Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
15 Νοεμβρίου 2024, 06:04:02

Ψηφοφορία

Θεωρείτε το ΦΕΚ 2332/τ.Β'/30-10-15 περί ποσόστωσης γενοσήμων εφαρμόσιμο με τις τρέχουσες συνθήκες;

Ναι
0 (0%)
Όχι
10 (100%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 10

Αποστολέας Θέμα: Ποσόστωση γενοσήμων  (Αναγνώστηκε 52462 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

10 Σεπτεμβρίου 2015, 18:11:54
Απάντηση #30
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Ξανά λοιπόν επιστροφή στη συνταγογράφηση με δραστική από σήμερα.
Και παρόλη αυτή την εξέλιξη, το counter της ΗΔΙΚΑ συνεχίζει να μετράει τα κουτάκια των γενοσήμων και μη για να βγάλει ποσοστό.
Λες και δεν μπορεί ο γιατρός με βάση τα ισοδύναμα φάρμακα (όπως περιέγραψε και ο Διαμαντής) να επιλέγει όπου μπορεί ισοδύναμο γενόσημο.
Εφόσον υπάρχει τόση πίεση λοιπόν για γενόσημα, και εφόσον δεν μπορεί πλέον ο γιατρός να υπογράψει την πρότασή του (παρά μόνο να την "κρύψει" για μια ακόμη φορά κάτω από το τραπέζι με μόνο ενδεχόμενο όφελος το να βελτιώσει τα στατιστικά του), ας μεταφερθεί η πίεση στον πάγκο του φαρμακοποιού για το πώς θα εξοικονομηθούν χρήματα για το δημόσιο χωρίς ο ασθενής να χάσει από την ποιότητα της αγωγής του.
Στο κάτω-κάτω, οι φαρμακοποιοί πρέπει να λάβουν τη θέση που τους αξίζει στο τρίγωνο γιατρός-φαρμακοποιός-ασθενής - και δεν είναι καθόλου ειρωνική η τοποθέτησή μου.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

10 Σεπτεμβρίου 2015, 18:34:51
Απάντηση #31
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
.....μεταφερθεί η πίεση στον πάγκο του φαρμακοποιού για το πώς θα εξοικονομηθούν χρήματα για το δημόσιο χωρίς ο ασθενής να χάσει από την ποιότητα της αγωγής του......
   Πιστεύω στον προγραμματισμό είναι αυτό (να μεταφερθεί η πίεση στον φμφ). Φυσικά ο ΠΦΣ μπορεί εύκολα να το καθυστερήσει ή να το ανακόψει....
   Όσο για την οικονομία με το γενόσημα δεν επιτυγχάνεται λόγω ασφαλιστικών τιμών και Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος. Πρέπει οι τιμές να διαμορφωθούν τουλάχιστον όπως λέει το πρόσφατο (μέχρι το επόμενο) μνημόνιο. Πρέπει οι συσκευασίες της ίδιας δραστικής να εξομοιωθούν. Πολλά άλλα "πρέπει" που έχουν προταθεί πολλάκις εδώ.

22 Σεπτεμβρίου 2015, 12:16:55
Απάντηση #32
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


   Άρθρο στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ με συνέντευξη της προέδρου του ΙΣΠ και με πολλά στοιχεία απο το παρόν ιστολόγιο:
 
