Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
19 Νοεμβρίου 2024, 01:35:30

Αποστολέας Θέμα: Θα σωζόταν αν φορούσε ζώνη; Δεν θα μάθουμε ποτέ.  (Αναγνώστηκε 49597 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

19 Φεβρουαρίου 2016, 12:26:49
Αναγνώστηκε 49597 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


"Ακόμη κι αν φορούσε ζώνη δεν θα σωζόταν."
Τις είχαν «πατημένες», δηλαδή δεμένες πίσω από την πλάτη. Ο μόνος επιβάτης που φορούσε είναι η 21χρονη, η οποία βρισκόταν στο πίσω κάθισμα και τραυματίστηκε ελαφρώς. Οι αερόσακοι άνοιξαν κανονικά. Ακόμα και να φορούσε ζώνη ασφαλείας ο Παντελίδης δεν θα μπορούσε να σώσει τη ζωή του. Τραυματίστηκε θανάσιμα από λαμαρίνες.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Πώς επιτρέπονται τέτοια σχόλια και μάλιστα παρουσιάζονται ως απόψεις αξιωματικού της Τροχαίας; Χωρίς να έχει βγει το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης;  Τη στιγμή που ο τρόπος θανάτου ενός καλλιτεχνικού ειδώλου είναι ευκαιρία να περάσουν, στην νεολαία κυρίως, κάποια μαθήματα οδηγικής συμπεριφοράς!  Από τη στιγμή που η αρχική σύγκρουση έγινε στη δεξιά μεριά του οχήματος, ο ευρισκόμενος στα αριστερά οδηγός δεν χτυπήθηκε άμεσα από τα "προστατευτικά" κιγκλιδώματα, δεν ξέρουμε που βρέθηκε να στριφογυρνάει μέσα στο όχημα αφού αναποδογύρισε και που τον "συνάντησαν" οι λαμαρίνες. Ενώ αν φορούσε ζώνη θα είχε μείνει στη θέση του και σε ένα τέτοιο αμάξι με υψηλά στάνταρ παθητικής ασφάλειας δεν μπορούμε να ξέρουμε τη τελική κατάληξη. Απόδειξη ο μικρότερος τραυματισμός για την κοπέλα που φορούσε ζώνη στο πίσω κάθισμα.
Φυσικά παραμένουν η υψηλή ταχύτητα, η κούραση και η πιθανή κατανάλωση αλκοόλ.

19 Φεβρουαρίου 2016, 13:05:14
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Kαι βεβαίως, δεν πρέπει τα ΜΜΕ να περνούν (ειδικά στους νέους) το μήνυμα ότι η ζώνη ασφαλείας δεν προσφέρει κανένα όφελος: στις πιό πολλές περιπτώσεις, κάνει τόση διαφορά όση η ζωή από τον θάνατο.
Επιπλέον, στα σύγχρονα αυτοκίνητα που έχουν αερόσακους, οι επιβάτες πρέπει εξ ορισμού να φορούν πάντοτε τη ζώνη ασφαλείας.
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

19 Φεβρουαρίου 2016, 13:22:58
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Κάπιοιες σκόρπιες σκέψεις, με αφορμή το συγκεκριμένο δυστύχημα κι ουχί το πρόσωπο (το οποίο μου ήταν παντελώς αδιάφορο εν ζωή).

Τα αυτοκίνητα είναι τεχνολογικά δημιουργήματα, συχνά με άπειρες ώρες έρευνας κι εφαρμοσμένης τεχνολογίας πάνω τους, που όμως υπακούν σε συγκεκριμένους νόμους της Φυσικής.
Δηλαδή, όση έρευνα κι να κάνει η Mercedes κι η οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, δεν υπάρχει περίπτωση να σε βγάλει ζωντανό από αυτοκίνητο που θα προσκρούσει σε ακίνητο εμπόδιο μεγάλης μάζας (όπως ήταν οι σιδερόβεργες) με μεγάλη ταχύτητα.

ΌΣΟ βαρύ κι να κάνει το αμάξι, ΟΣΟΥΣ αερόσακκους κι να του προσθέσει, αν σκάσεις πάνω σε τσιμεντένιο τοίχο με μεγάλη ταχύτητα θα γίνεις χαλκομανία. Period.

