Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
23 Δεκεμβρίου 2024, 22:04:09

Αποστολέας Θέμα: Πρωταθλητές Ευρώπης στα θανατηφόρα τροχαία.  (Αναγνώστηκε 202884 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

27 Φεβρουαρίου 2017, 21:50:35
Απάντηση #30
Αποσυνδεδεμένος

Γ Παπαγεωργίου


«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει μέσα ένα βλήμα»  …Αναστάσιος Μαρκουΐζος (Ιαβέρης)
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Φεβρουαρίου 2017, 21:54:37 από Γ Παπαγεωργίου »

27 Φεβρουαρίου 2017, 22:19:10
Απάντηση #31
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δυστυχώς, όπως και με τον συχωρεμένο Παντελίδη (εκεί έπαιξαν μέχρι και θεωρίες συνωμοσίας και υπήρξε μεγαλύτερη συμ-πάθεια μιας και "λαϊκό" παιδί), τέτοια περιστατικά ΔΕΝ γίνονται αφορμή για ενημερωτική εκστρατεία για το ζήτημα.

Πριν λίγες ώρες επέστρεψα απ ΄την Αθηνών-Λαμίας, πλείστες όσες ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ παραβιάσεις της ΛΕΑ από εξυπνάκηδες, θα κάνει κάτι η Τροχαία ή θα έχουμε τους παραβάτες να μας  μιλούν για τα... προσωπικά τους δεδομένα ;

Δυστυχώς υπάρχουν βλήματα που καβαλούν όγκους 1 και 2 τόννων μη συνειδητοποιώντας το βάρος της ευθύνης τους, ενώ η αστυνόμευση είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ.

1 Μαρτίου 2017, 17:19:55
Απάντηση #32
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι
Η ουσία είναι ότι οι ψυχούλες χάθηκαν λόγω τσιγκουνιας... Χιόνολάστιχα 10ετίας  :-\
« Τελευταία τροποποίηση: 1 Μαρτίου 2017, 17:22:36 από Gatekeeper »
“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

1 Μαρτίου 2017, 18:02:15
Απάντηση #33
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Η ουσία είναι ότι οι ψυχούλες χάθηκαν λόγω τσιγκουνιας... Χιόνολάστιχα 10ετίας  :-\

Όταν τρέχεις με πάνω από 200 χιλιόμετρα/ώρα ακόμη και τέλεια λάστιχα να έχεις...
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

1 Μαρτίου 2017, 20:06:49
Απάντηση #34
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Αυτό το σκέφτηκα κι εγώ ότι ίσως αν είχε καλύτερα λάστιχα να μην είχε συμβεί το κακό. Όμως δεν παύει να ισχύει ότι πήγαινε με πάαααρα πολλά χιλιόμετρα, πολύ πάνω από το όριο. Άρα το αίτιο είναι η υπερβολική ταχύτητα κι όχι τα λάστιχα. Αν πήγαινε στο όριο (νομίζω 130 είναι στην εθνική) ακόμη κι αν έσκαγε το λάστιχο (που μπορεί να μην έσκαγε σ' αυτή την ταχύτητα) θα ήταν πολύ εύκολο με ένα τέτοιο supercar να το μαζέψει παρά με ένα συμβατικό ή ένα σαραβαλάκι 20ετίας.
Αν ήθελε να νοιώσει το ίλιγγο της ταχύτητας ας πήγαινε σε ειδική πίστα. Αλλά που να πληρώσει ο τσιφούτης (κάτοχος Πόρσε) για πίστα όταν δεν πληρώνει να αλλάξει λάστιχα! Πόσο μάλιστα όταν στην περιοχή, όπως διαβάζω, υπάρχει ευθεία 16 χιλιομέτρων. Να η πίστα, έτοιμη.

3 Μαρτίου 2017, 19:59:37
Απάντηση #35
Αποσυνδεδεμένος

Clemence



28 Μαρτίου 2017, 00:23:11
Απάντηση #36
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Παλιό αλλά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ βίδεο.

Χειρουργός τραύματος εξηγεί τι συμβαίνει στο ανθρώπινο σώμα (πεζός) όταν το κτυπήσει αμάξι (με ABS) που πεδίζει ακαριαία απ΄τα 70kmph μέσα στην πολη.

« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μαρτίου 2017, 00:27:48 από Αρχίατρος »

10 Μαΐου 2018, 08:55:15
Απάντηση #37
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
10/05/2018 Καθημερινή.

Η πλειονότητα των τροχαίων δυστυχημάτων σημειώνεται μετά τα μεσάνυχτα και έως τις 7 το πρωί. Τα τροχαία αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου στις ηλικίες μεταξύ 19 και 39 ετών, ενώ τα μισά εξ αυτών οφείλονται στην κατανάλωση αλκοόλ και άλλων παράνομων ουσιών. Το γεγονός ότι οι Ελληνες διατηρούμε μια «χαλαρή» σχέση όσον αφορά την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ εκτός από γνωστό είναι και εμφανές στα στατιστικά.

Το χθεσινό τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε στον Κηφισό, όταν ο οδηγός του φορτηγού έχασε τον έλεγχο του οχήματος, εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα και παρέσυρε δύο Ι.Χ. στο πέρασμά του, καταδεικνύει με τον δραματικότερο τρόπο ότι το κακό μπορεί να συμβεί μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Η ευθύνη, όμως, δεν αποδίδεται στην «κακιά ώρα» αλλά στην ανευθυνότητα του ατόμου, το οποίο θεωρώντας ότι «αντέχει» πίνει κι ένα ποτηράκι παραπάνω προτού οδηγήσει. Ο οδηγός του φορτηγού, που συνέθλιψε στο πέρασμά του δύο Ι.Χ. οδηγώντας στον θάνατο δύο άτομα και μια γυναίκα στην εντατική σε κρίσιμη κατάσταση, βγήκε θετικός στο αλκοτέστ.

Το γεγονός ότι από τα συνολικά 679 θανατηφόρα ατυχήματα που καταγράφηκαν το 2017 στη χώρα τα περισσότερα (153) σημειώθηκαν μετά τα μεσάνυχτα, συνδέεται άρρηκτα με την κόπωση κατά την οδήγηση αλλά και με την κατανάλωση αλκοόλ. Από τα παραπάνω δυστυχήματα 314 σχετίζονται με κακή οδηγική συμπεριφορά στην οποία περιλαμβάνεται και η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Ταυτόχρονα άλλα 84 δυστυχήματα σημειώθηκαν λόγω υπερβολικής ταχύτητας και 10 λόγω παραβίασης ερυθρού σηματοδότη. Η υπερβολική ταχύτητα και η παραβίαση του κόκκινου συνδέονται πολύ συχνά με την κατανάλωση αλκοόλ. Στην τσιμπίδα της τροχαίας πιάστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της περσινής χρονιάς 439.265 παραβάτες οδηγοί σε όλη τη χώρα. Εξ αυτών οι 33.620 εντοπίστηκαν να οδηγούν υπό την επήρεια μέθης.

Από τα δυστυχήματα που σημειώθηκαν πέρυσι τα 21 συνέβησαν στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσαλονίκης, τα 8 στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών - Πατρών, 13 στην Εγνατία Οδό, 211 σε κατοικημένες περιοχές και 426 στο λοιπό οδικό δίκτυο.

Το 2017 καταγράφηκαν 69 θάνατοι/εκατομμύριο κατοίκων στην Ελλάδα με το αντίστοιχο ποσοστό στην Ε.Ε. να διαμορφώνεται σε 49 θανάτους/εκατομμύριο κατοίκων.

Περισσότερο από το ήμισυ (55%) όλων των τροχαίων δυστυχημάτων σημειώνεται σε αγροτικούς δρόμους, σε σύγκριση με μόλις 8% σε αυτοκινητόδρομους. Το 37% των ανθρώπων πεθαίνουν σε ατυχήματα σε αστικές περιοχές. Σχεδόν οι μισοί από τους θανάτους ήταν επιβάτες οχημάτων, το 21% ήταν πεζοί.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

10 Μαΐου 2018, 18:41:10
Απάντηση #38
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Αυτό το κακόγουστο αστείο με την "κακιά ώρα" απ τους Έλληνες δημοσιογραφίσκους της πλάκας, πρέπει να σταματήσει ΧΘΕΣ.