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος   Της Ελένης Πετροπούλου
   «Αλαλούμ» επικρατεί στη συνταγογράφηση γενοσήμων φαρμάκων με ύποπτα... λάθη τόσο στη κατηγοριοποίηση των φαρμάκων, όσο και στον διαχωρισμό πρωτοτύπων και γενοσήμων. Για παράδειγμα, υπάρχουν θεραπευτικές κατηγορίες φαρμάκων που έχουν στόχο για χρήση γενοσήμων κάποιο ποσοστό (π.χ. 20%), χωρίς στη συγκεκριμένη κατηγορία να κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά γενόσημο! Την ίδια στιγμή, φάρμακα πρωτότυπα «βαφτίζονται» γενόσημα και το αντίθετο, ενώ σε ορισμένες κατηγορίες η επιλογή γενοσήμου οδηγεί σε αύξηση της φαρμακευτικής δαπάνης και όχι σε μείωση αυτής.
Φθηνά πρωτότυπα
  Πιο αναλυτικά, υπάρχουν πρωτότυπα αποτελεσματικά φάρμακα χαμηλού κόστους (π.χ. Salospir), τα οποία «αποκλείονται» από τη συνταγογράφηση -καθώς υπάρχει πλαφόν στους γιατρούς συνταγογράφησης πρωτοτύπων- και επιλέγονται γενόσημα υψηλού κόστους, όπως π.χ. τα αντιαιμοπεταλιακά (γενόσημο της κλοπιδογρέλης).
  Το φτηνό πρωτότυπο αντιβιοτικό Vibramycin που χρησιμοποιείται κατά κόρον από τους γυναικολόγους έχει ως εναλλακτικά γενόσημα τα μακρολίδια, με τριπλάσιο κόστος θεραπείας. Πολλές στατίνες (Crestor, Livazo) για την καταπολέμηση της υπερλιπιδαιμίας δεν έχουν εναλλακτικό γενόσημο. Αλλά και πολλά πρωτότυπα αντιπηκτικά φάρμακα (Pradaxa, Eliquis, Xarelto) δεν έχουν εναλλακτική γενόσημη αγωγή. Το αντιδιαβητικό φάρμακο Diamicron δεν έχει επίσης εναλλακτικό γενόσημο. Σημαντικά φάρμακα του αναπνευστικού συστήματος στην κατηγορία RO3AK (αγωνιστές β-2 αδρενεργικών υποδοχέων + κορτικοστεροειδή) δεν έχουν εναλλακτικά γενόσημα με όλα τα φάρμακα να είναι πρωτότυπα. Ωστόσο, η ΗΔΙΚΑ σε αυτή την κατηγορία ζητάει γενόσημα 28,42%.
   Το σύστημα υπολογίζει ως γενόσημο το σκεύασμα Rolenium ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας το οποίο δεν είναι γενόσημο, αφού έχει πρωτότυπη συσκευή και η τιμή του είναι ακριβώς ίδια με του πρωτοτύπου. Στην ίδια κατηγορία προσμετρώνται τα φάρμακα Berovent και Demoren (το ένα πρωτότυπο και το άλλο γενόσημό του), ενώ δεν ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία.
   Όπως εξηγεί στην «ΗτΣ» η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών, μέλος του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, Άννα Μαστοράκου, «η ''πρωτοτυπία'' του φαρμάκου πρέπει να ακολουθεί τη δραστική του και όχι τη φαρμακοτεχνικη μορφή. Η λανθασμένη ταξινόμηση και αυτών των φαρμάκων δίνει ακόμα περισσότερα λάθη στον υπολογισμό των γενοσήμων».
Ερασιτεχνισμοί
   Οι ... ερασιτεχνισμοί ΕΟΠΥΥ, ΗΔΙΚΑ και ΕΟΦ αναδείχθηκαν τις τελευταίες ημέρες με αφορμή την προσαρμογή της υπουργικής απόφασης για τον έλεγχο ελαχίστων ποσοστιαίων στόχων συνταγογράφησης γενοσήμων φαρμάκων στην εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από την ΗΔΙΚΑ. Το συγκεκριμένο λογισμικό ενημερώνει τους ιατρούς που συνταγογραφούν για τον στόχο του υπουργείου - ΕΟΠΥΥ όσον αφορά τα γενόσημα σε κάθε θεραπευτική κατηγορία φαρμάκων και για το ποσοστό που επιτυγχάνει μέχρι τώρα ο κάθε ιατρός.
   Αναφερόμενη στην εφαρμογή, η κ. Μαστοράκου σχολίασε: «Μια πρώτη εύλογη απορία του συνόλου του ιατρικού σώματος είναι γιατί η εφαρμογή της απόφασης αυτής εμπλέκει αποκλειστικά τους ιατρούς, αφού η συνταγογράφηση πραγματοποιείται με δραστική ουσία». Σημειώνεται ότι ο ιατρός επιλέγει τη δραστική ουσία μέσα από ένα μενού του συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από πεδίο που αναγράφει πρωτότυπο ή γενόσημο φάρμακο. Όπως όμως διευκρινίζει η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών, «ο τελικός υπεύθυνος για το εμπορικό είδος του πρωτότυπου ή γενόσημου σκευάσματος που χορηγείται στον ασθενή, είναι ο φαρμακοποιός». Το δικαίωμα αποκλειστικής επιλογής από τον ιατρό εμπορικού σκευάσματος περιορίζεται στο 15% της συνταγογράφησης.
   «Οι φαρμακοποιοί έχοντας κίνητρο τη βελτίωση της ρευστότητάς τους, είθισται να χορηγούν το πρωτότυπο και όχι τα γενόσημα, εφόσον εισπράττουν την υψηλότερη συμμετοχή από τον ασθενή λόγω της διαφοράς από την ασφαλιστική τιμή», σημειώνει (ελπίζω θα το βρουν κάποια στιγμή μπροστά τους οι φμφ). Από όλα τα παραπάνω -τονίζει- «συμπεραίνουμε ότι η διαδικασία είναι αδικαιολόγητη, παράλογη και χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση».
«Ψαλίδι» 4,1 δισ. ευρώ από το 2009 στις δαπάνες για φάρμακα
   Κατακόρυφη πτώση καταγράφει η δημόσια φαρμακευτική δαπάνη τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, μειώθηκε κατά 2,2 δισ. ευρώ την περίοδο 2009-2012 και διαμορφώθηκε το 2013 στα 2,37 δισ. ευρώ, ενώ αναμένεται να μειωθεί στο 1,94 δισ. ευρώ το 2015. Αντίστοιχα, η κατά κεφαλήν δημόσια φαρμακευτική δαπάνη μειώθηκε στα 214 ευρώ το 2013, από 456 ευρώ το 2009, ενώ αναμένεται περαιτέρω κάμψη το 2015, κάτω από 180 ευρώ (δαπάνη που είναι κατά 36% χαμηλότερη από τον αντίστοιχο μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ).
Επικαλούμενη τα στοιχεία αυτά η κ. Μαστοράκου κάνει λόγο για «κλειστό πενιχρότατο προϋπολογισμό δημόσιας φαρμακευτικής δαπάνης» που δεν εγγυάται την κάλυψη «των αυξημένων αναγκών του πληθυσμού που μαστίζεται από την έξαρση χρόνιων και μολυσματικών νοσημάτων». Ενδεικτικά αναφέρει την περίπτωση χρόνιων πασχόντων ασθενών οι οποίοι υφίσταται απίστευτη ταλαιπωρία και καθίστανται «επαίτες» της συνταγογράφησης φαρμάκων υψηλού κόστους.
   Σχετικά με τα μέτρα ελέγχου της φαρμακευτικής δαπάνης, η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών υπογραμμίζει πως «πάγια θέση των θεσμικών οργάνων είναι ότι η εξυγίανση της συνταγογράφησης οφείλει να πραγματοποιείται με επιστημονικά κριτήρια και όχι μόνο με λογιστικά πρότυπα, με καθολική εφαρμογή διαγνωστικών και θεραπευτικών πρωτοκόλλων». Σύμφωνα με την ίδια, κρίνεται απαραίτητη η καθολική εφαρμογή του ηλεκτρονικού προκλινικού ελέγχου («realtime»), ώστε να περικόπτονται οποιεσδήποτε δαπάνες δεν κρίνονται αναγκαίες και να ελέγχονται οι τριγωνικές συναλλαγές με επιβαρημένο κόστος στο ΑΜΚΑ ασθενών ανά πάθηση. Επίσης για να αποκλείονται περιπτώσεις πλασματικής συνταγογράφησης, προτείνεται η χρήση ειδικού μυστικού αριθμού (pin) από τον ασφαλισμένο στα πλαίσια χρήσης ηλεκτρονικής κάρτας υγείας, (αμα έχει κάρτα που διαβάζεται σε συσκευή ανάγνωσης τι θέλει το pin; ) που θα αποτρέπει την παραβατική και εν άγνοια του ασθενούς χρήση των προσωπικών του στοιχείων (ΑΜΚΑ, ΑΜΑ, κ.λπ). Τέλος, ζητά άμεση εφαρμογή της αποκλειστικής διάθεσης φαρμάκων από τα φαρμακεία, μόνο κατόπιν ιατρικής συνταγής, :laugh: όπως ισχύει σε πολλές χώρες της Ευρώπης.

