Αυτά γράφτηκαν πριν περίπου ένα χρόνο. Τώρα πιθανώς οι χρεώσεις να είναι κάπως διαφορετικές. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να το συγκρίνουμε και να δημοσιεύουμε τα ευρήματά μας στο διαδίκτυο ώστε να αναγκάσουμε τις Ελληνικές Τράπεζες να σοβαρευτούν.

19/02/2016

Οι πιέσεις προς τις τράπεζες, να κατεβάσουν το κόστος είναι έντονες καθώς ο αριθμός των συναλλαγών γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος. Έτσι, οι τράπεζες ήδη σχεδιάζουν και ευνοϊκότερες τιμολογιακές πολιτικές αλλά και "πακέτα" για τους πελάτες τους.

 Ιδού τα νέα σχέδια αλλά και το τι ισχύει σήμερα στην αγορά:

Εθνική Τράπεζα: Αναφορικά με τις πληρωμές λογαριασμών μέσω διαδικτύου, η τράπεζα δεν κρατάει κάποια προμήθεια. Όσο αφορά όμως την μεταφορά εμβασμάτων στο εσωτερικό, το κόστος μιας τέτοιας κίνησης είναι η προμήθεια που κρατάει η Εθνική που είναι 1,5 ευρώ συν την προμήθεια που κρατάει η τράπεζα στην οποία επιθυμείτε να μεταφέρεται το ποσό. Για τα εμβάσματα από το εξωτερικό (εντός της ΕΕ) η προμήθεια είναι 4 ευρώ για ποσά έως 50.000 αλλιώς για ποσά άνω των 50.000 ευρώ η προμήθεια είναι 9 ευρώ.


Eurobank: Η Eurobank μέσω του προγράμματος «Δωρεάν Συναλλαγές» δίνει στους πελάτες της την δυνατότητα να πραγματοποιούν απεριόριστο αριθμό συναλλαγών χωρίς κανένα κόστος σε όσους έχουν συνολική καταθετική / επενδυτική σχέση με την τράπεζα άνω των 3.000 ευρώ, ενώ για τους υπόλοιπους προσφέρεται μόνο με 1 ευρώ το μήνα.

Αυτές αφορούν:

• Πληρωμές όλων των λογαριασμών (ΔΕΚΟ, Ασφαλιστικών Ταμείων, Ασφαλειών κ.α.) από το EuroPhone Banking ή το e-Banking

• Απεριόριστα εξερχόμενα εμβάσματα (με χρήση IBAN) από το EuroPhone Banking ή το e-Βanking με ένδειξη SHA

• Απεριόριστα εισερχόμενα εμβάσματα (με χρήση ΙΒΑΝ)

• Πληρωμές πιστωτικών καρτών άλλων Τραπεζών, από το EuroPhone Banking ή το e-Banking

• Πάγιες εντολές πληρωμής όλων των λογαριασμών

• Έκδοση καρνέ επιταγών 10 ή 25 φύλλων (μόνο για επαγγελματίες)


Στο σύνολο των 3.000 ευρώ συμμετέχουν αθροιστικά τα μέσα μηνιαία υπόλοιπα των παρακάτω προϊόντων:


• όλοι οι καταθετικοί λογαριασμοί και προθεσμιακές καταθέσεις σε όλα τα νομίσματα

• όλα τα επενδυτικά προϊόντα και όλα τα προγράμματα σύνταξης ή μακροχρόνιας αποταμίευσης

 Απαραίτητη προϋπόθεση για να επωφεληθείτε από τις e-συναλλαγές είναι να μην έχετε καθυστερήσει την πληρωμή δανείου ή πιστωτικής κάρτας της Τράπεζας πέραν των 30 ημερών από την ημερομηνία οφειλής.
 

Τράπεζα Πειραιώς: Η τιμολογιακή πολιτική της Τράπεζας Πειραιώς θέλει διαφορετικές χρεώσεις για κάθε είδους λογαριασμού. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι για πληρωμές ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ η προμήθεια είναι 0,50 ευρώ είτε πληρώσετε με πιστωτική είτε με χρεωστική κάρτα ενώ για πληρωμές λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας δεν υπάρχει προμήθεια.

Για εισερχόμενα εμβάσματα:

• έως 15 ευρώ δεν υπάρχει προμήθεια

• από 15,01 ευρώ έως 12.500 ευρώ η προμήθεια είναι 4 ευρώ

• από 12.500,01 ευρώ έως 50.000 ευρώ η προμήθεια είναι 6 ευρώ

• από 50.000,01 ευρώ και άνω η προμήθεια είναι 10 ευρώ


Για εξερχόμενα εμβάσματα:

• έως 2.000 ευρώ η προμήθεια είναι 10 ευρώ

• από 2.000,01 ευρώ έως 12.500 ευρώ η προμήθεια είναι 12 ευρώ

• από 12.500,01 ευρώ και άνω η προμήθεια είναι 0,20% με ελάχιστο ποσό τα 25 ευρώ και μέγιστο ποσό τα 300 ευρώ.