Ξεκινώντας από αυτή την βασική παραδοχή κι καταρρίπτοντας την απεριόριστη εμπιστοσύνη στην παθητική ασφάλεια (που αφορά συγκρούσεις με συγκεκριμένες ταχύτητες κι συγκεκριμένς γωνίες), περνάμε στο σημαντικότερο, την ενεργητική ασφάλεια.
Το συγκεκριμένο αμάξι θεωρητικά είχε άπειρη από δαύτη, μιλάμε για Mercedes ML63 AMG, 6,000 κυβικών κι 500+ αλόγων. Με μια μικρή παρατήρηση: λόγω του ότι ήταν SUV, κι παρά την δουλειά που έχουν σίγουρα ρίξει σε αναρτήσεις κι γενικότερα στα κρατήματά του, μιλάμε για ένα αμάξι με υψηλότερο κέντρο βάρους από ένας ίδιας ιπποδύναμης σπορ όχημα (π.χ μια Ferrari, ένα Nissan GTR).
Τούτων γραφέντων, δεν υποστηρίζω ότι με αν μπεις σε μια στροφή με μειωμένης πρόσφυσης οδόστρωμα,"με όσα", με τόσο δυνατό αμάξι θα σε κρατήσει.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος π,χ έναν Ιταλό που σκοτώθηκε πριν 3 χρόνια κοντά στον Τάραντα οδηγώντας μια Ferrari 458 Italia σε βροχερό οδόστρωμα. Και η Φεράρι έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, προφανώς την υπερβολή σε βρεγμένο οδόστρωμα, δεν την συγχώρεσε !

Οπότε, καταλήγουμε στο πλέον ενδιαφέρον σημείο: τα ηλεκτρονικά ΒΟΗΘΟΥΝ να διορθώσεις μια υπερβολή εντός συγκεκριμένων ορίων, δεν πρόκειται να επαναφέρουν ένα όχημα βάρους 2 τόνων που μπαίνει "με όσα" σε μια κλειστή στροφή σε μειώμενης πρόσφυσης οδόστρωμα, εκεί αναλαμβάνει να παίξει τον ρόλο της η Φυσική.
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Φεβρουαρίου 2016, 13:42:41 από kopritis »

19 Φεβρουαρίου 2016, 14:04:01
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει μηχανισμός ασφάλειας (παθητικός και ενεργητικός) και αμάξι που να σε σώσει από κάθε περίπτωση.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως έχουμε δύο επιζώντες (έναν βαρύτερα που δε φορούσε ζώνη και έναν ελαφρύτερα που φορούσε). Άρα δεν είμαστε στην κατηγορία που ότι κι αν φορούσαν, όσους αερόσακκους κι αν είχαν δεν θα γλίτωναν. Δεν έπεσε σε ένα τσιμεντένιο τοίχο ούτε σε ένα γκρεμό στα 100 μέτρα όπου εκεί πράγματι οι νόμοι της φυσικής είναι αμείλικτοι. Δεν έχουμε μια πυρκαγιά που μπορεί να σκότωνε τους αναίσθητους επιζώντες. Απ' ό,τι φαίνεται υπήρχαν πιθανότητες  που δεν τις εξάντλησαν.
Επίσης αν στο ίδιο δυστύχημα ήταν ένα αμάξι 25ετίας χωρίς ESP και κανένα αερόσακκο οι πιθανότητες επιβίωσης μάλλον θα ήταν πολύ λιγότερες.

19 Φεβρουαρίου 2016, 14:21:30
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δεν μπορούμε να αποφανθούμε με σιγουριά για το αν θα του έσωζε την ζωή η ζώνη καθώς δεν γνωρίζουμε ακριβώς τον μηχανισμό των κακώσεων που λέμε κι στο ATLS.

Εγώ εστιάζω σ' αυτό που εγράφη ότι οι σιδερόβεργες διαπέρασαν το διαμέρισμα του κινητήρα, μπήκαν στην καμπίνα κι του προκάλεσαν πολλαπλά κι βαριά τραύματα στο κεφάλι, τα οποία του κόστισαν την ζωή.
Όσον αφορά την παρατήρηση για το παλιό αμάξι κι την έλλειψη ESP, αυτό το νόημα είχε κι η παραπάνω ανάρτηση, τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι με όσα κι να μπούμε στην στροφή θα μας μαζέψουν, πράγμα που δεν ισχύει κι μπορεί να το επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε έχει οδηγήσει δυνατό αμάξι, οπότε ίσως αυτός που οδηγεί το παλιό αμάξι χωρίς ESP να μην έμπαινε καν στην συγκεκριμένη στροφή με τα χιλιόμετρα που μπήκε ο αποθανών.

