Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
23 Δεκεμβρίου 2024, 20:49:38

Αποστολέας Θέμα: Πότε αμοίβονται οι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ γιατροί από τους ασθενείς;  (Αναγνώστηκε 12632 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

10 Ιανουαρίου 2014, 09:43:00
Αναγνώστηκε 12632 φορές
Συνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Ένα πολύ κατατοπιστικό σημερινό (10/01/2014) δημοσίευμα της εφημερίδας "ΚΕΡΔΟΣ" σχετικά με το πότε οι ασθενείς πρέπει να πληρώνουν γιατρούς που είναι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

10 Ιανουαρίου 2014, 11:15:22
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Πετράκης Νϊκος


Εδώ και δύο χρόνια, προσπαθούμε να εξηγούμε τι γίνεται με τον ΕΟΠΥΥ και υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν ξέρουν. Λογικό λοιπόν, όταν δεν έχεις ενημέρωση και ειδικά όταν έχεις παραπληροφόρηση για το πως δουλεύει το σύστημα πλέον, να σε εκμεταλεύονται!

Και μάλιστα, τέτοια παραπληροφόρηση υπήρχε και από τα ΜΜΕ ούκ ολίγες φορές!!!

Νομίζω ότι είναι μία πάρα πολύ σωστή κίνηση, για να ξεκαθαρίζει λίγο το τοπίο!!!

*Πάντως το γιατί τους φαίνεται περίεργο το ότι μπορεί κάποιος παθολόγος ή γενικής ιατρικής να έχει φτάσει τα 400 στις 10 του μήνα, δεν μπορώ να το καταλάβω όταν στο ΙΚΑ είχαν 25 ραντεβού την ημέρα (κάποιοι βλέπανε και εκτός ραντεβού παραπάνω άτομα) σε ένα πλαίσιο 4 ωρών. Και αν υποθέσουμε ότι κάποιοι έρχονται με 2-3 βιβλιάρια, βγάζουμε ένα μέσο όρο 60-70 βιβλιάρια! Στις έξι ημέρες του μήνα που λειτουργεί το ιατρείο, (εμείς ανοίξαμε στις 2 του μήνα) με ένα ωράριο 6 ωρών την ημέρα, είναι λογικό.
« Τελευταία τροποποίηση: 10 Ιανουαρίου 2014, 11:35:47 από Πετράκης Νϊκος »

10 Ιανουαρίου 2014, 15:21:32
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Zachariadis


Πάντως είναι γεγονός ότι υπάρχουν συνάδελφοι που προφασίζονται την υπέρβαση του ορίου των 200 (τώρα πια 400) επισκέψεων
με στόχο την κερδοσκοπία.
Θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου σε real time απο πλευράς του ασθενή για τον πραγματικό αριθμό των επισκέψεων στον οποίο
βρίσκεται ο ιδιώτης συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ ιατρός που προτίθεται να απευθυνθεί.
Δεδομένου ότι η ΗΔΙΚΑ λαμβάνει τα δεδομένα αυτά απο καθε ιατρό με την καταχώρηση των επισκέψεων ίσως μια αντίστοιχη
online web εφαρμογή να παρείχε αυτην την πληροφορία στους ασθενείς.
Την επόμενη φορά που θα μπεις στον πειρασμό να κομπάσεις,
βάλε τη γροθιά σου μέσα σε έναν κουβά με νερό
και η τρύπα που θα μείνει όταν τη βγάλεις,
θα σου δείξει το μέτρο της σπουδαιότητάς σου.

10 Ιανουαρίου 2014, 15:34:28
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Πετράκης Νϊκος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Πάντως είναι γεγονός ότι υπάρχουν συνάδελφοι που προφασίζονται την υπέρβαση του ορίου των 200 (τώρα πια 400) επισκέψεων
με στόχο την κερδοσκοπία.
Θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου σε real time απο πλευράς του ασθενή για τον πραγματικό αριθμό των επισκέψεων στον οποίο
βρίσκεται ο ιδιώτης συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ ιατρός που προτίθεται να απευθυνθεί.
Δεδομένου ότι η ΗΔΙΚΑ λαμβάνει τα δεδομένα αυτά απο καθε ιατρό με την καταχώρηση των επισκέψεων ίσως μια αντίστοιχη
online web εφαρμογή να παρείχε αυτην την πληροφορία στους ασθενείς.