Αν εξαιρέσουμε δυστυχήματα όπως αυτό με τον υιό Βακάκη (που και εκεί υπάρχει ευθύνη, απλά οι νεκροί προέκυψαν από μια τραγική συγκυρία), στα περισσότερα τροχαία υπάρχει ευθύνη του ανθρώπινου παράγοντα.

Τέλος το χαϊδεμα αυτιών, "σεβασμός στην μνήμη των νεκρών" (όταν οι νεκροί ευθύνονται).

Κάποτε πρεπει να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.

Υ.Γ
Δυστυχώς τύποι σαν τον Ιαβέρη τείνουν να γίνουν γραφικοί πλέον με την ίδια και ίδια επιχειρηματολογία, κατ' εμέ λείπουν άνθρωποι σαν τον συχωρεμένο Σταθάκη.

19 Μαΐου 2018, 22:01:54
Απάντηση #39
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
19/05/2018

Ματωμένο bachelor στα Χανιά: Αυτά είναι τα δύο αδέλφια που χάθηκαν με το ταχύπλοο στα βράχια.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

8 Σεπτεμβρίου 2018, 02:36:43
Απάντηση #40
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Παράθεση
Τι προκαλεί η βεβαιότητα της ατιμωρησίας οποιασδήποτε αντικοινωνικής - παραβατικής συμπεριφοράς

26 Νοεμβρίου 2018, 02:24:58
Απάντηση #41
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Καλή η προσπάθεια για παιδεία και φιλότιμο του Ιαβέρη, αλλά στα σοβαρά κράτη, έχουν και άλλα μέσα να επιβάλλουν την τήρηση του ΚΟΚ:
Παράθεση
Προσοχή μεγάλη σε τύπους-ρουφιανους σαν και αυτόν, κυκλοφορούν γύρο μας και φωτογραφίζουν τις οδηγίκες μας μικροπαρανομιες του μεροκαματου..Δεύτερη συνεχόμενη ημέρα με έβγαλε φωτογραφία. Σε διαπληκτησμο που είχα μαζί του κατάλαβα πως είναι ρουφιανους της ordnungsamt. Σε τηλεφωνική επαφή που είχα με την αστυνομία μου είπαν πως είναι νομιμότατη η φωτογράφηση και πως έχει όλο το δίκαιωμα να στείλει φωτογραφίες και επιστολή στην ordnungsamt και να έρθει το πρόστιμο στο σπίτι.. Προσοχή


Σε κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα θα είχαμε αντίστοιχες αντιδράσεις περί "ρουφιάνων" όπως και του Ελλανάρα της Γερμανίας...

7 Ιανουαρίου 2019, 00:34:43
Απάντηση #42
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
29/12/2018 Καθημερινή.
Γιώργος Τερζής.


«Οπως κάθε χρόνο και φέτος θα συναντηθούμε στα γραφεία μας για να μιλήσουμε γι’ αυτούς που λείπουν και ό,τι απόμεινε από εμάς. Τα γραφεία θα είναι ανοικτά από τις 3 και 30 το απόγευμα μέχρι όσο θελήσουμε. Θα έχουμε φαγητό, που θα φέρουμε όλοι. Οι παλιοί ξέρουν, οι καινούργιοι να μη διστάσουν να έρθουν. Ας συναντηθούμε να ανταλλάξουμε για λίγο σκέψεις και συναισθήματα, σε ένα περιβάλλον που αυτό είναι όχι απλά αποδεκτό, αλλά δημιουργήθηκε κυρίως γι’ αυτό τον σκοπό».

Είχα, πάντοτε, στο μυαλό μου ότι οι «Σαββατιάτικες Συναντήσεις» θα έπρεπε να ασχοληθούν με το ζήτημα των τροχαίων στην Ελλάδα, μία από τις βασικές, άλλωστε, αιτίες απώλειας ζωών και βαρύτατων τραυματισμών στη χώρα. H πρόσκληση του Συλλόγου «Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος», που διαβάσατε εισαγωγικά, μου έδειξε ότι αυτή ήταν η ώρα. Στη συνάντηση αυτή δεν επιτρέπονται, προφανώς, «τρίτοι», καθώς αυτό που ενώνει τα μέλη του συλλόγου είναι το πένθος της απώλειας δικών τους ανθρώπων από τροχαία, η οργή για τη δικαστική αντιμετώπιση των θυτών, σε δεύτερο χρόνο, και ταυτόχρονα η αποφασιστικότητα να αλλάξουν κάτι στη γενικευμένη κουλτούρα ελαφρότητας έναντι της ανθρώπινης ζωής στους δρόμους της Ελλάδας.