Όσον αφορά την χρησιμότητα της ζώνης κι του ESP, δεν υπάρχει ουδεμμία ένσταση, αλλοίμονο, σώζουν ζωές, αλλά όπως έγραψα, περισσότερο σημαντική είναι η οδηγική παιδεία που λείπει απ΄τον λαό μας.
Επιβαρυντική επίδραση άσκησε κι το γεγονός ότι ήταν με δανεικό αμάξι, συνήθως όταν δεν γνωρίζεις το όχημα που οδηγείς πας πιο συντηρητικά, ενώ δεν βλέπω να σχολιάζει κανένας την απουσία διπλώματος οδήγησης (τόσο υπεράνω του Νόμου πια αισθάνεται ένας τραγουδιστής στην Ελλάδα?)
« Τελευταία τροποποίηση: 19 Φεβρουαρίου 2016, 14:23:38 από kopritis »

19 Φεβρουαρίου 2016, 15:06:11
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Διαβάστε την Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος ενός ειδικότερου ημών.

Ισχυρίζεται ότι δεν υπήρχε περίπτωση να πήγαινε το αμάξι με 150kmph, ενώ υπενθυμίζει ότι τα επιβατικά ΙΧ δεν διαθέτουν datalogger (το αντίστοιχο "μαύρο" κουτί που έχουν τα αεροσκάφη).

20 Φεβρουαρίου 2016, 15:37:38
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Αυτές τις συνεχείς Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος, και σε άλλα δυστυχήματα, ότι δεν υπάρχουν σημάδια φρεναρίσματος στην άσφαλτο όταν τα αμάξια είναι εφοδιασμένα με ABS δεν τις καταλαβαίνω, χωρίς να είμαι ειδικός!

"Όπως είχε μεταδώσει η HuffPost Greece, οι πραγματογνώμονες της Τροχαίας εξετάζουν το ενδεχόμενο να υπήρξε βλάβη στα φρένα ή να κόλλησε το γκάζι του τζιπ μάρκας Mercedes στο οποίο επέβαινε.

Και αυτό διότι στο οδόστρωμα δεν βρέθηκαν ίχνη φρεναρίσματος γεγονός που εγείρει ερωτήματα."

20 Φεβρουαρίου 2016, 19:01:51
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Το ότι ένα αμάξι έχει ABS δεν σημαίνει ότι αν τσαρουχώσεις το φρένο δεν θα αφήσει καθόλου ίχνη απ' τα ελαστικά το αμάξι, απλά αποτρέπει το ολοκληρωτικό μπλοκάρισμα των ελαστικών κι το σύρσιμο στον δρόμο.

Απ΄την άλλη, απ' ότι είδα την συγκεκριμένη στροφή κι την ποιότητα του οδοστρώματος στο σημείο, προφανώς θέλει να την πάρεις με λιγότερα χλμ απ' όσα μπήκε.

Θα πρέπει να έχουμε υπόψιν μας τα δεδομένα, ένα τέτοιο αμάξι με 500+ άλογα με 2η έχει πιάσει τα 100 (χωρίς υπερβολή), η ταχύτητα δεν φαίνεται, είναι SUVοειδές 2 τόννων όχημα, κι δίνει στον οδηγό την ψευδαίσθηση του άτρωτου.
Δείτε στο παρακάτω βίδεο πόσο εύκολα φεύγει μια BMW Μ4 των 400+ αλόγων που θεωρητικά (κι πρακτικά) έχει κι καλύτερα κρατήματα:
Δεν γνωρίζω αν είχε τα ηλεκτρονικά off ο τύπος στο βίντεο, όμως καλό είναι να ξέρουμε πόσο εύκολα μπορούν να ξεφύγουν τα πράγματα απ' τον έλεγχο σε αμάξια με τέτοια -θηριώδη- ιπποδύναμη.
Κι υπόψιν ότι μιλάμε για πισωκίνητο που ξέρεις κι τι να κάνεις, η ML του ατυχήματος ήταν τετρακούνα, αν σου φύγει, αδύνατο να την μαζέψεις.
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Φεβρουαρίου 2016, 19:09:50 από kopritis »