3 Νοεμβρίου 2015, 01:27:23
Απάντηση #33
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Βέβαια έχει και σχετικά με το πλαφόν συνταγογράφησης....
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Κατάργηση της υπ' αριθμ. Γ5:34043 (ΦΕΚ 1117/Β'/2015) υπουργικής απόφασης και καθιέρωση νέων ελάχι­στων ποσοστιαίων στόχων συνταγογράφησης γενοσήμων φαρμάκων κατά όγκο και ορίων στη φαρ­μακευτική δαπάνη εκάστου ιατρού ανάλογα με την ειδικότητα, τον αριθμό των ασθενών για τους οποί­ους συνταγογραφεί και την περιφερειακή ενότητα της χώρας και επαναφορά σε ισχύ και τροποποί­ηση της υπ' αριθμ. Υ9/οικ. 53768/ΦΕΚ 1796/Β'/2014 υπουργικής απόφασης.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ
Έχοντας υπόψη:
[spoiler]1.         Τις διατάξεις του άρθρου 54 του Ν. 4262/2014 απλούστευση της αδειοδότησης για την άσκηση της οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 114/A') με το οποίο συμπληρώθηκαν οι διατάξεις του άρθρου

21 του Ν. 4052/2012 (ΦΕΚ 41/A').


2.    Τις διατάξεις των άρθρων 45 και 46 του Ν. 4316/2014 (ΦΕΚ 270/Α/24-12-14).

3.   Τις διατάξεις του Ν. 4336/2015 (ΦΕΚ 94/Α/2015). «Συνταξιοδοτικές διατάξεις - Κύρωση του σχεδίου σύμβασης της Οικονομικής ενίσχυσης από τον ΕυρωπαϊκόΜηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της συμφωνίας χρηματοδότησης».


4.    Τις διατάξεις του άρθρου 27 του Ν. 4320/15 (ΦΕΚ 29/Α719-3-15) «Ρυθμίσεις για την λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, την οργάνωση της Κυβέρνησης και των Κυβερνητικών Οργάνων και λοιπές διατάξεις».


5. Τις διατάξεις του Ν. 4238/2012 (ΦΕΚ Α' τ.38).

6. Το αριθ. 63/2005 Π.δ. άρθρο 90 (ΦΕΚ Α'/98) «Κώδι­κας Νομοθεσίας για την κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα».

7. Τις διατάξεις του Π.δ. 106/2014 (ΦΕΚ 173 Α7 2014) «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας», όπως ισχύει.

8. Τις διατάξεις του Π.δ. 73/23-09-2015 (ΦΕΚ 116/ τ. Α' 2015) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

9. Την υπ' αριθμ. Υ9/οικ. 53768 /ΦΕΚ 1796/Β'/2014 υπουργική απόφαση «Καθορισμός ελάχιστων ποσοστι­αίων ορίων συνταγογράφησης φαρμάκων δραστικών ουσιών οι οποίες δεν τελούν υπό καθεστώς προστασί­ας και καθορισμός ορίου δαπάνης συνταγογράφησης φαρμάκων».

10.    Το υπ' αριθμ. Β4Α/ Γ24/111/08-09-2015 έγγραφο του ΕΟΠΥΥ με θέμα «Σχετικά με την κατάργηση της υπουργικής απόφασης Γ5/34043 (ΦΕΚ 1117/Β'/2015) που προβλέπεται στα προαπαιτούμενα του Ν. 4336/2015»

11.Την υπ' αριθμ. 274/11-8-2014 απόφαση της επιτροπής αναστολών του ΣτΕ ως προς την παράγραφο 1 και το παράρτημα 1 της ανωτέρω (9) σχετικής.

12.Την από 16/10/2015 σχετική εντολή του Υπουργού Υγείας για την άμεση έκδοση της παρούσας σύμφωνα με την πρόταση του ΕΟΠΥΥ (οχ 10).

13. Το γεγονός ότι από τη παρούσα δεν προκύπτει δαπάνη εις βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού και του προϋπολογισμού του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., σύμφωνα με το υπ' αριθμ. Β2/ΟΙΚ 81777/23-10-2015 έγγραφο της Δ/νσης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών του Υπουργείου Υγείας,

[/spoiler]
αποφασίζουμε:


1.Την κατάργηση της υπ' αριθμ. Γ5:34043/15 υπουργι­κής απόφασης (ΦΕΚ 1117/B'/11-6-2015).
2.Την αντικατάσταση της παραγράφου 1, της υπ' αριθμ. Υ9/οικ. 53768/14 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 1796/ Β'/2014) ως εξής:

«Καθορίζονται ανά ιατρό οι ελάχιστοι ποσοστιαίοι στόχοι συνταγογράφησης γενοσήμων φαρμάκων κατά όγκο, σύμφωνα με το Παράρτημα 1, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης.

Οι στόχοι έχουν προκύψει από τη στατιστική επεξεργασία των δεδο­μένων συνταγογράφησης του προηγούμενου έτους, με βάση τη διαθεσιμότητα των γενοσήμων και τις κατανα­λώσεις εντός κάθε θεραπευτικής κατηγορίας. Οι στό­χοι αφορούν κάθε ιατρό που συνταγογραφεί για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ και του γνωστοποιούνται μέσω του συστήματος της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Η ΗΔΙΚΑ ενσωματώνει τους στόχους αυτούς στο σύστημα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και ενημερώνει καθημερινά τον ιατρό για το ποσοστό της συνταγογράφησης γενοσήμων στις θεραπευτικές κα­τηγορίες που έχει συνταγογραφήσει και το μέσο πο­σοστό του στόχου συνταγογράφησης γενοσήμων που έχει επιτευχθεί. Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία το μερίδιο των γενοσήμων φαρμάκων για εξωτερικούς ασθενείς πρέπει να αυξηθεί κατ' όγκο στο 40% έως το Δεκέμβριο του 2015.

Οι φαρμακοποιοί είναι υποχρεωμένοι κατά την εκτέ­λεση συνταγών να ακολουθούν την διαδικασία που προ­βλέπεται από το άρθρο 46, παρ. β' του Νόμου 4316/2014. Στις ανωτέρω διατάξεις υπάγονται και τα σκευάσματα που έχουν απολέσει το καθεστώς προστασίας τους και έχουν λιανική τιμή ή διαμορφώνουν λιανική τιμή μέσω έκπτωσης προς τον ΕΟΠΥΥ ίση ή μικρότερη από το μέσο όρο της λιανικής τιμής γενοσήμων σκευασμάτων ίδιας δραστικής, μορφής, περιεκτικότητας και συσκευ­ασίας με αναγωγή στη μηνιαία θεραπεία».