Λίγα 24ωρα έπειτα από αυτή τη συνάντηση μνήμης, στα γραφεία του συλλόγου στο κέντρο της Αθήνας, έχω απέναντί μου τον Γιώργο Κουβίδη και την Αντα Μαυράκη, πρόεδρο και μέλος του SOSTE. Και οι δύο βίωσαν την απώλεια την ίδια χρονιά, το 2007. Ο Κουβίδης, ιατρός, διευθυντής του ακτινολογικού τμήματος στο Δρομοκαΐτειο, έχασε τον γιο του όταν οδηγός άλλου αυτοκινήτου παραβίασε ερυθρό σηματοδότη στη Σταδίου και προσέκρουσε με ταχύτητα 120 χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο που επέβαινε ως συνοδηγός ο 30χρονος Κώστας. Με λίγους μήνες απόσταση, η Μαυράκη, επίσης ιατρός που σήμερα υπηρετεί στο Κέντρο Υγείας Περιστερίου με βαθμό διευθυντή, πληροφορήθηκε ότι η απόφαση ενός οδηγού ταξί να κάνει αναστροφή στη λεωφόρο Κύμης είχε ως συνέπεια ο 40 ετών σύζυγός της, οδηγός μηχανής, να βρει ακαριαίο θάνατο πέφτοντας πάνω στα κιγκλιδώματα.

Οπως μου εξομολογούνται, δεν είναι μόνον ο κοινός πόνος που τους έφερε κοντά, το 2011 όταν και ιδρύθηκε ο σύλλογος. Είναι και η απόγνωση για τη χαλαρή ποινική αντιμετώπιση της επικίνδυνης οδήγησης στην Ελλάδα. Στην περίπτωση Κουβίδη, με πλήρη καταλογισμό ευθύνης, ο δράστης καταδικάστηκε σε 18 μήνες με αναστολή, χωρίς να κρατηθεί ούτε μία ημέρα και χωρίς, φυσικά, να του αφαιρεθεί η άδεια οδήγησης. Στην περίπτωση Μαυράκη, η οποία έχει δύο κορίτσια, που την ημέρα του δυστυχήματος ήταν 5 ετών και 18 μηνών, ο επαγγελματίας οδηγός τιμωρήθηκε με ποινή δύο ετών με αναστολή.

Τι είναι, όμως, αυτός ο σύλλογος και η ετήσια συνάντηση των μελών του, εν μέσω εορτών; Αφορμή μνήμης; Ευκαιρία αλληλοϋποστήριξης; Εφαλτήριο διεκδίκησης; Και οι δύο μου απαντούν ότι είναι όλα μαζί. Και, κυρίως, οικειότητα.

«Είναι ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορείς να μιλήσεις. Ξέρετε, πολύ γρήγορα ακόμη και η οικογένεια η δικιά σου κουράζεται εντός εισαγωγικών ή σε εγκαλεί να επανέλθεις στην προηγούμενη κατάσταση», εξηγεί ο Γ. Κουβίδης, προσθέτοντας «αλλά αυτό είναι αδύνατο, είτε το παιδί σου χάσεις είτε τον σύντροφό σου». «Νιώθεις πως κανείς δεν θα κουραστεί να σε ακούει, έχει τα ίδια βιώματα με εσένα, και ο ένας πραγματικά βοηθά τον άλλο. Αφορά ανθρώπους από τελείως διαφορετικά μέρη, με διαφορετικό κοινωνικό στάτους και επίπεδα μόρφωσης κι όμως, η δυνατότητα επικοινωνίας, η πραγματική αδελφοσύνη είναι κάτι μοναδικό...».