20 Φεβρουαρίου 2016, 22:35:11
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Δεν το ήξερα αυτό, ότι θα αφήσει ίχνη φρεναρίσματος το ABS σε κάθε περίπτωση.
Επομένως αν δεν υπάρχουν ίχνη σημαίνει ότι δεν πατήθηκε καθόλου το φρένο (να μην έπιασαν τα φρένα ή να κόλλησε το γκάζι τα θεωρώ απίθανα)
Ο οδηγός της BMW στο βίντεο είδε μια ελεύθερη θέση πάρκινγκ στο αντίθετο ρεύμα κι έκοψε δρόμο να την προλάβει, μην τον κράζετε!

20 Φεβρουαρίου 2016, 22:50:30
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Σύμφωνα με την βιβιογραφία κι την αρθρογραφία για το θέμα, το ABS θα αφήσει ΚΑΠΟΙΑ ίχνη, φυσικά δεν αποτελεί ασφαλές κριτήριο αυτό σε ένα δικαστήριο:

Παράθεση
Σήμερα όμως υπάρχει ένας ακόμα σοβαρός λόγος για τον οποίο η επίκληση της ύπαρξης ή μη ιχνών φρεναρίσματος στα δικαστήρια πρέπει να γίνεται με πολλή προσοχή. Γιατί υπάρχουν πλέον όλο και περισσότερα αυτοκίνητα που διαθέτουν ειδικά ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία εμποδίζουν το μπλοκάρισμα των τροχών (ABS) όσο δυνατά κι αν πατήσει ο οδηγός το πεντάλ των φρένων κι επομένως δεν αφήνουν το παραμικρό ίχνος φρεναρίσματος πάνω στην άσφαλτο. Tα συστήματα αυτά επιβαρύνουν αρκετά την τιμή των αυτοκινήτων αλλά δίνουν τη δυνατότητα για πολύ πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα, κάτι που δυστυχώς φαίνεται να αγνοούν μερικοί τροχονόμοι και ακόμα περισσότεροι δικαστές. Είναι όμως εντελώς παράλογο να τιμωρείται κάποιος από το δικαστήριο επειδή πλήρωσε παραπάνω χρήματα για να φρενάρει το αυτοκίνητό του καλύτερα και να είναι περισσότερο ασφαλές γι' αυτόν και για τους γύρω του!
πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Το παραπάνω άρθρο του Καββαθά είναι παλιό, τα περισσότερα άρθρα που βρήκα στο Διαδίκτυο αναφέρουν ότι το ABS, ναι, θα αφήσει ΚΑΠΟΙΑ ίχνη σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού.

Μήπως όμως δεν μιλάμε ακριβώς για το φρενάρισμα αλλά για την περίπτωση που έφυγε το αμάξι στην στροφή οπότε λογικό να αφήσουν κάποια ίχνη τα λάστιχα ;

Πάντως ο τύπος που έβαλα παραπάνω γράφει ότι κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
« Τελευταία τροποποίηση: 20 Φεβρουαρίου 2016, 23:00:06 από kopritis »

21 Φεβρουαρίου 2016, 11:44:09
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Τα ίχνη που αφήνει το ABS δεξιά:



Παράθεση
Does a vehicle with abs leave skid marks when the brakes are applied?

Yes... a vehicle with abs brakes will leave skid marks. Unfortunately they are not what you are used to seeing. They will appear faint and gaped (like a stone skipping across the water), the best way to view them are from a distance and close to the ground. Another way is to use polarized lens on a camera to take pictures. Abs skid marks will only last a day or tow on a lightly travelled road. Hope this answers your question.

DM C.A.I
Certified Accident Investigator

Πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Παράθεση
Cars equipped with ABS can and often do leave perceptible measurable tire marks in emergency situations. This is not commonly known, since lockup is generally avoided or limited to only a split second.

