Τι εννοείς οικονομία χώρου και καλωδίων; ....
Για την οικονομία καλωδίων αναφέρομαι στο ίδιο το αυτοκίνητο και στο σχεδιασμό του. Αν φεύγαν 2 καλώδια από την μπαταρία θα έπρεπε παντού να πήγαιναν 2 καλώδια (θετικό-αρνητικό). Τώρα με τη γείωση πχ στα πίσω λαμπάκια, πάει ένα καλώδιο και κάνεις μια μικρή ένωση εκεί με το σασί.
Σήμερα προσπάθησα να φορτίσω εντελώς νεκρή μπαταρία αυτοκινήτου με την περιγραφόμενη μέθοδο (σύνδεση αρνητικού πόλου στο σασί του αμαξιού με την νεκρή μπαταρία)
Περίμενα 5 λεπτά με το "καλό" αμάξι σε λειτουργία, χωρίς κανένα σημάδι ζωής.
Μόλις σύνδεσα αρνητικό πόλο με αρνητικό πόλο, μετά από 1 λεπτό πήρε μπροστά.
Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.
2 πιθανές απαντήσεις: (βέβαια αφού "πήρε μπρος", όλα καλά)
α) το μέρος στο σασί ήταν λερωμένο ή βαμμένο και δεν ήταν καλός αγωγός ρεύματος.
β) Τα πέντε λεπτά στο σασί "ζάλισαν"
την μπαταρία οπότε το ένα λεπτό στον αρνητικό πόλο ήταν αρκετό....
Πάντως, πέρα απο την πλάκα, όσες φορές έμεινα απο μπαταρία, συνέδεσα πόλο με πόλο (και όχι σασί).