3.Την αντικατάσταση της παραγράφου 2 της υπ' αριθμ. Υ9/οικ. 53768/14 απόφασης (ΦΕΚ 1796/Β'/2014)  ως εξής:
 «Καθορίζονται τα όρια στη φαρμακευτική δαπάνη εκά­στου ιατρού ανάλογα με την ειδικότητα, τον αριθμό των ασθενών για τους οποίους συνταγογραφεί, την περιφε­ρειακή ενότητα της χώρας όπου έχει έδρα και το μήνα του έτους (εποχικότητα) σύμφωνα με το Παράρτημα 2, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης.

Τα όρια αυτά έχουν προκύψει από την στατιστική επεξεργασία των δεδομένων από την έκδοση των συ­νταγών του προηγούμενου έτους σε ολόκληρη την Επι­κράτεια, ανάλογα με την ειδικότητα του ιατρού, την Περιφερειακή Ενότητα που εδρεύει και την επισκεψιμό-τητα για τον αντίστοιχο μήνα του έτους. Τα παραπάνω όρια αφορούν κάθε ιατρό που συνταγογραφεί για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ και του γνωστοποιούνται μέσω του συστήματος της ηλεκτρονικής συνταγογρά-φησης. Η ΗΔΙΚΑ ενσωματώνει τα όρια αυτά στο σύστη­μα της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης και ενημερώνει καθημερινά τον ιατρό για την ύπαρξη ή όχι υπέρβασης, καθώς και το ποσοστό αυτής, υπολογίζοντας σε ημε­ρήσια βάση τον αριθμό των διαφορετικών ασθενών και τον προκαθορισμένο μέσο όρο δαπάνης αυτών.

Από την εφαρμογή της παρούσης παραγράφου εξαι­ρείται η συνταγογράφησή που αφορά σε χρόνιους νεφροπαθείς τελικού σταδίου (υπό αιμοκάθαρση, υπό περιτοναϊκή διύλιση και υπό μεταμόσχευση), σε καρδι­οπαθείς τελικού σταδίου (μηχανική καρδιά, ανεπάρκεια τελικού σταδίου, μεταμόσχευση καρδιάς), σε ασθενείς που πάσχουν από ηπατική ανεπάρκεια (ηπατική ανε­πάρκεια τελικού σταδίου, μη αντιρροπούμενη κίρρωση, μεταμόσχευση ήπατος), σε μεταμοσχευθέντες ρευστών ή συμπαγών οργάνων, σε καρκινοπαθείς, σε πάσχοντες από μεσογειακή αναιμία, σε πάσχοντες από κυστική ίνωση και σε ασθενείς με πνευμονική υπέρταση. Εξαι­ρούνται επίσης τα εμβόλια του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών για παιδιά και εφήβους, και τα φάρμακα των οποίων τη χρήση προεγκρίνει ο ΕΟΠΥΥ μέσω των επιτροπών του. Τέλος εξαιρούνται τα φάρμακα για τα οποία θα τεθεί κλειστός προϋπολογισμός καθώς και τα φάρμακα για τα οποία θα επιτευχθούν συμφερότερες τιμές αποζημίωσης μέσω της Επιτροπής Διαπραγμά­τευσης. Με απόφαση του Προέδρου του ΕΟΠΥΥ, δύνα­νται να εξαιρούνται από την εφαρμογή της παρούσης επιπλέον κατηγορίες ασθενών και ειδικές κατηγορίες ιατρών, μετά από γνωμοδότηση της Ειδικής Επταμελούς Επιτροπής της υπ' αριθμ. οικ. 12449/7-2-2014 (ΦΕΚ 256/ Β'/2014) υπουργικής απόφασης.

4.Σε περίπτωση επανειλημμένης και αδικαιολόγητης απόκλισης από τα όρια που προβλέπονται στα παραρ­τήματα 1 και 2 της παρούσης (υστέρηση στην παράγρα­φο 1 και υπέρβαση στην παράγραφο 2):

α) σε ποσοστό έως είκοσι τοις εκατό (20 %) αθροι­στικά για τρεις (3) συνεχόμενους μήνες (ή 6,7 % / μήνα) γίνεται έγγραφη σύσταση στον ιατρό για την τήρηση των προβλεπόμενων ορίων.
β) σε ποσοστό άνω του είκοσι τοις εκατό (20 %) αθροιστικά για τρεις (3) συνεχόμενους μήνες, ο ιατρός καλείται από την αρμόδια Διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ που διαπιστώνει την υπέρβαση να δικαιολογήσει τη συνταγογράφησή του. Σε περίπτωση μη επαρκούς αιτιολόγη­σης της απόκλισης, ο ΕΟΠΥΥ δύναται να επιβάλει διοι­κητικές κυρώσεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Συγκεκριμένα επιβάλλεται:
Πρόστιμο ύψους έως 1000 € σε περίπτωση αδικαιολό­γητης αθροιστικής απόκλισης από 20% έως 25% από το στόχο για τρεις (3) συνεχόμενους μήνες.
Πρόστιμο ύψους έως 3000 € σε περίπτωση αδικαιο­λόγητης αθροιστικής απόκλισης από 25,01 % έως 30 % από το στόχο για τρεις (3) συνεχόμενους μήνες.
Πρόστιμο ύψους έως 5000 € σε περίπτωση αδικαιο­λόγητης αθροιστικής απόκλισης πάνω από 30,01 % από το στόχο για τρεις (3) συνεχόμενους μήνες.