Σε εμάς όταν γίνεται αυτό, βάζουμε το ΑΜΚΑ του γιατρού, γράφουμε στην διάγνωση "test", πατάμε κλείσιμο επίσκεψης και βγάζει το μήνυμα ότι έχει συμπληρώσει το όριο. Μετά κάνουμε ακύρωση της επίσκεψης. Διαδικασία 30 δευτερολέπτων και με τον ασθενή παρών. Φυσικά υπάρχουν και οι ασφαλισμένοι που θα πούμε "Δεν πα να μου δείχνεις, εγώ δεν σε πιστεύω!". Ο κιμάς αλέθεται ενώπιον του πελάτου όπως λέει και "Ο διακομιστής" :)

10 Ιανουαρίου 2014, 16:09:07
Απάντηση #4
Συνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου σε real time απο πλευράς του ασθενή για τον πραγματικό αριθμό των επισκέψεων στον οποίο
βρίσκεται ο ιδιώτης συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ ιατρός που προτίθεται να απευθυνθεί.
Δεδομένου ότι η ΗΔΙΚΑ λαμβάνει τα δεδομένα αυτά απο καθε ιατρό με την καταχώρηση των επισκέψεων ίσως μια αντίστοιχη
online web εφαρμογή να παρείχε αυτην την πληροφορία στους ασθενείς.
Πόσο δύσκολο είναι η ΗΔΙΚΑ να βάλει ένα ευκρινές counter που να δείχνει τον τρέχοντα αριθμό επισκέψεων με το που συνδέεται κάποιος και να μηδενίζει αυτόματα στην αρχή κάθε μήνα;
Αυτό θα απλουστεύσει τη διαδικασία (σε σχέση με αυτό που κάνει ο κ. Πετράκης προκειμένου να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας) και θα γλυτώσει όλους μας, γιατρούς και ασφαλισμένους, από άδικους λογισμούς.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

11 Ιανουαρίου 2014, 22:31:09
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

pzogr

Επώνυμοι

11 Ιανουαρίου 2014, 23:12:51
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

thepap


Συγνώμη που μπαίνω σε ξένα χωράφια όντας Ιατρός Ε.Σ.Υ. (ΠΕΔΥ) , αλλά αναρωτιέμαι άν το να υπάρχει ένα κεντρικό σύστημα για ραντεβού (τύπου πρώην ΙΚΑ)  είναι δύσκολο τεχνικά η  είναι κάτι που δεν θέλουν οι συμβεβλημένοι του ΕΟΠΥΥ ? Γιατί δεν νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που δεν έχει πέσει στο τραπέζι.

11 Ιανουαρίου 2014, 23:21:00
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

pzogr

Επώνυμοι
Προσωπικά θα φιλουσα τα χέρια όποιου το θεσμοθετούσε...
Αυτό το μήνα έχω απαντήσει σε περίπου 500 τηλέφωνα για ραντεβού ή για ερωτήσεις. Και θα έλυνε και το θέμα του "έκλεισα - δεν έκλεισα".

12 Ιανουαρίου 2014, 00:09:16
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

GAD2


η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω λιώσει αυτές τις ημέρες και θα προτιμούσα ένα σύστημα με ραντεβού.Βλέπω τους 400 δωρεάν συνέχεια και όταν τελειώνουν μόνο τότε κλείνω ραντεβού ενημερώνοντας ότι θα είναι με πληρωμή.Αλλά έτσι δυστυχώς χάνω ασθενείς που δεν μπορούν να περιμένουν με τις ώρες τις πρώτες ημέρες, ενώ παράλληλα δεν μπορώ να δω και αυτούς που θέλω εγώ...ενώ αν έρθει καποιος άρρωστος μπαίνει με σειρά ίδια όπως οι ασθενείς που ζητούν απλά συνταγογράφηση, αφού οι καλοί μας συμπολίτες δεν τον αφήνουν...εκτός κι αν βγω έξω και φωνάξω...
θυμίζω την οδηγία του ΕΟΠΥΥ ότι δεν μπορούμε να αρνηθούμε εξέταση επικαλούμενοι μελλοντικά ραντεβού...........
ανήμερα Χριστούγεννα με παίρναν στο κινητό για να γράψω φάρμακα αφού το ΙΚΑ της περιοχής μου έδινε ΣΕ ΟΛΟΥΣ το κινητό μου.........

