Για όσους είναι σε εταιρεία, έβαλα κάτω τι πιθανά ερωτήματα μπορούν να υπάρξουν και τα έστειλα:
Επειδή η σελίδα επικοινωνίας στο familydoctors.eopyy.gov.gr δεν λειτουργεί και βγάζει ότι υπάρχει πρόβλημα όταν προσπαθείς να στείλεις ένα μήνυμα, θα ήθελα σας παρακαλώ να μου απαντήσετε στα εξής ερωτήματα
1) Μπορεί ένας γιατρός που δεν εργάζεται σαν ελεύθερος επαγγελματίας αλλά μέσα από μια εταιρεία πχ ΙΚΕ ή ΕΠΕ να κάνει αίτηση; Χρειάζεται να είναι και μέτοχος στο νομικό πρόσωπο ή αρκεί να είναι επιστημονικός υπεύθυνος; Η αίτηση, η αξιολόγηση και η σύμβαση γίνεται με βάση το άτομο-ιατρό ή με βάση το νομικό πρόσωπο; Αν πχ αλλάξει νομικό πρόσωπο στο μέλλον ή γίνει ελεύθερος επαγγελματίας η σύμβαση τον ακολουθεί ή είναι συνδεμένη με το νομικό πρόσωπο;
2) Δοκιμάζοντας κάποιος να κάνει αίτηση και βάζοντας τα στοιχεία του taxis της εταιρείας βγάζει ένα μήνυμα λάθους μετά την είσοδο στο taxis.
Αν χρησιμοποιηθούν οι ατομικοί κωδικοί του taxis μπορεί να γίνει είσοδος και επιτρέπει μετά να αλλάξεις στα στοιχεία και να βάλεις το ΑΦΜ της εταιρείας. Είναι αυτός ο ενδεδειγμένος τρόπος; Με ποιο τρόπο μπορεί ένας γιατρός που εργάζεται σε εταιρεία να κάνει αίτηση;
3) Εάν μια εταιρεία έχει δύο γιατρούς και θέλουν να κάνουν και οι δύο γιατροί αίτηση, μπορεί να γίνει αυτό ή θα υπάρχει πρόβλημα αργότερα στη σύμβαση; Πρέπει να είναι ίδιας ή διαφορετικής ειδικότητας;
Και η απάντηση που πήρα: πρέπει να τους ζορισα αρκετά:
Σε απάντηση των ερωτημάτων σας, σας διευκρινίζουμε τα εξής:
Η Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αφορά ιδιωτικά ιατρεία. Εταιρείες που παρέχουν ιατρική περίθαλψη μπορούν να υποβάλλουν αίτηση εφόσον ο επιστημονικά υπεύθυνος κατέχει μια από τις 3 ειδικότητες του οικογενειακού ιατρού. Η αίτηση γίνεται με τα στοιχεία της εταιρείας και τα προσόντα, πτυχία, πιστοποιητικά και λοιπά δικαιολογητικά θα αφορούν τον επιστημονικά υπεύθυνο.
Για θέματα που αφορούν την χρήση της εφαρμογής θα απευθυνθείτε στο email: eopyynet.support@eopyy.gov.gr
Η εταιρεία μπορεί να κάνει μία μόνο αίτηση (ένας ΑΦΜ) για έναν επιστημονικά υπεύθυνο.