Επιπρόσθετα, των ανωτέρω χρηματικών κυρώσεων εάν από τον έλεγχο της συνταγογράφησης του ιατρού και την περαιτέρω διερεύνηση προκύψουν παραβάσεις της κείμενης νομοθεσίας που αφορούν:

—συνταγογράφηση εκτός εγκεκριμένων ενδείξεων και δοσολογίας όπως αυτές αναφέρονται στις εγκε­κριμένες από τον ΕΟΦ περιλήψεις χαρακτηριστικών του προϊόντος,

— παραβίαση κατευθυντήριων οδηγιών συνταγογράφησης που εκδίδονται από τον ΕΟΦ και τον ΕΟΠΥΥ,

— προκλητή ζήτηση, δηλαδή η ζήτηση που δεν αντι­στοιχεί στις υπαρκτές ανάγκες υγείας,

— κατευθυνόμενη συνταγογράφηση, δηλαδή συνταγογράφηση ιδιοσκευασμάτων συγκεκριμένου παραγωγού

—  συνταγογράφηση εν αγνοία των ασφαλισμένων,

— κατευθυνόμενη εκτέλεση συνταγών, δηλαδή υπόδει­ξη στους ασφαλισμένους συγκεκριμένων φαρμακείων για την εκτέλεση των συνταγών,

—παραβάσεις των όρων της σύμβασης, θα επιβάλλο­νται οι κάτωθι κυρώσεις:

—προσωρινός αποκλεισμός από την συνταγογράφηση σε ασφαλισμένους του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., από δύο (2) μήνες μέχρι δώδεκα (12) μήνες.

—οριστική καταγγελία της σύμβασης σε ιατρούς συμ­βεβλημένους με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. ή αποκλεισμός κάθε συνεργασίας με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. για τους μη συμβεβλημένους ιατρούς, ανάλογα με την βαρύτητα των παραβάσεων που θα διαπιστωθούν κατά τον έλεγχο της συνταγογράφησης των ιατρών.

Επίσης, η μη τήρηση των υποχρεώσεων που αναφέ­ρονται στην παρούσα υπουργική απόφαση, αποτελεί για τους ιατρούς του Ε.Σ.Υ., του Π.Ε.Δ.Υ., καθώς και για τους ιατρούς μονίμους ή με σύμβαση με τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ., πειθαρχικό παράπτωμα, για το οποίο επιβάλλονται κυ­ρώσεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για κάθε κατηγορία.

Τα πρόστιμα που καταλογίζονται εισπράττονται κατά τις διατάξεις του ΚΕΔΕ υπέρ του Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Οι κυρώσεις επιβάλλονται από τον Αντιπρόεδρο  ??? του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., κατόπιν εισήγησης της αρμόδιας Διεύθυνσης που διαπίστωσε την παράβαση. (πάλι καλά να κάνει κάτι και ο αντιπρόεδρος)

   ΥΓ: Ομολογώ βαρέθηκα να ελέγξω τις κατηγορίες να δω αν υπάρχουν αλλαγές. Ίσως αύριο...

3 Νοεμβρίου 2015, 09:42:01
Απάντηση #34
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


"Καθορίζονται τα όρια στη φαρμακευτική δαπάνη εκά­στου ιατρού ανάλογα με την ειδικότητα, τον αριθμό των ασθενών για τους οποίους συνταγογραφεί, την περιφε­ρειακή ενότητα της χώρας όπου έχει έδρα και το μήνα του έτους (εποχικότητα)"

Αφού τα όρια είναι κοινά για όλους τους γιατρούς της ίδιας ειδικότητας στον ίδιο νομό, πώς λαμβάνεται υπ' όψιν ο αριθμός των ασθενών για τους οποίους συνταγογραφεί ο κάθε γιατρός; Άλλα αντί άλλων!

Έχετε καμιά ιδέα πως μπορούμε να πιάσουμε το στόχο γενοσήμου 50,70% σε από του στόματος χορήγηση σε υγρές και ημιστερεές μορφές σε Αμοξυκιλίνη + Κλαβουλανικό (J01CR - G02) ; Το μόνο διαθέσιμο είναι sach Fugentin 875+125 που δίνεται μόνο σε ενήλικες. Θα το δίνουμε και στα παιδάκια σε αντικατάσταση των εναιωρημάτων Augmentin; Άντε να δω τους παιδίατρους πώς θα πιάσουν τους στόχους. Πάλι δουλειές του ποδαριού.

Εισπνεόμενα αμιγή αντιχολινεργικά (R03BB - G01) στόχος 45,46% με μόνο διαθέσιμο γενόσημο το Zyrolen που είναι αμπούλες για νεφελοποίηση. Οι συσκευές Atroven, Spiriva, Seebri μετρούν στα πρωτότυπα.

R03AK -G02
Περιγραφή στα Αγγλικά: adrenergics in combination with corticosteroids or other drugs, excl. anticholinergics
Περιγραφή στα Ελληνικά: εκλεκτικοί αγωνιστές των β2 - αδρενεργικών υποδοχέων σε συνδυασμό με αντιχολινεργικά

« Τελευταία τροποποίηση: 3 Νοεμβρίου 2015, 10:00:28 από Αδαμάντιος Σκούφαλος »

3 Νοεμβρίου 2015, 10:41:11
Απάντηση #35
Αποσυνδεδεμένος

ΑΡΗΣ


Γιατρός του ΕΣΥ που δεν συνταγογραφεί τίποτε (και μπορεί να μη δουλεύει ποτέ) πετυχαίνει όλους τους στόχους.
ΙΑΤΡΟΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

3 Νοεμβρίου 2015, 11:27:37
Απάντηση #36
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Γιατρός του ΕΣΥ που δεν συνταγογραφεί τίποτε (και μπορεί να μη δουλεύει ποτέ) πετυχαίνει όλους τους στόχους.

Αυτός κι αν είναι λόγος να κληθεί κανείς σε απολογία!
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

3 Νοεμβρίου 2015, 11:50:50
Απάντηση #37
Αποσυνδεδεμένος

Πατρωνάκης Μάνος

Moderator
 Ισως τα γράφει η γραμματέας του.