12 Ιανουαρίου 2014, 14:56:33
Απάντηση #9
Συνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Είναι πολύ λυπηρό το όλο σκηνικό.
Το λεω αυτό βάζοντας στη θέση του ασφαλισμένου εμένα, αφού είναι εξαιρετικά πιθανό, αργά ή γρήγορα, αυτό να γίνει και στην πραγματικότητα. Και να σκεφτεί κανείς ότι η τρέχουσα λειτουργία μπορεί να αποτελεί και μία νοσταλγική ανάμνηση σε λίγους μήνες, όταν θα γίνεται η απόπειρα της εγγραφής όλου του πληθυσμού σε οικογενειακούς γιατρούς.
Γιατί πρέπει όλος αυτός ο κόσμος να ταλαιπωρείται, να ταπεινώνεται, να απελπίζεται και από την άλλοι οι συνάδελφοι, που καλοπροαίρετα θέλουν να βοηθήσουν, να εξουθενώνονται και να διαλύουν τα ιατρεία τους;
Ακόμη περιμένουμε τα χρήματα που δουλέψαμε το 2011 και το 2012, και οι ίδιοι εργοδότες, ζητούν να τους φερθούμε και πάλι, με την αφορμή της θέσπισης του ΠΕΔΥ, ως να είναι οι πλέον αξιόπιστοι. Σε μας βέβαια δε συγχωρείται καμία καθυστέρηση σε εφορία, σε ΤΣΑΥ, σε ΙΚΑ και σε πλείστες όσες υποχρεώσεις. Εμείς επειδή έχουμε πτυχίο ιατρικής, τεκμαίρεται ότι είμαστε μία ανεξάντλητη μηχανή παραγωγής χρήματος και πλούτου που μπορεί να υποκαθιστά τις υποχρεώσεις του κράτους, ενώ ταυτόχρονα αυτό έχει βλέψεις μόνο για τις τράπεζες που στραγγαλίζουν κάθε απόπειρα για επαγγελματική επιβίωση με το ύψος των επιτοκίων και με την κάθε άλλο παρά αναπτυξιακή τους πολιτική.
Το υπάρχον σύστημα δε βοηθά τον τίμιο και εργατικό, αντιθέτως προσπαθεί να βγάλει τα σπασμένα από αυτόν. Και τα σπασμένα είναι πολλά, ενώ οι τίμοι και οι εργατικοί θα λυγίζουν μέρα με τη μέρα.
Ποια άμυνα μας έμεινε σε ανθρώπινο επίπεδο, αν δε θεωρήσουμε τον εαυτό μας κέντρο του κόσμου;
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

12 Ιανουαρίου 2014, 15:05:45
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Πετράκης Νϊκος


Λόγω της οδηγίας του ΕΟΠΥΥ που δεν μπορούμε να επικαλούμαστε μελλοντικά ραντεβού, έτσι έχουμε τα πρωινά με σειρά προτεραιότητας (εκτός περιπτώσεων για επείγον - έγκυες - παιδιά). Ο κόσμος το έχει αποδεχτεί αυτό. Ωστόσο, κρατάω την σειρά και επειδή γνωρίζω ότι οι περισσότεροι έρχονται για συνταγογράφηση (τις πρώτες μέρες του μήνα, ανοίγουμε στις 7 το πρωί και είναι 10-15 άτομα και περιμένουν έξω), βάζω σε ένα excel την σειρά προτεραιότητας και υπολογίζω περίπου πόση ώρα θα κάνει ο επόμενος να μπει. Έτσι όποιος έρθει και έχει αναμονή 1-2 ώρες, του λέω αν έχει δουλειές, μπορεί να φύγει και να επιστρέψει κάποια ώρα. Ευτυχώς δεν έχουμε μεγάλες αποστάσεις εδώ και οι άνθρωποι περνάνε να αφήσουν το όνομά τους και πάνε μετά για κάποιες δουλειές αν έχουν αναμονή. Το απόγευμα, έχουμε τα ραντεβού μας.