Αlpha Bank: Τέλος όσο αφορά την Alpha Bank η προμήθεια που κρατάει η τράπεζα στην πληρωμή λογαριασμών μέσω ίντερνετ έχει ως εξής:

• ΔΕΗ: 0,10 ευρώ

• ΕΥΔΑΠ: 0,20 ευρώ

• Τέλη κυκλοφορίας: Δωρεάν

• Κινητή τηλεφωνία:

- Cosmote: δωρεάν

- Vodafone: δωρεάν

- Wind: δωρεάν

 Όσο αφορά την μεταφορά εμβασμάτων στο εσωτερικό από Alpha Bank σε Alpha Bank η προμήθεια είναι μηδέν, ενώ από Alpha Bank σε άλλη τράπεζα οι προμήθειες διαμορφώνονται ως εξής:

• εώς 5.000 η προμήθεια είναι 3 ευρώ

• από 5.000,01 ευρώ εώς 50.000 ευρώ η προμήθεια είναι 7 ευρώ

 Αναφορικά με εμβάσματα εξωτερικού η προμήθεια διαφέρει από χώρα σε χώρα.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μαρτίου 2017, 22:01:08 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

7 Απριλίου 2017, 13:20:09
Απάντηση #241
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Σήμερα (07/04/2017) έμαθα από την Eurobank ότι σε περίπτωση που έχεις ανοίξει στην Τράπεζα αυτή, έναν λογαριασμό όψεως, θεωρείσαι Επαγγελματίας και τότε για να ενεργοποιήσεις τις e-συναλλαγές (ώστε να μην παίρνει προμήθεια για τις διάφορες συναλλαγές που κάνεις μέσω ebanking αυτής της Τράπεζας) κοστίζει 5€/μήνα. Είναι όμως δωρεάν αν έχεις συνολικά πάνω από 10.000 € στους λογαριασμούς που είσαι πρώτο όνομα. Την ενεργοποίηση των e – συναλλαγών μπορεί κανείς να την κάνει πηγαίνοντας ο ίδιος προσωπικά σε ένα κατάστημα της Eurobank.  (Σε περίπτωση που το σύνολο πέσει κάτω από τα 10.000 € ενεργοποιούνται αυτόματα τα 5 €/μήνα...)

Για να ενεργοποιήσει κανείς τους κωδικούς μιας χρήσης (ώστε να μπορεί να πληρώνει σε τρίτο άτομο εντός της Eurobank) πρέπει να κάνει κάποιος log in στην ηλεκτρονική τράπεζα, να δηλώσει πάνω δεξιά το κινητό του και μετά να τηλεφωνήσει στο 210 95 55 000
« Τελευταία τροποποίηση: 7 Απριλίου 2017, 13:50:27 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

9 Απριλίου 2017, 00:21:53
Απάντηση #242
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
03/04/2017 Καθημερινή.
Βικυ Κατεχακη.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

15 Απριλίου 2017, 13:03:01
Απάντηση #243
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Γνωρίζετε αν για το αφορολόγητο μετράνε λογαριασμοί κοινής ωφέλειας (που λέγαμε παλιά) που εξοφλούνται όχι με κάρτα αλλά μέσω λογαριασμού τράπεζας; (είτε με πάγια εντολή είτε κάθε φορά μέσω e-banking ή ΑΤΜ)

15 Απριλίου 2017, 16:37:18
Απάντηση #244
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Να σας εξιστορήσω την εμπειρία μου για αγορά που έκανα από Κίνα.

Καταρχάς να τονίσω ότι δεν είμαι νιούμπης στο "άθλημα", παραγγέλνω από εξωτερικό εδώ και πολλά χρόνια, ήδη από φοιτητής, οπότε έχω μια κάποια σχετική εμπειρία. ΠΑΝΤΑ όμως από Ε.Ε, εκτός από μια φορά που παρήγγειλα από ΗΠΑ (αλλά δεν πλήρωσα Τελωνείο, ήταν όμως ένας εξομοιωτής).

Από Κίνα και εκτός Ε.Ε ήμουν πάντα επιφυλακτικός γιατί φοβόμουν μπλεξίματα με το Τελωνείο, προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω αλλά να ξέρω ότι δεν θα έχω μπλεξίματα και καθυστερήσεις. Το θέμα όμως ήταν ότι η παραγγελία από ευρωπαϊκές αποθήκες κινεζομάγαζων χρεώνονται με ένα απίστευτο καπέλο της τάξης των... 40€ για τέλη αποστολής.
Οπότε, αποφάσισα να ρισκάρω την παραγγελία από Κίνα. Πιθανότητα να μπλοκάρει στο Τελωνείο φυσικά και υπήρχε, αλλά σκέφτηκα να αναλάβω το ρίσκο. Το κινητό ήταν ένα Xiaomi Mi5 (3GB/32GB) χρώματος λευκό, η βασική έκδοση δλδ. Τιμή: 220€. Τα 200€ τα θεωρώ ταβάνι για αγορές από Κίνα, υπόψιν ότι μιλάμε για προϊόν το οποίο ουσιαστικά ΔΕΝ καλύπτεται από εγγύηση (τυπικά υπάρχει, αλλά άντε στείλ' το το Κίνα και περίμενε να επιστρέψει, μπορεί να τραβήξει ένα 3μηνο χαραλά).
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
- παραγγελία με πιστωτική κάρτα, μέσω Paypal (ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΩ PAYPAL οι παραγγελίες από Κίνα, ΠΟΤΕ μην αγοράζετε απευθείας απ΄τα κινεζομάγαζα) απ΄το GeekBuying στις 18/1 απ΄την αποθήκη του HK. Εδώ να σημειωθεί ότι κάποιοι παραγγέλνουν, πληρώνουν, και περιμένουν μέχρι και μήνα για να τους αποστείλουν το προϊόν (ή επικοινωνούν και τους λένε ότι δεν το έχουν και τους ζητάνε να τους στείλουν άλλο), για τέτοια υπευθυνότητα μιλάμε. Πως το αποφεύγει κανείς αυτό ; Επικοινωνώντας με κάποιον agent στο site, συνήθως πάντα κάποιος υπάρχει. Εγώ τους ρώτησα και μου είπαν ότι το έχουν διαθέσιμο.
Προσωπικά θα ήθελα από Vickmall για το οποίο διάβασα πολύ καλές κριτικές, αλλά τσούζουν οι τιμές του, οπότε προτίμησα Geekbuying.

