Κάπιοιες σκόρπιες σκέψεις, με αφορμή το συγκεκριμένο δυστύχημα κι ουχί το πρόσωπο (το οποίο μου ήταν παντελώς αδιάφορο εν ζωή).
Τα αυτοκίνητα είναι τεχνολογικά δημιουργήματα, συχνά με άπειρες ώρες έρευνας κι εφαρμοσμένης τεχνολογίας πάνω τους, που όμως υπακούν σε συγκεκριμένους νόμους της Φυσικής.
Δηλαδή, όση έρευνα κι να κάνει η Mercedes κι η οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, δεν υπάρχει περίπτωση να σε βγάλει ζωντανό από αυτοκίνητο που θα προσκρούσει σε ακίνητο εμπόδιο μεγάλης μάζας (όπως ήταν οι σιδερόβεργες) με μεγάλη ταχύτητα.
ΌΣΟ βαρύ κι να κάνει το αμάξι, ΟΣΟΥΣ αερόσακκους κι να του προσθέσει, αν σκάσεις πάνω σε τσιμεντένιο τοίχο με μεγάλη ταχύτητα θα γίνεις χαλκομανία. Period.
Ξεκινώντας από αυτή την βασική παραδοχή κι καταρρίπτοντας την απεριόριστη εμπιστοσύνη στην παθητική ασφάλεια (που αφορά συγκρούσεις με συγκεκριμένες ταχύτητες κι συγκεκριμένς γωνίες), περνάμε στο σημαντικότερο, την ενεργητική ασφάλεια.
Το συγκεκριμένο αμάξι θεωρητικά είχε άπειρη από δαύτη, μιλάμε για Mercedes ML63 AMG, 6,000 κυβικών κι 500+ αλόγων. Με μια μικρή παρατήρηση: λόγω του ότι ήταν SUV, κι παρά την δουλειά που έχουν σίγουρα ρίξει σε αναρτήσεις κι γενικότερα στα κρατήματά του, μιλάμε για ένα αμάξι με υψηλότερο κέντρο βάρους από ένας ίδιας ιπποδύναμης σπορ όχημα (π.χ μια Ferrari, ένα Nissan GTR).
Τούτων γραφέντων, δεν υποστηρίζω ότι με αν μπεις σε μια στροφή με μειωμένης πρόσφυσης οδόστρωμα,"με όσα", με τόσο δυνατό αμάξι θα σε κρατήσει.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή
Είσοδος π,χ έναν Ιταλό που σκοτώθηκε πριν 3 χρόνια κοντά στον Τάραντα οδηγώντας μια Ferrari 458 Italia σε βροχερό οδόστρωμα. Και η Φεράρι έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, προφανώς την υπερβολή σε βρεγμένο οδόστρωμα, δεν την συγχώρεσε !
Οπότε, καταλήγουμε στο πλέον ενδιαφέρον σημείο: τα ηλεκτρονικά ΒΟΗΘΟΥΝ να διορθώσεις μια υπερβολή εντός συγκεκριμένων ορίων, δεν πρόκειται να επαναφέρουν ένα όχημα βάρους 2 τόνων που μπαίνει "με όσα" σε μια κλειστή στροφή σε μειώμενης πρόσφυσης οδόστρωμα, εκεί αναλαμβάνει να παίξει τον ρόλο της η Φυσική.