«Να θυμηθούμε μαζί και να μιλήσουμε γι’ αυτό που μας πονάει», προσθέτει η Αντα Μαυράκη, βάζοντας στη συζήτησή μας και τη βούληση των περίπου 350 μελών του συλλόγου να πιέσουν ώστε σταδιακά να αλλάξει η οδηγική κουλτούρα στην Ελλάδα. Η ίδια θεωρεί ότι η συμπεριφορά των Ελλήνων στο τιμόνι έχει επιδεινωθεί λόγω της κρίσης και ότι η μείωση στον αριθμό των θανατηφόρων δυστυχημάτων τα τελευταία χρόνια οφείλεται μόνον στον περιορισμό των μετακινήσεων λόγω οικονομικών δυσκολιών.

Και οι δύο αναδεικνύουν το ζήτημα της ουσιαστικής ατιμωρησίας, καθώς εκτιμούν πως η αυστηροποίηση της νομοθεσίας θα έστελνε το μήνυμα ότι η πολιτεία, επιτέλους, αντιμετωπίζει με σοβαρότητα το ζήτημα. «Δεν λέμε ότι οι δράστες είχαν “προσωπικά” με το θύμα, αλλά όταν έχεις σκοτώσεις έναν άνθρωπο δεν μπορεί να σε αποδίδουν αμέσως στην κυκλοφορία», σημειώνει ο Κουβίδης, προσθέτοντας ότι το σήμα της ατιμωρησίας το στέλνει η ίδια η πολιτεία, ακόμη και με την παραδοσιακή επιστροφή των πινακίδων στις εορτές.

Τα μέλη του συλλόγου έχουν κάνει σημαντική προσπάθεια για την αλλαγή του ΚΟΚ (μία μείωση της μέσης ταχύτητας κατά 5% στο οδικό δίκτυο προκαλεί μείωση των θανατηφόρων κατά 30% σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας) και του Ποινικού Κώδικα. Μάλιστα, είχαν έρθει σε συμφωνία με τον (σ.σ. ως γνωστόν εξαιρετικά ανεκτικό ως προς την ποινική μεταχείριση) τότε υπουργό Δικαιοσύνης Νίκο Παρασκευόπουλο για ένα πακέτο αλλαγών. Ωστόσο, από τον Νοέμβριο του 2016, επί Στ. Κοντονή, «πάγωσαν» τα πάντα και, πλέον, αναμένουν συνάντηση με τον νέο υπουργό Μιχ. Καλογήρου. Κεντρικό τους αίτημα είναι η άμεση αλλαγή της νομοθεσίας για την εγκατάλειψη θυμάτων, καθώς σε αντίθεση με τους... κοινούς πολίτες που βρίσκονται αντιμέτωποι με κακούργημα και φυλάκιση 6 ετών (306 ΠΚ) αν εγκαταλείψουν τραυματία, οι οδηγοί που εγκαταλείπουν τα θύματά τους τιμωρούνται μόλις με 6 μήνες για πλημμέλημα (43 ΠΚ). Επίσης, ζητούν την αναβάθμιση σε κακούργημα παραβάσεων όπως η παραβίαση ορίου ταχύτητας και ερυθρού σηματοδότη, η οδήγηση σε κατάσταση μέθης και η χρήση κινητού, εφόσον λόγω αυτών προκλήθηκε θανατηφόρο ατύχημα. Θέτω το, νομικό και ουσιαστικό, ζήτημα της «εύλογης» ποινής, δεδομένου ότι και οι ίδιοι αναγνωρίζουν ότι ουσιαστική ικανοποίηση των συγγενών που έχασαν τον άνθρωπό τους δεν μπορεί να υπάρξει. Κουβίδης και Μαυράκη, ωστόσο, επιμένουν στην ανάγκη να σταλεί ένα ηχηρό μήνυμα: «Αποτελεί, πλέον, κοινή παραδοχή πως δεν μπορεί να πίνεις δύο μπουκάλια αλκοόλ, να παραβιάζεις το κόκκινο και να οδηγείς. Δεν υπάρχει άλλοθι. Τα ξέρουμε όλα στην εποχή μας». Κλείνοντας τη συνάντηση, τους ερωτώ εάν θα επιμείνουν, ακόμη κι αν βρίσκουν κλειστές πόρτες. «Δεν έχουμε επιλογή... εκπροσωπούμε αυτούς που έχουν φύγει».