- Ο Κινέζος απέστειλε το δέμα έγκαιρα (22/1) με τα Singapore Post. Μου στέλνει tracking number και παρακολουθώ το δέμα.
Το δέμα έφτασε εγκαίρως στο LGAV , ουδεμμία καθυστέρηση σε ένα απ΄τα μεγάλα κέντρα διαλογής στην Ευρώπη (έχουν φάει κάποιοι στην Ολλανδία).
Εκεί λοιπόν, ξεκινάει η Οδύσσεια. Το κινητό εμφανίζεται να μπαίνει στο Τελωνείο στις 2/2. ΟΚ, οπλίστηκα με υπομονή, και περίμενα. Εδώ να σημειώσω ότι ΔΕΝ θεωρώ αυτονόητη την αδασμαλόγητη εισαγωγή προϊόντων απ ΄την Κίνα, μην παρεξηγηθώ. Προσπάθησα να κάνω μια παραεισαγωγή ενός προϊόντος, το βρήκαν, θα πλήρωνα τους δασμούς, όλα ΟΚ. Το ερώτημα όμως είναι, πόσο πια θα διαρκέσει η διαδικασία ;
Είχα ακούσει για 20 μέρες, άντε μήνα. Οι μέρες όμως περνούσαν. Ε, κοντά στον μήνα, παίρνω τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ αεροδρομίου. Εκεί μου απαντά ένας υπάλληλος, μεγάλος στην ηλικία, ο οποίος μόνο τον λόγο δεν μου ζήτησε, στο στυλ "ξέρουμε τι κάνετε,  ο δικός σου (ο ποιός, ο Κινέζος έμπορος  :P ) δεν ήταν σωστός, μην μας ζητάτε και τα ρέστα, θα μπορούσαμε να κρατάμε τα δέματα" κτλ. ΟΚ του λέω, δίκιο έχετε, αλλά πόσο θα διαρκέσει πια ο εκτελωνισμός ; Μου λέει 30-40 μέρες. Να ξέρεις μου λέει ότι για όλα αυτά ένας είναι υπεύθυνος (δεν ρώτησα φυσικά ονόματα και δεν θα μου έλεγε φυσικά, αλλά υπέθεσα).
Προσωπικά με ξάφνιασε η ξαφνική πρεμούρα να ανοίγουν τα δέματα από Κίνα. Μιλάμε για Δημόσιο, στην χειρότερη μορφή του, τα ΕΛΤΑ, δεν θα προσέθεταν στους εαυτούς τους δουλειά έτσι. Οπότε κάποιου η χείρα μπήκε και άλλαξαν τα δεδομένα.

- Οι μέρες περνούσαν και κάπου στις 40 μέρες έφτασα στο αμήν. Τους παίρνω τηλ αποφασίζοντας να κάνω dispute στο Paypal αν δεν μου εκτελώνιζαν το κινητό. Αφού μου είπε στις 40 μέρες θα βγει το κινητό, την επόμενη βγήκε απ ΄το Τελωνείο και την μεθεπόμενη ήταν σπίτι μου.

Για ευννόητους λόγους δεν μπορώ να γράψω ποιόν υποπτεύομαι ότι ευθύνεται για την όλη κατάσταση αλλά θα γράψω το εξής:
προσωπικά οτιδήποτε μπορώ το αγοράζω απέξω (π.χ κάτι γυαλιά ηλίου αυτή την εποχή, από Amazon θα τα ψωνίσω) και λεφτά σε Έλληνες εμπόρους, πέραν των άκρως απαραίτητων (είδη διατροφής κτλ.) δεν πρόκειται να ξαναακουμπήσω.
Αυτά.

Υ.Γ
- Αν στραβώσει κάτι με αγορά από εξωτερικό και έχετε ενδιάμεσο το Paypal, ανοίγετε dispute και αυτό αναλαμβάνει να διαλευκάνει τι συνέβη, οπότε αν δεν έχει παραληφθεί το προϊόν αναλαμβάνει να επιστρέψει τα χρήματα στην κάρτα.
Αν όμως κάνετε την αγορά απευθείας απ' το site, αν στραβώσει κάτι θα έχετε να κάνετε με τον έμπορο, οπότε άντε βγάλτε άκρη αν ο Κινέζος αποφασίσει να κάνει τον... Κινέζο.  :D

- το κινητό, btw, εξαιρετικό, πολύ καλό vfm, απόλυτα ικανοποιημένος μέχρι στιγμής, συνίσταται, αυτό ή η νεότερη ναυαρχίδα Mi6, πανίσχυρο και αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: 15 Απριλίου 2017, 16:44:15 από Αρχίατρος »

16 Απριλίου 2017, 03:13:16
Απάντηση #245
Αποσυνδεδεμένος

schumifer


Αγοράζω αρκετό καιρό από Ασία μεριά και δεν μπορώ να πω ότι μου κάνει εντύπωση η περίπτωση που περιγράφεις.
Ένα πράγμα που έχω μάθει για το τελωνείο με τα χρόνια είναι ότι πραγματικά κάνει ό,τι θέλει.

18 Απριλίου 2017, 15:23:00
Απάντηση #246
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Καθημερινή, 17/04/2017
Χρυσα Λιαγγου.