3 Νοεμβρίου 2015, 12:52:54
Απάντηση #38
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
......
4.Σε περίπτωση επανειλημμένης και αδικαιολόγητης απόκλισης από τα όρια που προβλέπονται στα παραρ­τήματα 1 και 2 της παρούσης (υστέρηση στην παράγρα­φο 1 και υπέρβαση στην παράγραφο 2):

α) σε ποσοστό έως είκοσι τοις εκατό (20 %) αθροι­στικά  ??? για τρεις (3) συνεχόμενους μήνες (ή 6,7 % / μήνα) γίνεται έγγραφη σύσταση .....
...
   ΥΓ: Ομολογώ βαρέθηκα να ελέγξω τις κατηγορίες να δω αν υπάρχουν αλλαγές. Ίσως αύριο...
   Λοιπόν μετά απο έλεγχο αρκετών κωδικών διαπίστωσα ότι πρόσθεσαν απο 10-20% στις προηγούμενες τιμές (Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος). Σε μερικές περιπτώσεις χώρισαν την κατηγορία στα δύο ή τρία αλλά το συνολικό ποσοστό δείχνει μεγαλύτερο απο το παλιό ΦΕΚ... Οι διαμαρτυρίες που διατυπώθηκαν στο παρόν ιστολόγιο και αλλού (φαντάζομαι) είναι ψιλά γράμματα...
   Περιμένω την (μάλλον χλιαρή και χωρίς σαφείς προτάσεις και σαφή αναφορά προβλημάτων) αντίδραση του ΠΙΣ.
   Σχετικά με την άνω τιμωρία, όπως είναι γραμμένη, αναφέρεται περισσότερο στο παράρτημα 2 (υπέρβαση στο μηνιαίο πλαφόν). Για το παράρτημα 1 αν έχεις στην πλειοψηφία των κατηγοριών καλό ποσοστό γενοσήμων αλλά σε μερικές όχι τι γίνεται; Θα έπρεπε να μας παρουσιάζει η ΗΔΙΚΑ και το συνολικό ποσοστό γενοσήμων για να μπορούμε να ξέρουμε αν έχουμε αθροιστικά υπέρβαση.
    Αν η υπέρβαση αφορά κάθε κατηγορία ξεχωριστά (όχι αθροιστικά όπως αναφέρεται παραπάνω) ...καληνύχτα.

3 Νοεμβρίου 2015, 12:59:56
Απάντηση #39
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
"Καθορίζονται τα όρια στη φαρμακευτική δαπάνη εκά­στου ιατρού ανάλογα με την ειδικότητα, τον αριθμό των ασθενών για τους οποίους συνταγογραφεί, την περιφε­ρειακή ενότητα της χώρας όπου έχει έδρα και το μήνα του έτους (εποχικότητα)"

Αφού τα όρια είναι κοινά για όλους τους γιατρούς της ίδιας ειδικότητας στον ίδιο νομό, πώς λαμβάνεται υπ' όψιν ο αριθμός των ασθενών για τους οποίους συνταγογραφεί ο κάθε γιατρός; Άλλα αντί άλλων!

Έχετε καμιά ιδέα πως μπορούμε να πιάσουμε το στόχο γενοσήμου 50,70% σε από του στόματος χορήγηση σε υγρές και ημιστερεές μορφές ....
   Το συνολοκό ποσό των συνταγών σου διαιρείται με τον αριθμό των ασθενών (εδώ μάλλον μπαίνει ο αριθμός αυτός) για να προκύψει η τρέχουσα σου δαπάνη ανα ασφαλισμένο. Και για το πλαφόν:  η περσινή ανα μήνα αξία των συνταγών ανα ειδικότητα και περιφέρεια ομοίως διαιρείται με τον αριθμό ασθενών (συνολικό).
   
   Για το δεύτερο (αμοξυκιλλίνες κλπ) διαπιστώνω ότι η αναγραφή συνταγής πλέον θα γίνει υπερβολικά δύσκολη και προτείνω να οργανωθεί και να δίδεται σχετική εξειδίκευση του τύπου: Παθολόγος (ή ορθοπαιδικός) ειδικός συνταγολόγος. Έχουμε ξεφύγει...

3 Νοεμβρίου 2015, 13:17:00
Απάντηση #40
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
...
   Περιμένω την (μάλλον χλιαρή και χωρίς σαφείς προτάσεις και σαφή αναφορά προβλημάτων) αντίδραση του ΠΙΣ....
   Μια πρώτη, αρκετά καλή, αλλά χωρίς ακριβή ονόματα σκευασμάτων, αντίδραση του προέδρου του ΙΣ Ηρακλείου και ορθοπαιδικού:

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος  Γράφει ο Χάρης Χ. Βαβουρανάκης, Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Ηρακλείου

κ.Υπουργέ,

με έκπληξη πληροφορηθήκαμε, με τη γνωστή μέθοδο των διαρροών δια του τύπου, την απόφαση σας να θέσετε σε άμεση εφαρμογή «αυστηρούς» στόχους συνταγογράφησης και «τσουχτερά» πρόστιμα με σκοπό να αυξηθεί άμεσα η κατανάλωση γενοσήμων σκευασμάτων. Διαβάσαμε και το ΦΕΚ2332/30.10.2015 που περιγράφει αναλυτικά το «ποινολόγιο», πραγματικά βγαλμένο από το χθες.

Κατά τη δική σας θητεία ως αναπληρωτής υπουργός Υγείας (Σεπτέμβριος 2015) τέθηκε αιφνιδιαστικά σε εφαρμογή η μνημονιακή δέσμευση της συνταγογράφησης μόνο με την δραστική ουσία.

Στερήσατε έτσι τη δυνατότητα αναγραφής της εμπορικής ονομασίας, από τον γιατρό, και αναθέσατε την επιλογή του σκευάσματος (πρωτότυπο ή γενόσημο) αποκλειστικά στον φαρμακοποιό. Μάλλον σας διαφεύγει η ρύθμιση αυτή.

Επί της ουσίας κυριολεκτικά εύλογη είναι η έκπληξη , η απορία μας, και τα ερωτηματικά μας:

– Πως καταλογίζετε αποκλειστικά σε εμάς τους ιατρούς την ευθύνη του σκευάσματος, όταν έχετε αναθέσει την επιλογή του στους φαρμακοποιούς;

-Γιατί επιβάλλετε χρηματικά πρόστιμα στους γιατρούς αν δεν επιτύχουμε τους «αυστηρούς στόχους σας», από τη στιγμή που εμείς αναγράφουμε την ουσία και άλλος δίδει το σκεύασμα; Άλλος κερνά… κι άλλος πληρώνει… που λέμε εμείς εδώ στην Κρήτη. (βέβαια αυτό δεν παίζει ρόλο τελικά για τα ποσοστά μας - παίζει βέβαια για τον τελικό στόχο που είναι η άνοδος γενοσήμων)

Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω επίσης ότι υπάρχουν κατηγορίες σκευασμάτων που οι «στόχοι σας» ΔΕΝ θα επιτευχθούν ποτέ. Απλά γιατί στις συγκεκριμένες κατηγορίες, στην ελληνική αγορά δεν κυκλοφορεί κανένα γενόσημο. (θα ήθελα ονόματα, ονόματα και διευθύνσεις)

Στις περιπτώσεις αυτές ΔΕΝ υφίσταται άλλη θεραπευτική επιλογή. Επί της ουσίας, οι γιατροί με τα μέτρα, τις αποφάσεις και τα πρόστιμα αυτού του τύπου, και δε θα πετύχουν τον «στόχο» και θα τιμωρηθούν αν θεραπεύσουν.