Άλλη πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 21 Φεβρουαρίου 2016, 11:49:38 από kopritis »

21 Φεβρουαρίου 2016, 12:16:25
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Βλέπουμε όμως ένα φρενάρισμα σε ευθεία και σε οριζόντιο επίπεδο.
Να υποθέσω ότι για να πιάσει το ABS και να αφήσει αυτά τα ίχνη, πρέπει να υπάρχει πρόσφυση.
Όταν το αμάξι μπαίνει στη στροφή με υπερβολική ταχύτητα, χάνει την πρόσφυση και ουσιαστικά αρχίζει να απογειώνεται θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα;

Παρεμπιπτόντως, η ελαφρά τραυματισμένη συνεπιβάτης φέρεται να δήλωσε ότι καθόταν μπροστά και η βαρύτερα τραυματισμένη πίσω κι ότι κανένας δεν φορούσε ζώνη.

Επίσης είδα ότι στην αγορά κυκλοφορούν κλιπ που μπαίνουν στην υποδοχή της ζώνης ασφαλείας, "κοροϊδεύουν" τον εγκέφαλο του αμαξιού (ποιόν "εγκέφαλο" κοροϊδεύουν τελικά είναι προφανές) κάνοντας τον να πιστεύει ότι έχει κουμπώσει η ζώνη και απενεργοποιείται ο ενοχλητικός ήχος για την πρόσδεση της ζώνης. Αμ πως!
« Τελευταία τροποποίηση: 21 Φεβρουαρίου 2016, 12:43:11 από Αδαμάντιος Σκούφαλος »

22 Φεβρουαρίου 2016, 23:27:16
Απάντηση #12
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Πάντως εδώ φαίνεται κάτι να διαπέρασε το αμάξι (το σίδερο του κιγκλιδώματος?), οπότε, αν σκοτώθηκε απ' αυτό, μάλλον δεν τον έσωζε η ζώνη...


28 Μαρτίου 2016, 20:46:43
Απάντηση #13
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Βγήκε η τοξικολογική κι έδειξε 1,5γρ/λτ αίματος, πολλαπλάσια της επιτρεπόμενης.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Οι ισχυρισμοί της οικογένειας ότι δεν οδηγούσε αυτός μπορούν να εξηγηθούν μόνο για νομικούς λόγους, καθώς υπάρχει έκθεση της Πυροσβεστικής (σύμφωνα με το ΒΗΜΑ) που γράφει ότι τον απεγκλώβισαν απ΄την θέση του οδηγού.

Νομίζω ότι λόγω της ιδιαίτερης απήχησης που είχε ο αποθανών στους νέους, είναι η κατάλληλη στιγμή (ή timing αγγλιστί) για να ξεκινήσει μεγάλη καμπάνια με σποτάκια για τους κινδύνους που κρύβει η οδήγηση υπό την επήρρεια αλκοόλ με τον γνωστό Ιαβέρη ο οποίος καταβάλλει πολύχρονη προσπάθεια ευαισθητοποίησης του κοινού για την οδική ασφάλεια, προσκρούοντας στην κρατική αδιαφορία δυστυχώς.

28 Μαρτίου 2016, 23:11:02
Απάντηση #14
Αποσυνδεδεμένος

Δημήτριος


Κρίμα το παλικάρι ώστε η ποσότητα αλκοόλ στο αίμα του ήταν τόσο μεγάλη ?αυτά τα νέα παιδιά να μην προσέχουν καθόλου. Εγώ όσο μπορώ στο μάθημα τους εξηγώ ότι δεν έχει σημασία απλά να είσαι κάτω από το όριο της τροχαίας αλλά πως νιώθεις ο ίδιος ,μπορεί να Νομικώς να είσαι εντάξει εγκεφαλικως να είσαι χαμένος στο διάστημα δεν επηρεάζονται όλοι το ίδιο.
 Διάβαζα προχθές σε παλιό τεύχος του περιοδικού περισκόπιο της επιστήμης 1993 άρθρο που έγραφε με τά τότε  δεδομένα ότι και με ενάμισή γραμμάριο    στο λίτρο το παλεύεις ,άλλα δεδομένα τότε απαράδεκτα σήμερα.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
3635 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Απριλίου 2009, 10:47:38
από KERASIDISN
1 Απαντήσεις
7260 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10 Σεπτεμβρίου 2010, 13:55:09
από mandreou
0 Απαντήσεις
2811 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24 Οκτωβρίου 2010, 16:06:51
από mandreou
0 Απαντήσεις
37829 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Ιουνίου 2011, 23:51:07
από anastasios theodoridis
0 Απαντήσεις
2229 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 6 Οκτωβρίου 2012, 16:18:01
από Argirios Argiriou