«Φουσκωμένους» λογαριασμούς, που προκαλούν απανωτά ηλεκτροσόκ, παίρνουν στα χέρια τους οι καταναλωτές από τις αρχές του μήνα. Η αυξημένη κατανάλωση, λόγω χρήσης ηλεκτρικών συσκευών τους χειμερινούς μήνες, είναι η μία εύλογη εξήγηση. Υπάρχει όμως και ένας επιπλέον παράγων που υπερδιπλασιάζει τον λογαριασμό που καλείται να πληρώσει ο καταναλωτής για την αυξημένη κατανάλωση ρεύματος και αυτός είναι ο τρόπος που κοστολογούν όλοι οι προμηθευτές ρεύματος (ΔΕΗ και ιδιώτες) τη ρυθμιζόμενη χρέωση των ΥΚΩ (Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας). Οι χρεώσεις ΥΚΩ, όπως διαπίστωσαν οι καταναλωτές με το νέο αναλυτικό έντυπο λογαριασμού που καθιέρωσε η ΔΕΗ, είναι οι χρεώσεις που πληρώνουν για να καλύψουν τα επιπλέον κόστη ηλεκτροδότησης των μη διασυνδεδεμένων νησιών, το κόστος του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου και άλλα επιδοτούμενα τιμολόγια, για πολυτέκνους κ.λπ. Ολα αυτά τα κόστη δηλαδή που οι κυβερνήσεις διαφημίζουν ως κοινωνική πολιτική, αποκρύπτοντας ότι πληρώνονται από τους συνεπείς καταναλωτές.

Η χρέωση

Η μεθοδολογία τιμολόγησης των ΥΚΩ έχει εγκριθεί με νόμο το 2012 και προβλέπει κλιμακωτή χρέωση της τετραμηνιαίας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, για κατανάλωση έως και 1.600 κιλοβατώρες η χρέωση των ΥΚΩ είναι 0,00699 ευρώ η κιλοβατώρα. Στην αμέσως επόμενη κλίμακα, 1.601-2.000 κιλοβατώρες, η χρέωση είναι 0,01570 ευρώ η κιλοβατώρα και στην κλίμακα 2.001-3.000 κιλοβατώρες η χρέωση ανεβαίνει στα 0,03987 ευρώ η κιλοβατώρα. Στην υψηλή κλίμακα άνω των 3.000 κιλοβατωρών το τετράμηνο, η χρέωση των ΥΚΩ εκτινάσσεται στα 0,04488 ευρώ η κιλοβατώρα. Με την αλλαγή κλίμακας όλη η ενέργεια από την πρώτη κιλοβατώρα επιβαρύνεται με την υψηλή χρέωση ΥΚΩ. Η μεθοδολογία αυτή που καθιερώθηκε το 2012, στη λογική της ελάφρυνσης των χαμηλών καταναλώσεων και της εξοικονόμησης, σήμερα στραγγαλίζει οικονομικά τα εξαντλημένα από την ύφεση νοικοκυριά, τα οποία υποχρεώνονται να ζεσταθούν με ρεύμα, αφού οι περισσότερες κεντρικές θερμάνσεις στις πολυκατοικίες έσβησαν μετά τις διαδοχικές αυξήσεις του ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης.

Ετσι, ενώ η κατανάλωση ενός μέσου νοικοκυριού το τετράμηνο κυμαίνεται γύρω στις 1.600-2.000 κιλοβατώρες, τους χειμερινούς μήνες με τη χρήση ηλεκτρικών συσκευών για θέρμανση και τους θερινούς για ψύξη αυξάνεται πάνω από τις 3.000 κιλοβατώρες, με αποτέλεσμα όλη η ενέργεια να επιβαρύνεται με την υψηλή χρέωση των ΥΚΩ χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η χρέωση για τις χαμηλότερες κλίμακες καταναλώσεων.

Για παράδειγμα, ένας καταναλωτής, που ξεπερνάει τις 1.600 κιλοβατώρες το τετράμηνο και πάει στις 3.000, θα πληρώσει για ΥΚΩ 119,61 ευρώ και μαζί με τον ΦΠΑ (13%) 135,6 ευρώ. Εάν η ΥΚΩ για την ίδια κατανάλωση χρεωνόταν για τις πρώτες 1.600 κιλοβατώρες στην τιμή των 0,00699 και για τις επόμενες μέχρι τις 2.000 κιλοβατώρες στην τιμή των 0,01570 ευρώ και μόνο οι πάνω από τις 2.001 στην υψηλή τιμή των 0,04488 ευρώ, ο καταναλωτής για την ίδια κατανάλωση θα πλήρωνε για ΥΚΩ 64,79 ευρώ (με ΦΠΑ), δηλαδή 70,37 ευρώ λιγότερα. Στην περίπτωση που η κατανάλωση ανεβεί πάνω από τις 3.000 κιλοβατώρες, ο ίδιος καταναλωτής θα πλήρωνε στην περίπτωση που ίσχυε η τιμολόγηση ανά κλιμάκιο 115,5 ευρώ, ενώ με τη χρέωση του συνόλου της ενέργειας στην υψηλή τιμή ΥΚΩ, το ποσόν υπερδιπλασιάζεται στα 202,86 ευρώ. Θα πληρώσει δηλαδή για ΥΚΩ 87,36 ευρώ επιπλέον, μόνο λόγω της μεθοδολογίας τιμολόγησης. Οι παράδοξες αυτές επιβαρύνσεις ισχύουν ανεξαρτήτως παρόχου.

Στην περίπτωση της ΔΕΗ τα πράγματα είναι λίγο χειρότερα, γιατί ακολουθεί κλιμακωτή τιμολόγηση και για την ενέργεια. Η πρώτη κλίμακα μέχρι 2.000 κιλοβατώρες χρεώνεται με 0,09460 ευρώ η κιλοβατώρα και η δεύτερη άνω των 2.000 κιλοβατωρών με 0,10252 ευρώ η κιλοβατώρα. Στην περίπτωση όμως που κάποιος ξεπεράσει την πρώτη κλίμακα, χρεώνεται στην υψηλή τιμή από την πρώτη κιλοβατώρα και όχι από το όριο των 2.000 και πάνω.