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

« Τελευταία τροποποίηση: 7 Ιανουαρίου 2019, 00:39:30 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

7 Ιανουαρίου 2019, 04:41:37
Απάντηση #43
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δεν πας στην φυλακή για πλημμέλημα στην Ελλάδα.

Εντελώς πληροφοριακά, περισσότερες πιθανότητες έχεις να πας φυλακή στην Ελλάδα αν σκοτώσεις ζώο καθώς είναι κακούργημα, παρά άνθρωπο σε τροχαίο που προκάλεσες, καθώς είναι πλημμέλημα.

7 Μαΐου 2019, 23:36:13
Απάντηση #44
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Τρίτη, 07 Μαΐου 2019.  Θοδωρής Τσίκας.


Αν θες να πάρεις πίσω την άδεια οδήγησης πρέπει να πλένεις για τρεις μήνες πτώματα στο νεκροτομείο!

Το 1897 ήταν η χρονιά που για πρώτη φορά επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο για οδήγηση σε κατάσταση μέθης. Αυτό έγινε σε οδηγό λεωφορείου στο Λονδίνο στον οποίο επιβλήθηκε το μεγάλο για την εποχή πρόστιμο των 25 σελινιών.

Έκτοτε, οι Αρχές σε όλον τον κόσμο αναζητούν τρόπους να πείσουν τους οδηγούς ότι η κατανάλωση αλκοόλ συνεπάγεται μειωμένες αντιδράσεις και αλλοιωμένη αντίληψη, με άμεσο κίνδυνο για πρόκληση ατυχήματος.

Ως επί το πλείστον έχουν αποτύχει. Παρά τα βαριά πρόστιμα, τις ποινές φυλάκισης, ακόμη και την οριστική αφαίρεση της άδειας, ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων εξακολουθεί να πίνει και να οδηγεί.

Στη Μολδαβία, μια χώρα στην Ανατολική Ευρώπη, αποφάσισαν να βάλουν τέλος στο φαινόμενο οδηγών που κάθονταν στο τιμόνι «τύφλα» από τη βότκα.  Έτσι, τον περασμένο Δεκέμβριο τέθηκε σε εφαρμογή ένα πολύ σκληρό μέτρο για όσους συλλαμβάνονται να οδηγούν μεθυσμένοι.

Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία, που αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Publika, οι εν λόγω οδηγοί χάνουν αμέσως το δικαίωμά να οδηγούν και περιμένουν τη δικαστική απόφαση, ανάλογα με την περίπτωση του καθενός, για το πόσο καιρό θα τους απαγορεύεται να πιάσουν τιμόνι.

Σε περίπτωση που η περιεκτικότητα σε αλκοόλ στο αίμα τους είναι μεγαλύτερη από 0,3 mg/lt, τους αφαιρείται οριστικά η άδεια οδήγησης.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να ζητήσουν την επιστροφή της άδειας, αλλά μόνο αφού κυριολεκτικά περάσουν από την κόλαση.

Ποια είναι αυτή;

Προσφορά κοινωνικής υπηρεσίας στα… νεκροτομεία της χώρας για τρεις μήνες ή για δώδεκα συνεδρίες, στη διάρκεια των οποίων καλούνται να παρίστανται σε αυτοψίες και στη συνέχεια να είναι αυτοί που αναλαμβάνουν το πλύσιμο σορών.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, υπάρχουν σήμερα 24 άτομα που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα με τα έξι από αυτά να έχουν ήδη ξεκινήσει.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
3578 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18 Σεπτεμβρίου 2009, 07:34:58
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
9229 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24 Μαΐου 2010, 20:42:30
από Argirios Argiriou
1 Απαντήσεις
3256 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Μαΐου 2013, 00:29:51
από Leo2
9 Απαντήσεις
6040 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Μαΐου 2015, 11:58:14
από Γ.Κτιστάκης
0 Απαντήσεις
21535 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Οκτωβρίου 2021, 20:18:36
από Δ. Κουναλάκης