κ.Υπουργέ,

αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία, ότι τα όρια που αναγράφονται στην υπουργική απόφαση προς ενημέρωση μας, είναι προϊόντα στατιστικής επεξεργασίας δεδομένων.

Έκδοση των συνταγών του προηγούμενου έτους, σε ολόκληρη την Επικράτεια, ανάλογα με την ειδικότητα του ιατρού, την Περιφερειακή Ενότητα (στο ΦΕΚ μιλάτε για νομούς) που εδρεύει, και την επισκεψιμότητα για τον αντίστοιχο μήνα του έτους. Επί της ουσίας προχειρότητα κι εσφαλμένα συμπεράσματα που οδηγούν σε εσφαλμένες αποφάσεις.

κ.Υπουργέ,

απαιτείται νέος σχεδιασμός και όχι απλά διαχείριση της κατάστασης. Σχεδιασμός που επιτέλους να στηρίζεται σε επιστημονικές αιτιάσεις και αξιώματα, και όχι σε εισηγήσεις «πεφωτισμένων», άεργων υπουργικών συμβούλων. Επί της ουσίας, σκοπός είναι οι στοχευμένες άμεσες λύσεις, τα κίνητρα, όχι οι τιμωρίες κι οι οριζόντιες περικοπές, που όλοι μέχρι τώρα έχουν επιχειρήσει.

Χάρης Χ. Βαβουρανάκης, Πρόεδρος Ιατρικού Συλλόγου Ηρακλείου

3 Νοεμβρίου 2015, 13:48:59
Απάντηση #41
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
"Καθορίζονται τα όρια στη φαρμακευτική δαπάνη εκά­στου ιατρού ανάλογα με την ειδικότητα, τον αριθμό των ασθενών για τους οποίους συνταγογραφεί, την περιφε­ρειακή ενότητα της χώρας όπου έχει έδρα και το μήνα του έτους (εποχικότητα)"

Αφού τα όρια είναι κοινά για όλους τους γιατρούς της ίδιας ειδικότητας στον ίδιο νομό, πώς λαμβάνεται υπ' όψιν ο αριθμός των ασθενών για τους οποίους συνταγογραφεί ο κάθε γιατρός; Άλλα αντί άλλων!

Έχετε καμιά ιδέα πως μπορούμε να πιάσουμε το στόχο γενοσήμου 50,70% σε από του στόματος χορήγηση σε υγρές και ημιστερεές μορφές ....
  Το συνολοκό ποσό των συνταγών σου διαιρείται με τον αριθμό των ασθενών (εδώ μάλλον μπαίνει ο αριθμός αυτός) για να προκύψει η τρέχουσα σου δαπάνη ανα ασφαλισμένο. Και για το πλαφόν:  η περσινή ανα μήνα αξία των συνταγών ανα ειδικότητα και περιφέρεια ομοίως διαιρείται με τον αριθμό ασθενών (συνολικό).

Ο αριθμός των ασθενών για τους οποίους ο καθένας συνταγογραφεί δεν παίζει κανένα ρόλο στη μορφή του συγκεκριμένου πλαφόν αφού είναι ποσοστό επί της συνολικής μηνιαίας δαπάνης και είναι κοινό για όλους τους γιατρούς της ίδιας ειδικότητας στον ίδιο νομό. Θα είχε νόημα στην "παλιά" μορφή που ήταν συγκεκριμένο ποσό ευρώ ανά γιατρό.
Εκτός αν, όπως έγραψε ο Άρης παραπάνω, σε όλο το μήνα γράψω σε έναν και μόνο ασθενή ένα Glucofree, τότε θα πάρω έπαινο και για τη συνολική δαπάνη και για την ποσόστωση γενοσήμων ενώ αν σε 500 ασθενείς έχω μέσο όρο φαρμακευτικής δαπάνης 41 (με όριο το 40) θα μπω υπό παρακολούθηση!

Και κάτι πολύ σημαντικό: Θα μας επιτρέπουν να βλέπουμε τα ποσοστά μας για τους μήνες που πέρασαν ή θα εξακολουθούν να εξαφανίζονται μόλις περάσει ο μήνας; Μπορεί κανείς από εμάς να δει με τι ποσοστό έκλεισε τον Οκτώβριο, Σεπτέμβριο κλπ; Δεν υπάρχουν πουθενά. Ακόμη κι αν κάποιος σημείωσε το ποσοστό του την τελευταία μέρα κάθε μήνα (άρα στοιχεία μέχρι και την προτελευταία) αυτό δεν είναι οριστικό αφού το τελικό ποσοστό (με τις εκτελέσεις συνταγών την τελευταία μέρα του μήνα) δεν φαίνεται πουθενά και το κοντέρ μηδενίζει μόλις αλλάξει ο μήνας.
« Τελευταία τροποποίηση: 3 Νοεμβρίου 2015, 17:51:21 από Αδαμάντιος Σκούφαλος »

3 Νοεμβρίου 2015, 17:25:19
Απάντηση #42
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
  Το συνολοκό ποσό των συνταγών σου διαιρείται με τον αριθμό των ασθενών (εδώ μάλλον μπαίνει ο αριθμός αυτός) για να προκύψει η τρέχουσα σου δαπάνη ανα ασφαλισμένο. Και για το πλαφόν:  η περσινή ανα μήνα αξία των συνταγών ανα ειδικότητα και περιφέρεια ομοίως διαιρείται με τον αριθμό ασθενών (συνολικό).
Ο αριθμός των ασθενών για τους οποίους ο καθένας συνταγογραφεί δεν παίζει κανένα ρόλο στη μορφή του συγκεκριμένου πλαφόν αφού είναι ποσοστό επί της συνολικής μηνιαίας δαπάνης και είναι κοινό για όλους τους γιατρούς της ίδιας ειδικότητας στον ίδιο νομό. ...