Την ανεξέλεγκτη αύξηση του κόστους ενέργειας από τη μεθοδολογία χρέωσης των ΥΚΩ αναγνωρίζουν τόσο η ΡΑΕ όσο και η ΔΕΗ. «Η μεθοδολογία αυτή οδηγεί σε ανεξέλεγκτες αυξήσεις και είναι και λίγο ύπουλη, αφού ο καταναλωτής δεν μπορεί να ξέρει πότε θα ξεπεράσει την κλίμακα», τονίζουν στην «Κ» κύκλοι της ΡΑΕ και προαναγγέλλουν αποκατάστασή της το αμέσως επόμενο διάστημα μέσω μιας συνολικότερης πρότασης για τον εξορθολογισμό των ρυθμιζόμενων χρεώσεων προς το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Η πλευρά της ΔΕΗ τονίζει στην «Κ» ότι θα εισηγηθεί προς τη ΡΑΕ τροποποίηση της μεθοδολογίας χρέωσης των ΥΚΩ, ενώ στο ερώτημα γιατί δεν το έχει πράξει μέχρι σήμερα, απαντά ότι «δεν είχε εντοπιστεί το πρόβλημα».

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Απριλίου 2017, 15:25:48 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

24 Απριλίου 2017, 15:27:34
Απάντηση #247
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Στα μέσα Νοεμβρίου του 2016 άλλαξα το τηλέφωνο του Ιατρείου μου, από ΟΤΕ σε forthnet. Παρόλα αυτά μου ήρθε πριν λίγες εβδομάδες ένας λογαριασμός από τον ΟΤΕ για να πληρώσω 7 € για την περίοδο 23/01/2017 έως και 22/03/2017. Πήρα σήμερα τηλέφωνο στο 13888 για να ρωτήσω περί τίνος πρόκειται. Μου είπαν ότι πρόκειται για χρέωση καταχώρησης στον επαγγελματικό κατάλογο του 11888 ( 3,5 €/ μήνα = 42 €/έτος) το οποίο παρέμεινε παρόλα αυτά... Μου είπαν ότι αν θέλω μπορούν να μου κάνουν έκπτωση στα 2,5 €/ μήνα αλλά δεν ήθελα και τότε προσφέρθηκαν να έχουν την καταχώρησή μου δωρεάν απλά δεν θα φαίνομαι με προτεραιότητα (και δεν θα έχω και κάποια άλλα προνόμια που δεν τα θυμάμαι τώρα αλλά πάντως δεν με ενδιέφεραν).

Υποσημείωση: Το Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος σου κάνει δωρεάν καταχώρηση και μάλιστα αν θες μπορείς να περιγράψεις δωρεάν και το Ιατρείο σου και να φαίνεσαι και στον χάρτη. (Νομίζω μάλιστα ότι, αν θες, σου αφήνουν να ανεβάσεις δωρεάν και κάποιες φωτογραφίες).
« Τελευταία τροποποίηση: 24 Απριλίου 2017, 15:57:17 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

12 Ιουνίου 2017, 15:13:47
Απάντηση #248
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
12/06/2017

Καταργούνται από την Πέμπτη 15 Ιουνίου, οι χρεώσεις περιαγωγής (roaming) στην κινητή τηλεφωνία για όσους ταξιδεύουν σε οποιαδήποτε χώρα-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι χρεώσεις, δηλαδή, που θα επιβάλλονται σε όσους πραγματοποιούν κλήσεις, στέλνουν μηνύματα ή χρησιμοποιούν υπηρεσίες δεδομένων (data) όταν ταξιδεύουν, εντός της Ε.Ε., θα είναι αυτές που προβλέπουν τα τιμολόγια του τηλεπικοινωνιακού παρόχου στη χώρα προέλευσης.

Capital.gr

Κι αυτό καθώς κάθε υπάρχον ή νέο συμβόλαιο που περιλαμβάνει υπηρεσίες περιαγωγής θα μετατραπεί εξ ορισμού σε συμβόλαιο περιαγωγής με ενιαίες χρεώσεις. Με άλλα λόγια, ο χρήστης κινητού τηλεφώνου που δέχεται κλήση, ταξιδεύοντας στο εξωτερικό, στην ΕΕ, μετά την 15η Ιουνίου 2017 δεν θα υποστεί καμία επιπρόσθετη χρέωση, καθώς θα είναι σαν να ταξιδεύει στη χώρα του.

Κατά την τελευταία δεκαετία, η ΕΕ απαίτησε σταδιακά από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να μειώσουν σημαντικά τα τέλη περιαγωγής, υπέρ των καταναλωτών, με τις χρεώσεις να εκτιμάται ότι έχουν μειωθεί κατά 90% από το 2007. Το τελευταίο βήμα έγινε τον περασμένο Απρίλιο, οπότε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε την τιμολογιακή οροφή των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών παρόχων.

Τι σημαίνει η άρση των επιπλέον χρεώσεων

Όπως αναφέρει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δεν θα επιβάλλεται κανένα επιπλέον ποσό σε όσους χρησιμοποιούν το κινητό τους, ταξιδεύοντας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι επικοινωνίες (τηλεφωνικές κλήσεις, SMS, δεδομένα) που πραγματοποιεί ο χρήστης από άλλη χώρα της Ε.Ε. θα καλύπτονται στην εθνική δέσμη: τα λεπτά, τα μηνύματα SMS και τα gigabyte δεδομένων που καταναλώνει στο εξωτερικό, εντός ΕΕ, θα χρεωθούν ή αφαιρεθούν από τον όγκο του εθνικού τιμολογιακού προγράμματος ακριβώς σαν να βρισκόταν στο "σπίτι" του, τη χώρα από την οποία προέρχεται και διαμένει μόνιμα.