12 Ιανουαρίου 2014, 21:56:44
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

pzogr

Επώνυμοι
Αυτή η εικόνα με το στρατοπεδευμένο λόχο έξω από τα ιατρεία είναι η ζούγκλα που (κανονικά) ισχύει για τα ιατρεία των συμβεβλημένων...
Γι'αυτό ορισμένοι προτιμούν τα ραντεβού. Δυστυχώς ο ΕΟΠΥΥ δεν ενδιαφέρεται στην πράξη για την αξιοπρέπεια ούτε των ασφαλισμένων ούτε των ιατρών θέτοντας σαν δικαιολογία περιπτώσεις πιθανής εξαπάτησης ασφαλισμένων με το κλείσιμο του πλαφόν. Αυτό ομως μπορεί να γίνει κι έτσι κι αλλιώς.
Προσωπικά διαπίστωσα ότι ειδικά στην αρχή με τα ραντεβού είχα μειωμένη απόδοση είτε επειδή πολλοί ασφαλισμένοι δεν ήταν συνεπείς είτε επειδή μπορεί να υπολογίσεις περισσότερο χρόνο για κάποιον και να χρειάστηκε τελικά λιγότερος. Παράλληλα έδωσα πολύ προσωπικό χρόνο εκτός του ωραρίου για το κλείσιμο των ραντεβού. Όμως δεν έχω αυτό το χάλι με τα 50 άτομα που σπρώχνονται έξω από το ιατρείο και τσακώνονται αφού μπουν για το ποιός είναι 1 θέση πριν από τον άλλο.
Με κάποιο τρόπο θα πρέπει ο ΕΟΠΥΥ να θεσμοθετήσει αυτή τη δυνατότητα ή και να την ελέγχει (ακόμα καλύτερα).

13 Ιανουαρίου 2014, 08:01:43
Απάντηση #12
Αποσυνδεδεμένος

GAD2


Kαι επίσης να πω ότι για όσο ο ΕΟΠΥΥ δεν ανανεώνει τη σύμβαση - και αφού επί της ουσίας εργαζόμαστε ΧΩΡΙΣ σύμβαση και ΧΩΡΙΣ να γνωρίζουμε έαν και πόσο θα πληρωθούμε για τους 400 - κανείς ασφαλισμένος δεν μπορεί να πάρει δίμηνη ή τρίμηνη συνταγή...........τουλάχιστον εγώ αυτό εξηγώ και κάνω

13 Ιανουαρίου 2014, 08:35:45
Απάντηση #13
Συνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Kαι επίσης να πω ότι για όσο ο ΕΟΠΥΥ δεν ανανεώνει τη σύμβαση - και αφού επί της ουσίας εργαζόμαστε ΧΩΡΙΣ σύμβαση και ΧΩΡΙΣ να γνωρίζουμε έαν και πόσο θα πληρωθούμε για τους 400 - κανείς ασφαλισμένος δεν μπορεί να πάρει δίμηνη ή τρίμηνη συνταγή...........τουλάχιστον εγώ αυτό εξηγώ και κάνω
Νομίζω ότι η δίμηνη ή η τρίμηνη δε θα έπρεπε να έχει καμία σχέση με αυτό, παρά μόνο με τη φύση του νοσήματος.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

13 Ιανουαρίου 2014, 09:05:14
Απάντηση #14
Αποσυνδεδεμένος

GAD2


Denominator έχεις δίκιο απόλυτο, αλλά τίθεται θέμα επιβίωσης λειτουργικού κόστους ιατρειου............

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
5183 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Νοεμβρίου 2009, 14:47:09
από Αγωνιστική Παρέμβαση
2 Απαντήσεις
69253 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25 Οκτωβρίου 2012, 18:14:47
από Αδαμάντιος Σκούφαλος
2 Απαντήσεις
3799 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Μαρτίου 2016, 20:32:37
από ippocrate
1 Απαντήσεις
4208 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Οκτωβρίου 2016, 20:36:08
από Αδαμάντιος Σκούφαλος
0 Απαντήσεις
60968 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20 Νοεμβρίου 2018, 08:44:10
από Αρχίατρος