Και κάτι πολύ σημαντικό: Θα μας επιτρέπουν να βλέπουμε τα ποσοστά μας για τους μήνες που πέρασαν ή θα εξακολουθούν να εξαφανίζονται μόλις περάσει ο μήνας; Μπορεί κανείς από εμάς να δει με τι ποσοστό έκλεισε τον Οκτώβριο, Σεπτέμβριο κλπ; Δεν υπάρχουν πουθενά. Ακόμη κι αν κάποιος σημείωσε το ποσοστό του την προτελευταία μέρα κάθε μήνα αυτό δεν είναι οριστικό αφού το τελικό ποσοστό (με τις εκτελέσεις συνταγών την τελευταία μέρα του μήνα) δεν φαίνεται πουθενά και το κοντέρ μηδενίζει μόλις αλλάξει ο μήνας.
   Δεν διαφωνώ αλλά το ίδιο λέμε... Σίγουρα δεν επηρεάζει το τωρινό πλαφόν (αλλά την τρέχουσα σου δαπάνη). Πιστεύω ότι θα επηρεάσει έμμεσα (μαζί με όλους τους ίδιους ιατρούς της περιφέρειας) το πλαφόν της επόμενης χρονιάς.
    Για τη 2η παράγραφο. Αν περάσεις το πλαφόν ενός μήνα (δεν το πέρασα ποτέ και δεν ξέρω) σου βγάζει προειδοποίηση τον επόμενο; (κάπου είχα διαβάσει κάτι τέτοιο, ίσως όμως να ήταν στο παλιό πλαφόν). Έχει περάσει κάποιος "συμφορουμίστας" το πλαφόν και τι έγινε; (αν θέλει ας το μοιραστεί)

3 Νοεμβρίου 2015, 17:47:44
Απάντηση #43
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν διαφωνώ αλλά το ίδιο λέμε... Σίγουρα δεν επηρεάζει το τωρινό πλαφόν (αλλά την τρέχουσα σου δαπάνη). Πιστεύω ότι θα επηρεάσει έμμεσα (μαζί με όλους τους ίδιους ιατρούς της περιφέρειας) το πλαφόν της επόμενης χρονιάς.
    Για τη 2η παράγραφο. Αν περάσεις το πλαφόν ενός μήνα (δεν το πέρασα ποτέ και δεν ξέρω) σου βγάζει προειδοποίηση τον επόμενο; (κάπου είχα διαβάσει κάτι τέτοιο, ίσως όμως να ήταν στο παλιό πλαφόν). Έχει περάσει κάποιος "συμφορουμίστας" το πλαφόν και τι έγινε; (αν θέλει ας το μοιραστεί)
Συμφωνώ ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Διαφωνώ στη λογική ότι ο συντάκτης βλέπει τόσο μακροπρόθεσμα για τη μελλοντική χρονιά. Θεωρώ πιθανότερο να είναι copy-paste από παλαιότερο κείμενο στο θέμα του πλαφόν

Για την απορία σου παραθέτω σημερινή εικόνα από το λογαριασμό μου, προφανώς χτες 2 Νοεμβρίου πρώτη μέρα που άρχισαν να μετράνε συνταγές για το μέσο όρο Νοεμβρίου εκτελέστηκαν "ακριβές" συνταγές, Σε λίγες μέρες που θα πέσω κάτω από το μέσο όρο, το μήνυμα θα εξαφανιστεί.
Το μήνα Σεπτέμβριο που είχα θέμα με κάποια ΦΥΚ, ήμουν σίγουρα πάνω από το πλαφόν αφού μέχρι την τελευταία μέρα (άρα στοιχεία συνταγών μέχρι την προτελευταία) ήμουν 4-5 ευρώ πάνω που δεν μπορούσε να αλλάξει. Μόλις μπήκε ο Οκτώβριος, μηδενίστηκε το κοντέρ. εξαφανίστηκε το μήνυμα και δεν ξέρω, ούτε μπορώ να βρω πουθενά, πόσο πάνω ήμουν τελικά το Σεπτέμβριο.
« Τελευταία τροποποίηση: 3 Νοεμβρίου 2015, 17:50:11 από Αδαμάντιος Σκούφαλος »

3 Νοεμβρίου 2015, 22:16:29
Απάντηση #44
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Συμφωνώ ότι λέμε το ίδιο πράγμα. Διαφωνώ στη λογική ότι ο συντάκτης βλέπει τόσο μακροπρόθεσμα για τη μελλοντική χρονιά. Θεωρώ πιθανότερο να είναι copy-paste από παλαιότερο κείμενο στο θέμα του πλαφόν

Το μήνα Σεπτέμβριο που είχα θέμα με κάποια ΦΥΚ, ήμουν σίγουρα πάνω από το πλαφόν αφού μέχρι την τελευταία μέρα (άρα στοιχεία συνταγών μέχρι την προτελευταία) ήμουν 4-5 ευρώ πάνω που δεν μπορούσε να αλλάξει. Μόλις μπήκε ο Οκτώβριος, μηδενίστηκε το κοντέρ. εξαφανίστηκε το μήνυμα και δεν ξέρω, ούτε μπορώ να βρω πουθενά, πόσο πάνω ήμουν τελικά το Σεπτέμβριο.
   Καλά είναι σίγουρα copy-paste. Εξάλλου συνήθως οι υπουργοί (αν και γιατροί συχνάκις) δεν ξέρουν τι υπογράφουν. Αν ήξεραν θα είχαν λίγη περισσότερη ευαισθησία.
   Οπότε όποιος κάνει υπέρβαση κάποιο μήνα δεν το γνωρίζει τον επόμενο. Αυτό είναι σφάλμα μάλλον της ΗΔΙΚΑ και όχι του υπουργού. Πρέπει  ;D να κάνουν σχετική ρύθμιση....

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
2 Απαντήσεις
10568 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Σεπτεμβρίου 2013, 21:29:17
από Γιάννης Ιωάννου
0 Απαντήσεις
27138 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10 Σεπτεμβρίου 2014, 14:40:01
από Argirios Argiriou
19 Απαντήσεις
93708 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Ιανουαρίου 2019, 18:19:44
από Αδαμάντιος Σκούφαλος
1 Απαντήσεις
77948 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25 Ιανουαρίου 2019, 22:01:41
από Denominator
5 Απαντήσεις
43827 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22 Ιανουαρίου 2020, 08:26:25
από Denominator