Εάν ο χρήστης μετακομίσει και αποκτήσει μόνιμη διαμονή σε άλλη χώρα της ΕΕ, δεν θα είναι πλέον σε θέση να επωφεληθεί από τις προσφορές περιαγωγής της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας της χώρας από όπου ήρθε. Κι αυτό επειδή η περιαγωγή σαν "στο σπίτι" του θα εξασφαλίζεται - σε περίπτωση μετεγκατάστασης σε άλλη χώρα- με κινητή συνδρομή στη νέα χώρα διαμονής.

Ο όγκος των δεδομένων

Η άρση των επιπλέον χρεώσεων περιαγωγής στηρίζεται στο γενικό κανόνα ότι ο χρήστης χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο στη χώρα του περισσότερο απ’ ό,τι στο εξωτερικό (εύλογη χρήση των υπηρεσιών περιαγωγής). Με άλλα λόγια, οι εταιρείες (πάροχοι) μπορούν να εντοπίσουν πιθανές καταχρήσεις που βασίζονται στην ισορροπία περιαγωγής και εγχώριας κίνησης σε διάστημα τεσσάρων μηνών, εάν ο χρήστης περνάει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του στο εξωτερικό. Και, άρα, εάν έχει μεγαλύτερη κατανάλωση στο εξωτερικό απ’ ό,τι στη χώρα του, κατά τη διάρκεια του τετραμήνου, μπορεί η εταιρεία να του ζητήσει να αποσαφηνίσετε την κατάστασή του εντός 14 ημερών.

Τι θα συμβεί εάν ο χρήστης συνεχίσει με χρήση περιαγωγής περισσότερο απ’ ό,τι όταν παραμένει στη χώρα του; Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μπορεί να αρχίσει την επιβολή μικρής χρέωσης για την κατανάλωση περιαγωγής. Το όριο θα είναι 3,2 λεπτά ευρώ ανά ωριαίο λεπτό για φωνητικές κλήσεις και 1 λεπτό (ευρώ) ανά SMS. Για τα δεδομένα, η μέγιστη προσαύξηση θα είναι 7,7 ευρώ ανά GB (από 15ης Ιουνίου 2017), που θα μειωθεί σε 6 ευρώ ανά GB (από 1ης Ιανουαρίου 2018), 4,5 ευρώ ανά GB (από 1ης Ιανουαρίου 2019), 3,5 ευρώ ανά GB (από 1ης Ιανουαρίου 2020), 3 ευρώ ανά GB (από 1ης Ιανουαρίου 2021) και, τέλος, 2,5 ευρώ ανά GB (από 1ης Ιανουαρίου 2022).

Όσον αφορά, τον όγκο για κλήσεις, αποστολή SMS και χρήση δεδομένων κινητής τηλεφωνίας, εάν ο χρήστης στη χώρα του έχει απεριόριστες κλήσεις και μηνύματα SMS, θα έχει απεριόριστες κλήσεις και SMS κατά την περιαγωγή του εντός της ΕΕ. Αν στη χώρα του έχει απεριόριστα ή πολύ φτηνά δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, μπορεί ο πάροχος να εφαρμόσει ένα όριο διασφάλισης (εύλογη χρήση) στη χρήση δεδομένων σε περιαγωγή. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας οφείλει να έχει ενημερώσει εκ των προτέρων τον χρήστη σχετικά με το εν λόγω όριο και πρέπει να τον ενημερώνει σε περίπτωση που το φτάσει.

Αυτό το όριο διασφάλισης θα είναι αρκετά υψηλό ώστε να καλύπτει τις περισσότερες, αν όχι όλες, τις ανάγκες περιαγωγής. Πέρα από αυτό το όριο, μπορεί να συνεχιστεί η περιαγωγή δεδομένων, με μικρή χρέωση (ανώτατο όριο 7,70 ευρώ/GB + ΦΠΑ· αυτό θα μειωθεί σταδιακά ώστε να φτάσει τα 2,50 ευρώ/GB από το 2022).

Επίσης, ειδικά τιμολόγια που επιτρέπουν προνομιακές χρεώσεις, για παράδειγμα, στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ο συνδρομητής θα είναι σε θέση να τα διατηρήσει σε ισχύ, κατόπιν επικοινωνίας με τον πάροχο.

Τι ισχύει για τις προπληρωμένες κάρτες

Η άρση των επιπρόσθετων χρεώσεων ισχύει για τις προπληρωμένες κάρτες εάν ο χρήστης πληρώνει ανά μονάδα και η εγχώρια τιμή μονάδας για δεδομένα είναι μικρότερη από 7,7 ευρώ ανά GB. Τότε, ο πάροχος μπορεί να εφαρμόσει περιαγωγή όπως "στο σπίτι σας" με όριο όγκου δεδομένων. Το όριο αυτό πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσο με τον όγκο που προκύπτει διαιρώντας το εναπομένον πιστωτικό στην προπληρωμένη κάρτα, όταν ξεκινάει η χρήση των υπηρεσιών περιαγωγής δεδομένων (χωρίς ΦΠΑ) δια 7,7 ευρώ.

Για παράδειγμα, εάν ο χρήστης έχει 13 ευρώ (10,8 ευρώ εκτός ΦΠΑ 24 %) υπόλοιπο στην κάρτα SIM κατά την έναρξη της περιαγωγής δεδομένων, θα έχει τουλάχιστον 10,8/7,7 = 1,4 GB δεδομένα περιαγωγής. Σημειώνεται ότι 7,7 ευρώ είναι η μέγιστη τιμή που πρέπει να πληρώσει το 2017 η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σας στον αλλοδαπό πάροχο για 1 GB δεδομένων εφόσον βρίσκεται στο εξωτερικό, εντός ΕΕ. Αυτό σημαίνει ότι στην περιαγωγή σαν "στο σπίτι σας", ο χρήστης λαμβάνει ακριβώς τον όγκο των δεδομένων περιαγωγής που έχει προκαταβάλει. Για φωνητικές κλήσεις και μηνύματα θα πληρώσει ακριβώς την ίδια τιμή μονάδας όπως στη χώρα του.

Σημειώνεται ότι η άρση των επιπρόσθετων χρεώσεων περιαγωγής ισχύει στις 28 χώρες της Ε.Ε., ενώ στις χώρες του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία, η περιαγωγή σαν "στο σπίτι σας" θα εισαχθεί σύντομα μετά τις 15 Ιουνίου.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

13 Ιουνίου 2017, 10:37:12
Απάντηση #249
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

15 Ιουνίου 2017, 00:34:32
Απάντηση #250
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
14/06/2017
.............
.................
Πρέπει λοιπόν κανείς να παραμένει περισσότερο στη χώρα του απ’ ό,τι στο εξωτερικό, ή να χρησιμοποιεί το κινητό του περισσότερο στη χώρα του απ’ ό,τι στο εξωτερικό για να έχει περιαγωγή σε εθνικές τιμές. Αυτό κατά την ΕΕ θεωρείται «εύλογη χρήση των υπηρεσιών περιαγωγής».
.............................

Αν ο χρήστης υπερβεί έναν «εύλογα μεγάλο όγκο περιαγωγής δεδομένων» σε εγχώριες τιμές, μπορεί να ζητηθεί από αυτόν η καταβολή πρόσθετης χρέωσης «η οποία θα ισούται με το ανώτατο όριο τιμών χονδρικής για δεδομένα: 7,70 ανά GB το 2017 συν ΦΠΑ».

Επιπλέον οι εταιρείες μπορούν να παρέμβουν αν αντιληφθούν παράνομη χρήση, όπως το να προμηθευτεί κάποιος sim από χώρες που οι χρεώσεις είναι χαμηλότερες για να τις χρησιμοποιήσει σε χώρες με υψηλότερες χρεώσεις.
....................................................

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

16 Ιουνίου 2017, 00:31:28
Απάντηση #251
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
15-06-2017

Σήμερα καταργούνται οριστικά τα τέλη περιαγωγής σε όλη την ΕΕ. Τι θα ισχύει για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας; Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές; Eνόψει καλοκαιρικών διακοπών είναι σημαντικές κάποιες διευκρινήσεις. Όποιος θέλει π.χ. να επικοινωνήσει με μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου στη Μαγιόρκα για να λύσει το πρόβλημα της μετακίνησής του στις διακοπές ή θέλει να καλέσει την αγαπημένη του στη Αθήνα, πρέπει να γνωρίζει καλά τους όρους συμβολαίου του πριν το κάνει.

Παγίδες που κρύβονται στις λεπτομέρειες

Η Ισαβέλε Μπούσκε, εκπρόσωπος Oμοσπονδιακού Κέντρου Καταναλωτών (vzbv) στις Βρυξέλλες προειδοποιεί ότι «οι καταναλωτές πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων». Σύμφωνα με την νέα ευρωπαϊκή ρύθμιση για την κατάργηση των χρεώσεων περιαγωγής (roaming), οι ταξιδιώτες θα μπορούν να τηλεφωνούν και να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο κατά την παραμονή τους σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ χωρίς να χρεώνονται περισσότερο από ό,τι στη χώρα προέλευσής τους.

Το παράδοξο ωστόσο που προκύπτει από την αυτή την αλλαγή είναι ότι υπάρχουν ακόμη διαφοροποιήσεις από χώρα σε χώρα βάσει των εκάστοτε συμβολαίων. Όταν κάποιος που έχει γερμανικό συμβόλαιο τηλεφωνήσει από τη Γερμανία στην Ισπανία ή στην Αθήνα, κάτω από τις νέες συνθήκες που θα επικρατούν στο εξής θα χρεωθεί περισσότερο από ό,τι εάν θα τηλεφωνούσε με τον ίδιο αριθμό από την Ισπανία ή την Αθήνα προς οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ. Η νέα ευρωπαϊκή ρύθμιση περιέχει επίσης και εξαιρέσεις. Έτσι δεν αλλάζει κάτι σε ό,τι αφορά τις χρεώσεις περιαγωγής για κλήσεις που γίνονται από κρουαζιερόπλοια. Παραμένουν ακριβές.

Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και προστασία καταναλωτών

Δεν είναι ακόμη σαφές εάν πράγματι όλοι οι πελάτες εταιρειών κινητής τηλεφωνίας έχουν πληροφορηθεί ήδη για τις αλλαγές στο σύστημα περιαγωγής κλήσεων ή εάν ειδικές ρήτρες συμβολαίου συνεχίζουν να θέτου εμπόδια. «Δεν κάνουμε καμία διάκριση» διαβεβαιώνει από την πλευρά του ο Άντρεας Μίντελ από τη γερμανική Telekom. Το ίδιο υπόσχεται και η Σάρα Ρότσερ από τη Vodafone: «Από τις 15 Ιουλίου όλοι οι πελάτες επωφελούνται από τις νέες ρυθμίσεις που θα τεθούν σε ισχύ στην Ε.Ε. και μάλιστα αυτομάτως και πλήρως, χωρίς να πληρώνουν πια τέλη περιαγωγής».

Από την άλλη πλευρά ο Γιορν Μπορμ από την Telefonica δεν αναφέρει πόσο υψηλό θα είναι το ποσό συμμετοχής των πελατών στο νέο σύστημα περιαγωγής. Τον Μάιο ο εν λόγω όμιλος επιχειρήσεων απέδωσε την μείωση του τζίρου του μεταξύ άλλων και στη μείωση των τελών περιαγωγής. Εξαιτίας της ρύθμισης στα ταμεία της επιχείρησης εισέρευσαν περίπου 35 εκατομμύρια λιγότερα από ό,τι το 2015.

Το Κέντρο Προστασίας των Καταναλωτών περιμένει πάντως ότι οι πάροχοι θα σκεφτούν πως θα εφαρμόσουν τις νέες ρυθμίσεις στην πράξη. Προβλήματα επίσης θα μπορούσαν να δημιουργηθούν στους χρήστες που έχουν καρτοκινητά. Κι αυτό γιατί δεν διαθέτουν σταθερό όγκο δεδομένων για τα τηλεφωνήματα και την πρόσβαση στο διαδίκτυο, έτσι ώστε να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τον αντίστοιχο όγκο και στο εξωτερικό. Εκτός από αυτό υπάρχουν όλο και περισσότερα γερμανικά πακέτα κινητής τηλεφωνίας, τα οποία πέραν των συνόρων δεν λειτουργούνγια τεχνικούς λόγους. Τέλος, ο λεγόμενος κανόνας «fair-use» αποτρέπει τους καταναλωτές να βρουν τον πιο φτηνό πάροχο στην Ευρώπη και με την κάρτα sim που προσφέρει αυτός να τηλεφωνούν οικονομικά και απεριόριστα σε όλη την Ευρώπη. Η Μπούσκε επιβεβαιώνει επίσης ότι θα γίνονται ακόμη και έλεγχοι για αθέμιτες πρακτικές σημειώνοντας «ότι από ένα ορισμένο σημείο και μετά οι πάροχοι θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί».

Πηγή: Deutsche Welle



Διαβάστε περισσότερα: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 16 Ιουνίου 2017, 00:35:18 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

22 Ιουνίου 2017, 11:45:59
Απάντηση #252
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Από τις 12 Ιουνίου 2017 η ΔΕΗ προσφέρει ένα νέο Πρόγραμμα παροχής εκπτώσεων για τα νοικοκυριά, τους επαγγελματίες και τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Το νέο Πρόγραμμα “Προπληρωμένος Λογαριασμός” παρέχει έκπτωση 6% στη Χρέωση Προμήθειας των λογαριασμών στους πελάτες που θα επιλέξουν να ενταχθούν σε αυτό, προπληρώνοντας τους λογαριασμούς ρεύματος ενός έτους. Σε συνδυασμό με άλλα ισχύοντα προγράμματα, όπως το Πρόγραμμα Συνέπειας 15%, οι πελάτες μπορούν έχουν συνολικό όφελος έως 21% στη Χρέωση Προμήθειας των λογαριασμών τους.
Η ΔΕΗ καλεί τους πελάτες να ενταχθούν στο Πρόγραμμα Προπληρωμένος Λογαριασμός και να ωφεληθούν με την επιπλέον έκπτωση 6%.
Αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις του προγράμματος και την κατάθεση σχετικής αίτησης, οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στα Καταστήματα της ΔΕΗ ή στις υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Μεγάλων Πελατών.
Αναλυτικές πληροφορίες παρέχονται από το 11770 και στο Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

22 Ιουνίου 2017, 12:43:07
Απάντηση #253
Συνδεδεμένος

GirousisN


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Από τις 12 Ιουνίου 2017 η ΔΕΗ προσφέρει ένα νέο Πρόγραμμα παροχής εκπτώσεων για τα νοικοκυριά, τους επαγγελματίες και τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Το νέο Πρόγραμμα “Προπληρωμένος Λογαριασμός” παρέχει έκπτωση 6% στη Χρέωση Προμήθειας των λογαριασμών στους πελάτες που θα επιλέξουν να ενταχθούν σε αυτό, προπληρώνοντας τους λογαριασμούς ρεύματος ενός έτους.

Μάλλον η ΔΕΗ είναι τελικά σε κακό οικονομικό χάλι.
Αλλιώς δεν νομίζω να εξηγείται το να ζητάει από κάποιο νοικοκυριό να προκαταβάλει 6x200 = 1.200€ για να έχει έκπτωση 50-60€.

22 Ιουνίου 2017, 12:44:18
Απάντηση #254
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Από τις 12 Ιουνίου 2017 η ΔΕΗ προσφέρει ένα νέο Πρόγραμμα παροχής εκπτώσεων για τα νοικοκυριά, τους επαγγελματίες και τις μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Το νέο Πρόγραμμα “Προπληρωμένος Λογαριασμός” παρέχει έκπτωση 6% στη Χρέωση Προμήθειας των λογαριασμών στους πελάτες που θα επιλέξουν να ενταχθούν σε αυτό, προπληρώνοντας τους λογαριασμούς ρεύματος ενός έτους.

Μάλλον η ΔΕΗ είναι τελικά σε κακό οικονομικό χάλι.
Αλλιώς δεν νομίζω να εξηγείται το να ζητάει από κάποιο νοικοκυριό να προκαταβάλει 6x200 = 1.200€ για να έχει έκπτωση 50-60€.

Όντως...
Yπάρχει βέβαια και ο φόβος της απώλειας πελατών προς εναλλακτικούς παρόχους.
« Τελευταία τροποποίηση: 22 Ιουνίου 2017, 12:58:20 από Denominator »
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.